ارسال به دیگران پرینت

پنج سوال مهم | زندگی‌بهتر

آقایان این پنج سوال را حتما از همسرانتان بپرسید | با پرسیدن این پنج سوال زندگی بهتری داشته باشید

5 سؤال کلیدی که هر مردی بهتر است حداقل یک بار در هفته از همسرش بپرسد

آقایان این پنج سوال را حتما از همسرانتان بپرسید | با پرسیدن این پنج سوال زندگی بهتری داشته باشید

5 سؤال کلیدی که هر مردی بهتر است حداقل یک بار در هفته از همسرش بپرسد

بسیاری از مردها سعی می‌کنند شوهر خوبی باشند و از همسرشان مراقبت کنند؛ اما بعضی از آن‌ها نمی‌دانند که باید چه سؤالاتی از همسرشان بپرسند تا نشان دهند که به او علاقه‌مندند. در این مطلب 5 سؤال مهم را بیان می‌کنیم که آقایان می‌توانند با پرسیدن آن‌ها احساس خوبی به همسرشان بدهند.

1-«می‌خوای مثل قدیم قرار عاشقانه بذاریم؟»

شاید برایتان این سؤال عجیب باشد که چرا باید به همسرمان بگوییم می‌خواهیم قرار عاشقانه بگذاریم و ممکن است این کار در نظر شما احمقانه یا بی‌فایده باشد اما دعوت کردن خانم‌ها به رستوران، پیک‌نیک، تماشای فیلم و میل کردن پیتزایی خوشمزه می‌تواند در روابط شما تأثیری شگفت‌انگیز داشته باشد. اگر از قبل برنامه‌ریزی کنید و همسرتان را بیرون ببرید و مثل دوران نامزدی‌تان ساعات خوشی را در کنار هم بگذرانید هم برای همسرتان و هم برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

2- «روزت رو چطور گذروندی؟»

همه ما وقتی از سر کار به خانه برمی‌گردیم خسته‌ایم. اما می‌توانیم از همسرمان که او هم سر کار بوده یا به کارهای خانه پرداخته بپرسیم که روزش را خوب گذرانده یا نه. همین سؤال کوچک باعث می‌شود او احساس کند که زندگی‌اش برای شما مهم است. با این سؤال حس مهم بودن را به همسرتان هدیه می‌دهید.

3- «الان چه احساسی داری؟»

زنان همیشه در حال پردازش احساسات هستند و بیشتر عمر خود را با احساساتی که دارند سپری می‌کنند. اما این موضوع درباره زنان صادق نیست. بسیاری از مردان از اینکه از دیگران بپرسند که چه احساسی دارند می‌ترسند؛ زیرا دوست ندارند پاسخ منفی‌ای دریافت کنند. اگر شما از خانمتان بپرسید که چه احساسی دارد و فقط به پاسخ او گوش بدهید و هیچ اظهار نظری نکنید کاری بزرگ انجام داده‌اید. زنان دوست دارند کسی حرف‌های آنان را بشنود. لازم نیست چیزی را اصلاح کنید فقط گوش دهید. 

4- «فکر می‌کنی لازمه من کاری برات انجام بدم؟»

تجربه نشان داده که بسیاری از مردان نمی‌پرسند زنان چه چیزی لازم دارند. در نتیجه ممکن است کاری کنند که اصلاً لزومی نداشته باشد یا شریک زندگی‌شان از آن‌ها نخواهد که آن کار را انجام دهند. می‌توانید در هر موضوعی از همسرتان بپرسید که به چه چیزی نیاز دارد یا اگر احساس می‌کنید حالش خوب نیست می‌توانید بپرسید که آیا کاری از دستتان برمی‌آید که انجام دهید. همین سؤال باعث می‌شود که او بفهمد به او اهمیت می‌دهید.

5- «می‌دونی چقدر دوستت دارم؟»

ممکن است فکر کنید که همسر شما می‌داند که دوستش دارید پس دیگر نیازی به تکرار آن نیست. اما این مسئله برای زنان بسیار مهم است. زنان دوست دارند که بارها و بارها از شما بشنوند که دوستشان دارید. یادآوری این نکته باعث می‌شود زن احساس کند که واقعاً به او اهمیت می‌دهید و همیشه به او توجه می‌کنید.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه