ارسال به دیگران پرینت

بازیگران | حس مرگ

از بازیگری تا حس مرگ | بازیگرانی که در صحنه فیلمبرداری تا مرگ رفتند

بازیگران هالیوودی که موقع فیلمبرداری تجربه‌های نزدیک به مرگ داشتند

از بازیگری تا حس مرگ |  بازیگرانی که در صحنه فیلمبرداری تا مرگ رفتند

بازیگران هالیوودی که موقع فیلمبرداری تجربه‌های نزدیک به مرگ داشتند 

ستاره هالیوود بودن آنقدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست. مشکلات متعددی در حین ضبط صحنه‌های اکشن وجود می‌آید که ممکن است منجر به مرگ شود. در این مطلب می‌خواهیم تعدادی از بازیگرانی را که در جریان فیلمبرداری تقریباً داشتند جان خود را از دست می‌دادند معرفی کنیم. 

1- سیلوستر استالونه  

این بازیگر موقعیت نزدیک به مرگ را تجربه کرده است. برای اینکه صحنه به واقعیت نزدیک شود در مسابقه بوکس از بازیگر خواست تا واقعاً به او مشت بزند. لاندگرن خیلی خوشحال بود که می‌خواهد واقعاً بزند و ضربه محکمی به سینه استالونه زد که قلبش دچار مشکل شد. استالونه دچار تنگی تنفس شد و فشار خون او به بیش از 20 رسید. این بازیگر به سرعت به مرکز پزشکی در سانتا مونیکا منتقل شد و به مدت هشت روز در بخش مراقبت‌های ویژه بود. 

2- جیسون استاتهام 

جیسون استاتهام به خاطر فیلمبرداری صحنه‌های مبارزه و کاری‌های خطرناکش مشهور است. در یک صحنه خاص از بی‌مصرف‌ها 3، ستاره اکشن در یک کامیون سه تنی بود که ترمزهای آن از کار افتاد و به دریای سیاه افتاد. 

خوشبختانه این بازیگر شنا بلد بود و به سرعت از کامیون خارج شد و با خیال راحت به عقب شنا کرد. همبازی‌های او، سیلوستر استالونه و تری کروس در جریان این حادثه حضور داشتند و هر دو از توانایی استاتهام در مدیریت این موقعیت وحشتناک حیرت‌زده شدند و او را تحسین کردند. 

3- جانی دپ  

ایفای نقش شخصیت تونتو سوار بر اسب در چندین صحنه از The Lone Rangeبرای جانی دپ راحت نبود. در حین فیلمبرداری، این بازیگر از روی زین سقوط کرد و اسب از روی او رد شد. 

در حالی که دپ روی زمین دراز کشیده بود، پزشکان به سرعت به کمک او رفتند. خوشبختانه این بازیگر آسیب جدی ندید و روحیه مثبت خود را حفظ کرد و گفت که اتفاق خاصی پیش نیامده. 

4- جنیفر لارنس  

در طول فیلمبرداری قسمت اول بازی گرسنگی، جنیفر لارنس در آستانه خفه شدن به وسیله یک دستگاه مه‌شکن خراب بود. هنگام فیلمبرداری صحنه‌ای که در آن او می‌بایست درون تونل برود به طور ناگهانی دود همه‌جا را گرفت. 

دستگاه مه‌ خراب شد و دود زیادی ایجاد کرد که باعث شد بازیگران به سختی قابل تشخیص باشند. بازیگران از جمله لارنس سرفه‌های شدیدی می‌کردند اما از خفگی جان سالم به در بردند. 

5- تام کروز 

تام کروز ستاره بزرگ هالیوود با کارهایی که سر صحنه فیلمبرداری مأموریت غیرممکن می‌کرد انگار آرزوی مرگ داشت. این بازیگر با کارهای وحشتناکی که یکی پس از دیگری انجام می‌داد نزدیک بود خود را بکشد. کروز در یکی از صحنه‌ها کنترل خود را روی هلیکوپتر از دست داد و روی محموله‌ای که هلیکوپتر آن را بلند کرده بود افتاد. این کار با وجود داشتن طناب ایمنی فوق‌العاده خطرناک بود و ممکن بود به زندگی این بازیگر پایان دهد. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه