ارسال به دیگران پرینت

بازیگران | رژیم های سخت

رژیم های سخت لاغری برای درخشیدن در فیلم ها | لیست بازیگرانی که برای بازی رژیم های طاقت فرسا گرفتند

در اینجا چند نفر از بازیگرانی را که برای نقش خود وزن زیادی کم کرده‌اند معرفی می‌کنیم.

رژیم های سخت لاغری برای درخشیدن در فیلم ها | لیست بازیگرانی که برای بازی رژیم های طاقت فرسا گرفتند

بازیگرانی که به خاطر بازی در فیلم رژیم‌های لاغری سختی گرفته‌اند 

رژیم‌های لاغری فقط برای افراد معمولی و چاق نیست. بسیاری از بازیگران سعی کردند برای ارائه نقش خود در فیلم از رژیم‌های غذایی سخت‌گیرانه استفاده کنند. در اینجا چند نفر از بازیگرانی را که برای نقش خود وزن زیادی کم کرده‌اند معرفی می‌کنیم. 

1-کریستین بیل در فیلم ماشین‌کار 

هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، حقیقت این است که کریستین بیل، ستاره بزرگ هالیوود، رژیم غذایی خود را به تنها یک تن ماهی و یک سیب در روز محدود کرد تا برای بازی در فیلم ماشین‌کار وزن خود را به 54 کیلو برساند. او در واقع قصد داشت به وزن 44 کیلو برسد، اما به درخواست تهیه‌کنندگان فیلم که به شدت نگران سلامتی او بودند، این کار را نکرد. 

جالب اینجاست که یک سال بعد به این بازیگر پیشنهاد شد که نقش بتمن را بازی کند و او مجبور شد که تمرینات شدید سه ساعته انجام دهد تا به فرم واقعی خود بازگردد.  

2- ناتالی پورتمن در فیلم قوی سیاه 

ناتالی پورتمن برای نقش بالرین با تمرین روزانه 5 ساعت 9 کیلو وزن کم کرد. جدای از کاهش وزن چشمگیر، او درس‌های باله را مطالعه می‌کرد تا بتواند صحنه‌های خود را بدون بدلکار اجرا کند. بازی در این نقش بهای سنگینی برای او به همراه داشت؛ زیرا در جریان فیلمبرداری دچار ضربه مغزی شد و یکی از دنده‌هایش دررفت.  

3- فیفتی‌سنت در فیلم همه‌چیز از هم می‌پاشد 

زمانی که 50سنت خواننده رپ نقش یک فوتبالیست را که بر اثر سرطان می‌میرد در این فیلم پذیرفت، رژیم غذایی مایعات گرفت و روزی سه ساعت روی تردمیل دوید تا بیش از 22 کیلو وزن کم کند. این رپر پس از کاهش وزن به 72 کیلو در عرض دو ماه، همچنان به دنبال لاغرتر شدن بود. 

50سنت در کتاب خود نوشت پس از تماشای وزن‌گیری رابرت دنیرو در گاو خشمگین تصمیم گرفت که وزن کم کند. اگرچه فیلم او هیچ جایزه‌ای دریافت نکرد، 50سنت متعهد شد سخت کار کند تا به سطح دنیرو برسد. 

4- جیک جیلنهال در فیلم شبگرد 

کارگردان، دن گیلروی، هنگام توضیح نقش عکاس برای جیک جیلنهال، اشاره کرد که این شخصیت به دلیل گرسنگی رانده شده بوده و به همین دلیل این بازیگر تصمیم گرفت که وزن خود را 15 کیلو کم کند. 

جیلنهال رژیم غذایی خود را فقط به سالاد کلم و آدامس محدود کرد. علاوه بر این، او هرروز می‌دوید. برخی از اعضای گروه احساس کردند که کاهش وزن چشمگیر جیلنهال غیرضروری است، اما کارگردان به تصمیم بازیگر احترام گذاشت. 

5- مت دیمون در فیلم شجاعت زیر آتش 

زمانی که مت دیمون برای بازی در فیلم شجاعت زیر آتش انتخاب شد هنوز معروف نشده بود، اما او از این فرصت استفاده کرد تا نامی برای خود دست و پا کند. او برای کاهش وزن 18 کیلویی برای این نقش تمرینات بدنی زیادی انجام داد و فقط سینه مرغ، سفیده تخم‌مرغ و یک عدد سیب‌زمینی پخته می‌خورد و هرروز می‌دوید. این بازیگر با کاهش وزن و بازی خود چنان تأثیری گذاشت که کارگردانان هالیوود مثل فرانسیس فورد کاپولا و استیون اسپیلبرگ به او پیشنهاد کردند که در فیلم‌های باران‌ساز و نجات سرباز رایان بازی کند. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه