ارسال به دیگران پرینت

کلاهبرداری | تقلید صدا | چهره های سرشناس

کلاهبرداری از طریق تقلید صدای چهره های سرشناس+ جزئیات

در پی شکایت یکی از شهروندان کرمانی مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی که خود را خانم دکتر معرفی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت..

کلاهبرداری از طریق تقلید صدای چهره های سرشناس+ جزئیات

فردی دستگیر شده که با تقلید صدا و معرفی خود به عنوان خانم دکتر از کسبه کلاهبرداری می‌کرد.

سرهنگ آکار گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان کرمانی مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی که خود را خانم دکتر معرفی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت..

خصوص شیوه این کلاهبرداری می‌گوید: متهم پس از برقراری تماس تلفنی با مالباختگان و تقلید صدای زنانه ، خود را یکی از پزشکان نام آشنای کرمان معرفی می‌کرده است که نیاز فوری به لوازم خانگی دارد و پس از جلب اعتماد مالباختگان و با بیان اینکه در حال حاضر در مطب مشغول کار هستم و شخصا امکان مراجعه حضوری ندارم، اعلام می‌کرد فرد دیگری را برای تحویل کالا اعزام خواهم کرد.

 

به گفته سرهنگ آکار در ادامه فرد کلاهبردار، شخصا برای تحویل لوازم خانگی به مغازه مورد نظر مراجعه می‌کرده و پس از دریافت کالا، با بیان اینکه کارت بانکی همراهم نیست، وجه مربوط به کالا‌ها را از طریق نرم افزار‌های موبایلی پرداخت می‌کرد و رسید جعلی به فروشنده ارائه می‌داد.

 

او گفت: با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان و با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی گسترده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر شد.

 

رئیس اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان می‌گوید تا کنون ۴ نفر از مالباختگان در این خصوص شناسایی شده اند و شهروندان در صورتی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است، همراه با مدارک مربوطه به پلیس آگاهی استان کرمان واقع در کرمان – خیابان شهید ناصر فولادی مراجعه کنند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه