ارسال به دیگران پرینت

سرقت | کلاهبرداری | واریز تقلبی

کلاهبرداری با خرید اسباب بازی

2 سارق و کلاهبردار حرفه ای در محله یافت آباد با تهیه رسید واریز تقلبی اقدام به کلاهبرداری می کردند.

 کلاهبرداری با خرید اسباب بازی

سرهنگ " پیمان لطیفی " سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 151 یافت آباد و اعلام سرقت و کلاهبرداری با شیوه خرید اجناس و ارائه رسید تقلبی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت و  ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه  در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت متهمان را شناسایی شد افزود: متهمان در روز گذشته مجددا برای  خرید اسباب بازی به یکی دیگر از فروشگاه های محله یافت اباد مراجعه و درخواست خرید و تحویل در منزل را داشته که پس از هماهنگی لازم و ارسال اقلام درخواست شده سارقان حین دریافت مرسوله و پرداخت به همان روش و ارائه رسید تقلبی دستگیر شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 32 و 37 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت و کلاهبرداری به روش ارائه رسید تقلبی معترف و تا کنون 4 نفر از مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش کلاهبرداری انجام گرفته را تا کنون 500 میلیون ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان  برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه