ارسال به دیگران پرینت

قیمت طلا | دلار | قیمت طلا

طلا و سکه ارزان شد | سیگنال خطیب زاده به بازار ارز

قیمت دلار متشکل امروز در مقایسه با روز قبل اندکی رشد کرد اما قیمت سکه و قیمت طلا بر مدار کاهش قرار گرفت.

طلا و سکه ارزان شد  | سیگنال خطیب زاده به بازار ارز

قیمت دلار متشکل امروز در مقایسه با روز قبل اندکی رشد کرد اما قیمت سکه و قیمت طلا بر مدار کاهش قرار گرفت.

اسکناس آمریکایی در بازار متشکل امروز دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 بعد از چند روز نزول اندکی بالارفت و در ابتدای معاملات نقدی با 48 تومان رشد به قیمت 25 هزار و 548 تومان مبادله شد و در نیمه روز به 25 هزار  و 555 تومان رسید. 

قیمت دلار در صرافی ملی امروز 

در صرافی ملی هم که تابلو صرافی ها را نمایندگی می کند امروز قیمت فروش دلار رشد کرد .قیمت دلار صرافی که روز گذشته بر روی25 هزار و 627 تومان ایستاده بود امروز به 25 هزار و 677 تومان رسید. 

قیمت دلار نیما در بازار امروز چند؟ 

اما سرنوشت دلار نیمایی امروز بر خلاف مسیر دلار متشکل و صرافی ملی  حرکت کرد. نرخ دلار نیما امروز با 25 هزار و 156 تومان مبادله شد که نسبت به روز یکشنبه 4 تومان کاهش را نشان می دهد. 

 
 

رفت و برگشت نرخ حواله درهم 

نرخ حواله درهم امروز به مسیر صعودی روز گذشته ادامه داد و در ابتدای معاملات نقدی امروز با 40 تومان رشد به قیمت 8 هزارو 400 تومان رسید اما در نیمه روز به قیمت8 هزار  350 تومان به فروش رسید که نسبت به دیروز تفاوت چندانی ندارد. 

کاهش قیمت طلا و سکه 

قیمت اونس طلا امروز مانند دو روز قبل نزولی بود. فلز گران بهای جهانی امروز با 6 دلار کاهش با 1807 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت سکه و قیمت طلا امروز کاهش  را تجربه کردند. 

 
 

قیمت طلا 18 عیار  در زمان نوشتن این گزارش با 1 میلیون و 376 هزار و 200 تومان مبادله شد  که در مقایسه با روز قبل 3 هزار و 700 تومان پایین امده بود. 

قیمت سکه امروز هم در کانال 14 میلیون تومان معامله شد اما  قدرت معامله گران کاهشی بیشتر بود. فلز زرد رنگ داخلی در ابتدای معاملات امروز به قیمت 14 میلیون و 225 هزار تومان مبادله شد که نسبت به روز قبل 70 هزار تومان ارزان تر بود. 

این پایان کاهش قیمت سکه در بازار امروز نبود و در نیمه روز فلز گران بهای داخلی به سمت ابتدای کانال 14 میلیون تومان عقب نشینی کرد و بر روی 14 میلیون و 60 هزار تومان قرار گرفت. 

سیگنال خطیب زاده به بازار ارز 

در بازار ارز تهران و در بین معامله گران دلار امروز اخبار برجام دوباره برجسته بود. «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه)  درباره مذاکرات هسته ای گفت  که متن احیای برجام کاملاً آماده است و مسائل سیاسی باقی مانده است. 

از طرفی هم سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری خود اعلام کرد در سفر مورا به تهران مذاکرات بسیار جدی و معطوف به نتیجه و همراه با ابتکارات خاص از سوی ایران برگزار شد و او چند دور گفت‌وگوهای طولانی با باقری داشت.طرف آمریکایی اگر پاسخ دهد، می‌توانیم در موقعیتی قرار بگیریم که همه طرف‌ها به وین برگردند. اگر آمریکا تصمیم سیاسی خود را اعلام کند می‌توانیم گام مهمی در این زمینه برداریم. 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام و علیکم،لطفا اگر امکان دارد به صورت جدول نشان دهید تا واضح تر شود اگر لطفا اهمیت دادید سالم باشید برای همیشه من امیر مهدی از تهران هستم لطفا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه