ارسال به دیگران پرینت

قیمت دلار | قیمت سکه

دلار رکورد شکست و قیمت سکه اوج گرفت | ورود تاریخی دلار به کانال سی‌هزار تومان

پرسشی مهم ؛ چرا حالا که قرار است ارز۴۲۰۰ تومانی حذف شود کل منابع به شکل ارزی بین مردم توزیع نمی شود؟

دلار رکورد شکست و قیمت سکه اوج گرفت  | ورود تاریخی دلار به کانال سی‌هزار تومان

پرسشی مهم ؛ چرا حالا که قرار است ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شود کل منابع به شکل ارزی بین مردم توزیع نمی شود؟

پرسشی دیگر؛ چرا از محل بودجه شرکتها و بانکهای دولتی که ۷۰ درصد کل بودجه سالانه را به خود اختصاص می دهد, تلاشی برای تامین ارز ترجیحی و حتی پرداخت یارانه جدید در تحریم به مردم نمی شود؟!

آیا  می‌دانستید که در اثر بی‌ارزش تر شدن ریال نرخ ارز بطور مجدد رشد می کند و دوباره در اثر فاصله بین ارز ترجیحی جدید (۲۳هزار تومان ) و بازار آزاد (احتمالا بیش از۳۰ هزار تومان) موضوع اصلاح نرخ ارز ترجیحی موضوعیت پیدا میکند؟!

تصور کنید اواخر سال نرخ دلار ۵۰ هزار تومان بشود در چنین حالتی بطور مجدد ارز ترجیحی ۲۳ هزار تومانی باید گران شود حال به صورت شناور (در طی سال) و یا دفعتی در بودجه سال آتی.

دلار رکورد شکست

در پی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر، امروز هم شاهد افزایش محسوس قیمت سکه امامی و ورود آن به کانال 14 میلیون بودیم. دلار در بازار امروز هم با نوسانات افزایشی شدید رو به رو بوده است به طوری که وارد کانال 30 هزارتومان شده است.

در لحظه تنظیم این خبر نرخ دلار با افزایش 589 تومانی به قیمت 30 هزار و 46 تومان رسید. همچنین نرخ یورو همانند دلار در مسیر افزایشی قرار گرفت. به طوری که هر یورو با افزایش 478 تومانی به قیمت 31 هزار و 887 تومان قیمت خورد. همچنین قیمت پوند با افزایش 327 تومانی به 37 هزار و 35 تومان در بازار معامله شد.

همچنین در بازار طلا امروز شاهد افزایش قابل توجه قیمت سکه هستیم، به طوری که سکه امامی با 239 هزار تومان افزایش به 14میلیون و 194 هزار تومان رسید. همچنین سکه بهار آزادی با 205 هزار تومان افزایش به 13 میلیون و 493 هزار تومان در تابلو اعلان قیمت ها نمایان شد. در بازار طلا امروز هر گرم طلای 18 عیار با 25 هزار و 200 تومان افزایش به یک میلیون و 369 هزار و سیصد تومان در بازار طلا معامله شد.

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید. 

G0279905

منبع : آخرین خبر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      آقای وزیر کشور قرار بود فقط چهار قلم کالا گران بشود نه دلار و سکه ای که پایه اقتصاد است

    • ناشناس ارسالی در

      یاد سریال قهوه تلخ مهران مدیری افتادم اونجا بابا شاه عزیز هی اوج میگرفت اوج بگیر اوج

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه