ارسال به دیگران پرینت

فرماندار تالش مطرح کرد؛

نقش مهم معلمان در معرفی الگوهای مناسب به نسل جوان

- فرماندار تالش با اشاره به تغییر میدان نبرد و هدف دشمن برای نفوذ به اذهان جوانان، گفت: معلمان در معرفی الگوهای مناسب نقش مهمی ایفا می کنند.

نقش مهم معلمان در معرفی الگوهای مناسب به نسل جوان

 کیا عاشوری عصر یکشنبه در همایش تجلیل از معلمان برتر تالش با تبریک آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم، افزود: نبرد امروز نبرد علم است و معلمان فرماندهان خط مقدم این نبرد هستند.

فرماندار تالش معلمان را مروج فرهنگ علم و دانش در جامعه دانست و تصریح کرد: معلم باید با رفتار خوب قله‌های از فضیلت‌ها و علم را در جامعه جاری و ساری کند.

وی معلمی را شغل انبیا عنوان و اضافه کرد: میدان امروز با توجه به رشد فناوری و علم صحنه نبرد از فیزیکی به صحنه عقاید، دانش و باورها تغییر کرده و معلمان فرماندهان این نبرد در خط مقدم هستند.

عاشوری با بیان اینکه هدف دشمن حمله به ماهیت و تسخیر ذهن جوان‌ها است که دوران سخت انقلاب را ندیده‌اند، افزود: معلمان باید داشته‌های پرعظمت ۸ سال دفاع مقدس که شناسنامه این ملت است را به عنوان الگو به نسل‌های جوان انقلاب معرفی کنند.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه وظیفه معلم تنها محیط مدرسه محدود نیست، ادامه داد: محدوده مخاطبان معلم به چارچوب مدرسه منتهی نمی‌شود و معلم الگوی اخلاق تمام جامعه است.

وی با تأکید بر ارج گذاشتن به مقام معلمان، افزود: معلمان در طول دوران سخت کرونا با تمام وجود با حداقل امکانات نگذاشتند بحث علم و دانش در جامعه مغفول بماند و این تلاش قابل تقدیر و حفظ فرهنگ اصیل و ارزشمند احترام به معلمان باید در جامعه نهادینه شود.

در پایان مراسم از معلمان نمونه شهرستانی و خیرین مدرسه ساز تالش با اهدای لوح توسط مسئولین تقدیر به عمل آمد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه