ارسال به دیگران پرینت

شخصیت شناسی واقعی با انتخاب رنگ مورد علاقه

رنگ‌ هایی که انتخاب می‌کنیم بر شخصیتمان تأثیر می‌گذارند و در مقاله امروز می‌ خواهیم آنچه محققان در این مورد می‌ گویند را به اشتراک بگذاریم.

شخصیت شناسی واقعی با انتخاب رنگ مورد علاقه

رنگ هایی که به صورت روزانه انتخاب می کنید می توانند اطلاعاتی را درباره شخصیت شما بیان کنند.

به عنوان مثال، اگر دوست دارید لباس قرمز بپوشید، می توانید با یک فرد مسلط همراه باشید. اما رنگ های بیشتری وجود دارد و می تواند رفتار و روحیه شما را تحت تاثیر قرار دهد و به طرق مختلف روی دیگران تاثیر بگذارد.

1-قرمز

بله، رنگ قرمز می تواند تداعی هایی با پرخاشگری و تسلط داشته باشد. محققان دریافتند ورزشکارانی که این رنگ را می پوشند 5 درصد بیشتر برنده می شوند. باعث افزایش ضربان قلب و تستوسترون می شود و در نتیجه می تواند عملکرد را بهبود بخشد.

یکی از یافته‌های جالب این است که پیشخدمت‌هایی که یونیفرم قرمز پوشیده‌اند بیشتر از مردان انعام می ‌گیرند. مطالعات تایید کرد که این رنگ مردان را جذب می کند. با عشق و علاقه همراه است. بنابراین، اگر دوست دارید مورد توجه قرار بگیرید، رنگ قرمز را امتحان کنید.

2-بنفش

بنفش با سلطنت و مراسم سلطنتی همراه است. علاوه بر این، این اثر جادویی و فانتزی را به جا می گذارد. بنفش خلاقیت را تحریک می‌کند و آرامش را به ارمغان می‌آورد، اما در عین حال با احساسی بودن مرتبط است.

3-نارنجی

اگر رنگ نارنجی را دوست دارید و از آن زیاد استفاده می کنید، می توانید بسیار پرانرژی باشید. این رنگ حتی برای قرص ها استفاده می شود زیرا محرک خوبی است. این بسیار قدرتمند است و می تواند با یک محیط اجتماعی پر جنب و جوش مرتبط باشد.

همچنین رنگ نارنجی هیجان و انرژی می آورد. احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از تیم های ورزشی از آن برای لباس های خود استفاده می کنند.

4-سفید

فردی که رنگ سفید را دوست دارد احساس رضایت می خواهد. آنها تمایل دارند در محل کار سازمان یافته، منطقی و جزئیات محور باشند. رنگ را می توان با استقلال در خلق اشیا مرتبط کرد.

همچنین می تواند احساس خلوص و سادگی را برانگیزد. شاید به دلیل این ویژگی ها باشد که برخی از شرکت ها دوست دارند از آن استفاده کنند. به عنوان مثال، اپل یک پس زمینه سفید ساده دارد.

5-مشکی

مشکی رنگ اقتدار است. این رنگ قوی است و می تواند احساس ظرافت، رسمی و رمز و راز را برانگیزد. رنگ مشکی عملی و واقع‌ گرایی خاصی را در جهان منعکس می‌کند، به همین دلیل است که توسط افرادی که نیاز به پیروی از کد لباس در محل کار خود دارند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فردی که به رنگ مشکی علاقه دارد می تواند با کسی که خواهان کنترل و استقلال است همراه شود.

6-آبی

افرادی که رنگ آبی را دوست دارند می توانند در کارهای خلاقانه ایده آلیست، قابل اعتماد، مستقل و متفکر باشند. آنها تمایل دارند به جزئیات توجه کنند، کمال گرا می شوند و رفتارهای بی عیب و نقصی دارند. کارشناسان می گویند که استخدام کنندگان ممکن است به دنبال نامزدهایی باشند که لباس های آبی را برای موقعیت های پر استرس انتخاب کنند.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه