ارسال به دیگران پرینت

نرخ جدید ماکارونی

نرخ جدید ماکارونی اعلام شد | افزایش چند برابری قیمت ماکارونی

قیمت قبلی ماکارونی ۵۰۰ گرمی، ۷۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی به ترتیب ۶۳۰۰، ۸۶۰۰ و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

نرخ جدید ماکارونی اعلام شد | افزایش چند برابری قیمت ماکارونی

قیمت قبلی ماکارونی ۵۰۰ گرمی، ۷۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی به ترتیب ۶۳۰۰، ۸۶۰۰ و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کننده و تولیدکننده، حداکثر قیمت مصرف کننده انواع ماکارونی رشته ای ساده با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده ۵۰۰ گرمی ۱۷ هزار تومان، ۷۰۰ گرمی ۲۴ هزار تومان و ۱۰۰۰ گرمی ۳۴ هزار تومان تعیین شد.

عباس تابش طی نامه‌ای به معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) با اشاره به اعلام نرخ گندم بخش صنف و صنعت از سوی  وزارت جهاد کشاورزی و تعیین نرخ آرد و تصویب آن در جلسه مورخ کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و مکاتبات متعدد انجمن‌های کارخانه های ماکارونی مبنی بر درخواست افزایش قیمت محصولات تولیدی به دلیل افزایش هزینه‌های مرتبط از قبیل دستمزد، کرایه حمل، بسته بندی و ...، اعلام کرد که با لحاظ آرد ۲۷ درصد سبوس گیری شده و طرح موضوع در جلسه ستاد تنظیم بازار، حداکثر قیمت مصرف کننده انواع ماکارونی رشته ای ساده با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده ۵۰۰ گرمی ۱۷ هزار تومان، ۷۰۰ گرمی ۲۴ هزار تومان و ۱۰۰۰ گرمی ۳۴ هزار تومان تعیین شد.

همچنین در این نامه تاکید شده که قیمت سایر احجام باید به تناسب عملیاتی شده و در خصوص سایر محصولات تولیدی مطابق ضوابط قیمت گذاری مصوب هیئت تعیین و تثبیت قیمتها اقدام شود.

قیمت قبلی ماکارونی ۵۰۰ گرمی، ۷۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی به ترتیب ۶۳۰۰، ۸۶۰۰ و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

 

 

همچنین بخوانید:

ماکارونی | سینما

وقتی دغدغه ماکارونی هست کسی سینما نمی رود

پخش‌کننده فیلم «انفرادی» می‌گوید: افزایش فروش فیلم‌ها صرفا مدیون افزایش قیمت بلیت است و سینمای ایران روزهای سختی را به لحاظ تعداد مخاطبانش می‌گذراند.

وقتی دغدغه ماکارونی هست کسی سینما نمی رود
 

این روزها سینماها اوضاع خوبی ندارند و اگر پیش‌تر افت مخاطب و فروش به کرونا فقط به مرتبط می‌شد الان دیگر این بیماری را تنها عامل رکود سینما نمی‌توان دانست. شرایط به گونه‌ای شده که حتی اکران یک فیلم‌ خوب و باکیفیت هم ممکن است در جذب مخاطب چندان موفق نباشد و در این میان فقط بعضی فیلم‌های کمدی وضع بهتری دارند که البته آن‌ها نیز در مجموع مخاطب چشمگیری ندارند.

در حال حاضر فیلم‌های کمدی «سگ‌بند» و «انفرادی» یکی با ۳۰ میلیارد تومان و دیگری با ۱۰ میلیارد تومان در مقایسه با فیلم‌های دیگر فروش خوبی در گیشه دارند ولی حتی همان «سگ‌بند» ۳۰ میلیاردی هنوز نتواسته یک میلیون نفر مخاطب داشته باشد.

 

در این باره سعید خانی که بعد از «انفرادی» فیلم «علفزار» را در نوبت پخش دارد، بیان کرد: در تعطیلاتی که گذشت فروش سینما ها بد نبودند ولی از ان ایده‌آلی که باید باشد خیلی فاصله داریم. درواقع این افزایش فروش را مدیون قیمت بلیت هستیم و به لحاظ مخاطب قطعاً نسبت به سال ۹۸ افت شدید پیدا کرده‌ایم.

 

او درباره دلیل این افت مخاطب گفت:‌ شرایط اقتصادی تاثیر گذار است و وقتی مردم برای خرید ماکارونی مشکل داشته باشند قطعا سینما رفتن برایشان اولویتی ندارد. در این شرایط باید کارهای جدیدی در پخش و اکران انجام دهیم مثل شناور کردن قیمت بلیت‌ها، مذاکره با شهرداری و نهادها و ارگان‌ها تا تخفیف‌های ویژه یا کارت‌های مخصوص برای سینماروها ارائه کنیم.

 

وی افزود:‌ در دو روز آخر تعطیلات هفته گذشته با وجود اینکه فیلم «انفرادی» فروش خوب یک میلیاردی داشت، اما فقط ۳۰ هزار نفر به سینما رفته بودند و از جمعیت ۸۰ میلیونی کشور این رقم بسیار کم است. شرایط اقتصادی قطعا بر فروش سینما تاثیر گذاشته و اگر سینمادارها، پخش‌کنندگان و مدیران وزارت ارشاد فکری نکنند، امسال سینما وضعیت سختی خواهد داشت.

 

مدیر پردیس سینمایی «صبامال» با تاکید براینکه برای جذب مخاطب فیلم خوب هم باید ساخته شود، ادامه داد: در کنار تولید باید برای مارکت پخش هم کاری کرد؛ در همین پردیس «صبا» با فروشگاه زنجیره‌ای آن مذاکره کردیم تا هر کسی که از یک رقمی بیشتر خرید کند، بلیت نیم‌بها سینما بگیرد و در هفته گذشته بیش از ۶۰۰ بلیت از همین طریق فروختیم. این یک تلاش ساده است است و باید جریانی جدی برای تنوع در ارائه قیمت‌ها ایجاد کنیم تا مردم در همین شرایط سخت اقتصادی هم راحت‌تر به سینما بیایند.

خانی یادآور شد که در نوبت دوم عید فطر در تدارک اکران فیلم « علفزار » است و افزود: الان فیلم های اجتماعی خیلی فروش خوبی ندارند ولی «علفزار» با توجه به سوژه ملتهبی که دارد و ماجراهایی که در جشنواره فیلم فجر داشت با استقبال مخاطب روبرو می‌شود، پس از آن برای تابستان هم اگر شرایط مهیا شود «دوزیست» را اکران خواهیم کرد.

 

 

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمدی( جانباز) ارسالی در

      قیمت اکثر کالاها در حال افزایش دو تا سه برابری است، حتی قیمت داروها افزایش زیادی پیدا کرده، دولت و سازمانهای نظارتی کلا بازار و قیمت گذاری را رها کرده اند، سازمان حمایت از مصرف کنندگان تبدیل به سازمان حمایت از تولیدکنندگان شده است، خدا به داد طبقه زیر متوسط جامعه برسد.

    • ناشناس ارسالی در

      ضعف حکومت را نشان می‌دهد

    • بنده خدا ارسالی در

      احتکار شده انبارها لبریز . فقط نرخ را تعویض می‌کنند.

    • ناشناس ارسالی در

      دیگه چی مونده گرونش کنید برنج پرگوشت پر مرغ پر ماکارانی پرشکمها گرسنه کارگروزن وبچه پر سیری پرماماکارونی به جای برنج وگوشت بقیه می خوردیم اونم با چهارتابچه نمی تونیم بخوریم خیر نبینن

    • ناشناس ارسالی در

      خدالعنت کند باعث وبانیش را

    • بهروز ارسالی در

      کجای دنیا یک محصول که نود و نه درصد ماده اولیه اش آرد است .اختلاف قیمت آن با ماده اولیه صد درصد است. فقط ایران .چون چند تولید کننده (زر و تک),ماکارونی مافیایی هستند که چندین سال از رانت سیصد درصدی برخوردار بودند.ارد دوهزار پانصد ماکارونی دوازده هزاری فقط رانت و خون آشامی است.که سالیان سال نصیب کارخانه های ماکارونی شده است

    • ناشناس ارسالی در

      خدا رو شکر ماکارونی هم از سفره هامون حذف شد

    • شاهد ارسالی در

      مثل خیلی از مردم کشورهایی که ماکارونی خانگی و سنتی درست می کنند ما می توانیم انجام دهیم این تولید ملی همگام در صرفه جویی اقتصاد خانوارهای ایرانی چه اسم پرمعنا و شیکی ،از سر صدقه گرانی ماکارونی چه مردم نوع اوری شدیم قدم به قدم ،شاید یک روزی پرورش قارچ در گوشه تمام، پرورش مرغ در پشت بام منازل و آسمانخراش ، و نوع اوری های دیگر ،خدایش برای ما ایرانیها بد نشد که باعث نوع اوری و استفاده از حداکثر ی از امکانات دارد تبدیل می شود پس ناشکری نکنیم ،و گرنه استعدادهاست بالقوه می ماند و بالفعل در نمی آمد .

    • مسعود ارسالی در

      وقتی سران مملکت از بالا تا پایین همه دزد باشن وضع میشه همینی که هست، مردم هم که انگار مردن، از مرده صدا در میاد ولی از مردم نه، الحق که حقمونه، لیاقت بدتر از اینا رو داریم.

    • منصوری ارسالی در

      خون مردم روتوشیشه کردن آخه ماکارونی دیگه چیه که قیمتش روچندبرابرکردیدمردم سنگ بخورن پدرمردم رودراوردیدازیه طرف وعده ارزونی رومیدیددهن مردم روببنیدیدازیه طرف خودتون دست به کارمیشیدهمه چی روگرون میکنید

    • ناشناس ارسالی در

      یک شبه آرد سی صد برابر کران شد این آقا می گفت قیمتها برگردد یک شبه منظورهمین بود

    • ناشناس ارسالی در

      خدا کنه بلایی به سرشون بیاد.که بتونم عملا مردم رو درک کنند.

    • ناشناس ارسالی در

      خدا هرچی دزد و دلال ریشش ببره که بخاطر چند تا فاسد تو جامعه یه مملکتی باید در عذاب باشن،آقای رئیسی توکل ما به خدا وشماست

      • ناشناس ارسالی در

        سلام واقعا حقت هست .توکلت باید به خدا باشه نه کسی که خودش باعث گرونی شد و خواست با وعده های دروغ رای بیاره.صد رحمت به دولت های دیکر لااقل ۴سال اول ریاست جمهوری همه قیمت ها رو ثابت نگه می داشتن و ۴ سال بعد شروع می کردن به بیچاره کردن مردم.

    • ناشناس ارسالی در

      بابادست مریزاشماهادیگه کی هستین فقط امیدوارم خدامارازدسته این شارلاتانودزدانجات بده

    • آرمان ارسالی در

      مگه ما جشن خودکفایی گندم نگرفته بودیم؟؟؟ پس چی شد؟؟ بعدش گندم در بازار جهانی شصت درصد گرون شده چرا تو ایران 120 درصد لحاظ شده؟؟؟ بقیه ش برا کسری بودجه دولت هستش؟؟؟

    • محمد ارسالی در

      طبقه ضعیف دیگه ماکارونی را هم نمیتونه بخوره اینا باند مافیایی هستند تک زر فقط میتونم بگم شهدا شرمنده ایم چه جانسوز و غایبانه رفتید و این روزها را ندیدید

    • سالار ارسالی در

      💢طبق اخبار واصله یارانه سرپرست خانوار از ۱۵۰هزار تومان تا ۲۵۰هزار تومان افزایش یافته است

      🔹با توجه به آزادسازی ارز ۴۲۰۰ منابع یارانه نیز تامین شده و به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد

      🔹گرچه مبلغ آنچنانی نیست ولی خبر به این خوبی را چرا تلخ کردند؟
      وقتی رسانه دولت رئیسی ضعیف عمل میکند و چرا این خبر را قبل از گرانی ماکارانی برجسته نکردند؟!
      نکته اینجاست که این رقم به غیر از یارانه نان است که آن هم جدا واریز خواهد شد

      • ناشناس ارسالی در

        عزیزم یارانه که همون ۴۵ تومن هست ۱۵۰ تومن نکنه به به حساب شما می یاد

    • حمید ارسالی در

      از ماست که بر ماست

    • هادی ارسالی در

      باید به اون احمقهایی که در صدا و سیما میان توجیه می‌کنند که نرخ جهانی اینست و به کشورهای همسایه قاچاق میشه باید گفت مگه حقوق و درآمد مردم جهانیه و با دلار پرداخت میشه بی‌عرضه گی خودتون را به حساب قیمت جهانی نگذارید

      • ناشناس ارسالی در

        به جایی رسیدیم عراق پول برق و گاز ایران نمیدهد 8 میلیون افغانی در ایران دارن یارانه سوخت و آرد و دارو و با اشغال فرصت های شغلی با وجود بیکاری جوانان ایرانی و ..... با همه اینها طالبان غارنشین به برای ما پررویی میکنه ...‌.
        در کشور اوضاع برای عمه بد نیست حقوق بگیر 20 , 30 , 40 , 50 و بیشتر با حقوق بگیر و بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران پیمانکار که با 4 یا 5 میلیون ماهانه دارن شرمنده زن و بچه میشن تفاوت بسیار ه.......‌‌

    • ناشناس ارسالی در

      خدا لعنت کنه کسی که اجناس رو گرون میکنه

    • ناشناس ارسالی در

      حق مردمه باید بکشن دارن نگاه میکنن کسی صدا دربیاره

    • علی ارسالی در

      چی کی گرون میکنه وسایل خوردنی ها را همش خودتون گرون میکنید

    • آرش ارسالی در

      دولت مردمی بر علیه مردم
      بتازید بر مردم حق ماست

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا متاسفم تومان نمیتونیم یدل سیر غذابخورم ولی دولتمردان خوشحال باشید روزی ۱۰۰ تن غصه میخوریم.فرداقیامت جوابمردموبایدبدید گداخونه درست کردید فحشا خونه آقاجان مردم درآمدشون جوابگوی خرج کردزندگیشون نیست.

    • محسن ارسالی در

      روزی قیمت گوجه فرنگی احمدی نزاد را کله پا کرد امروز انشاالله ماکارونی رییسی کله پا میکند ،با کدوم علم و امار تورم را زیر ۱۰ درصد تشخیص دادی که حقوقهای کشوری و لشگری را ۱۰ درصد اصافه کردی ،ببینیم بی ابروییتو !!!

    • مسعود ارسالی در

      خوب به اندازه کافی ظلم زیاد شده،دیگه وقتشه امام عصر(عج) ظهور کنند و ملت رو ازین مشکلات نجات بدهند،کسی چی میدونه شاید این گرونی برای کمک به ظهور باشه

      • مریم ارسالی در

        تا زمانی که بشینی تا یکی ظهور کنه بیاد نجاتت بده وضع ازین هم بدتره.
        غیرت داشته باشیم خودمونو نجات بدیم.

    • ناشناس ارسالی در

      بگمانم مسئولان مرده اند

    • ناشناس ارسالی در

      خوبه بریم ونزوئلا باز بهتره
      یا دست یاری به فلسطین و لبنان دراز کنیم. هم ارزش پولشان ۱۰۰ برابر بیشتر از پول ایران است . هم قحطی زده نیستند. هم درآمدشان بیشتر از ماست..

      • ناشناس ارسالی در

        پول فلسطین ولبنان که مال خودمونه ولی ببینیدراهتون میدن؟

    • ناشناس ارسالی در

      عاجزند از اینکه یک لقمه نان تو سفره یک خانواده تک فرزند را تأمین کنند اصرار بر فرزند آوری و ازدواج جوانان می‌کنند واقعا عقل هم چیز خوبیه دیوانه های بدبخت

    • حمید سلیمانی ارسالی در

      چه راحت همه چیز گران شد
      مجلس توسط مردمی انتخاب شدند که دیگر حامی حقوق مردم نیست
      به زودی بنزین ۵برابر می شود
      منتظر انتخابات ریاست جمهوری و مجلس باز توسط مردم باشید
      بزرگترین حامی را از دست ندهید
      چون مردم دیگر حامی نیستند .

    • ناشناس ارسالی در

      افساد طلبان از قطع ارز ۴۲۰۰ ناراحت هستند چون جیب خود را پر می کردند ماکارونی بهانه است جهانگیری فقط از ارز ۴۲۰۰کلی ثروت تو جیب زد

      • ناشناس ارسالی در

        بروبابا تواین یک کلمه رو یاد گرفتی مثل طوطی آفساید طلبان

    • سید محمد حسین امیری ارسالی در

      وقتی در خارج قیمتش چند برابر ایران است و قاچاق می‌شود بهترین راه حل متعادل کردن قیمت و دادن مابه التفاوت به صورت یارانه به مردم است نان هم به همین صورت چرا در این مملکت به اجناس مثل آرد یارانه بدهند و عده ای دلال و دزد ببرند کشورهای دیگر چند برابر بفروشند

    • ناشناس ارسالی در

      حالا صبر کنید مگه شما درماه چند بار ماکارانی میل می کنید دولت یارانه رو واریز می کنه عجله کار شیطان است گر صبر کنی زه غوره حلوا سازیم

    • ناشناس ارسالی در

      باید مثل روحانی فقط متلک به این خبر آنلاین گفت

    • محمد رضا ارسالی در

      Helpe me God

    • ناشناس ارسالی در

      دیگه نمیشه برای خوشحال کردن بچه ها ماکارونی پخت خدا خیر شون نده با این گرو نیشون یک شبه همه چی گرون میشه خدا باعث و با نیشون را لعنت کنه

    • ناشناس ارسالی در

      ما یارانه نمی خام ارزونی می خایم توف به مملک بیاد که چیز که ارزون بود مردم می خورد از مردم گرفتن حقوق کارگر ۲ میلیون زیاد کردن همه چیز گران کردن حالم از این مملکت بهم می خوره

    • امیر ارسالی در

      بترسید از روزی که همه چیز رو گرون کنید و قحطی بیاد اونوقت مردم مجبورن بیان خودتونو بخورن

    • ناشناس ارسالی در

      دولت گوشش ازاین حرفهاپر کار خودش رامیکندکاری بکسی نداردکی داره کی ندارد لطفاایقدرپست نزارید چون باعث خوشحالی....میشود

    • ناشناس ارسالی در

      مسیولین نگران سلامتی مون هستند ماکارونی چربه برای قلب و فشارخون بده.گران کردند کمتر بخورید سالمتر بمانید لازمه تشکرهم بکنید توفیق اجباری.برای اصلاح الگوی زندگی

    • سنا ارسالی در

      خدا باعث و بانیشو لعنت کنه هر چند خدا دیگه زورش به این کثافتا نمی‌رسه

      • ناشناس ارسالی در

        کفر نگو سناجون خدا صبرش زیاده بعدشم کاندوم حتما بزنید یا نهایت عقب بریزیدش

    • سنا ارسالی در

      اونایی که دارن براشون مهم نیس ندارا چکار کنن

    • ناشناس ارسالی در

      چطور روحانی اینهمه دزدی کرد و گند زد به اقتصاد مملکت دهنتون باز نشد نشستید تماشا و توجیه حالا که رئیسی داره فساد اقتصادی رو اصلاح میکنه روحیه تونو باختید؟
      اگه یه مدت ماکارونی نخورید نمیمیرید که
      ولی اگه یه مدت صبر کنید اتفاقای خوبی می افته خیلی چیزا اصلاح میشه
      بجای این حرفا اطلاعتتونو ببرید بالا لطفا
      یه کمم صبر داشته باشید

      • علی ارسالی در

        آخه پخمه چی تواین مملکت درست شده یه نمونه به من بگو اینا گیر کردن توش دارن خون من تومیمکن

      • عما ارسالی در

        قیمت جهانی که سه برابر نشده در ضمن روحانی که بدون سران و حکومت که آب نمیخورد

      • رضا ارسالی در

        ابلح از چند حوزه حقوق میگیری ما را قبلا با این رویه گرانی بیچاره شدیم خوب تو بمیرم که میوه برای ما شده آرزو خدا نسل شما را برداره که اینقدر بیوجدان هستید نکاه کن مردم نون هم ندارند بخورند شما چند جا حقوق بگیرید و مدام بگید نخورید ایکاش نسل تون بامید خدا منقرض میشد تا ما نفس راحتی بکشیم

      • ناشناس ارسالی در

        تو بشین تا اصلاحت کنن.
        اصلاحاتو از سفره من و تو شروع کردن بدبخت

    • آس ارسالی در

      خدا لنعتشون کنه که هیچی از انسانیت نمیفهمن و فقط فکر خودشونن ایشالله یه روزی به زودی پس میدن تا بفهمن مردم چی کشیدن

    • ناشناس ارسالی در

      هی نظر بدید بیچاره ها آزاد هستید اما دولت کار خودشو میکنه و من و شما هم مجبوریم خفه بشیم ....پس الکی گلگی نکنید خواهشا چون سبک میشید و یواش یواش قانع

    • ناشناس ارسالی در

      حق مردم احمقی که در برابر ظلم و بی عدالتی ودروغگویی این دولت سکوت کرده همینه
      وقتی موقع گرانی به جای اعتصاب خرید،مثل قحطی زده ها خرید میکنید،نتیجه ای که میگیرید بهتر از این نمیشه،اگه روزی که گرانی از مرغ و گوجه شروع شد جلوی گرانفروشی ایستادگی میکردید الان خوردن ماکارانی برایتان رویا نبود.

    • باز نشسته ارسالی در

      چیزی که ارزونه فقط جان مردم مظلوم ایرانه خدالعنت کنه تمام مسئولین بچه هاو نتیجه هاشون از مردم ایران بدتر بشن آمین

    • چه فرقی می‌کنه ارسالی در

      سلام وقت بخیر
      ببینم اون مسئولی که هر روز ی قیمت روی هرچیز فرقی نمی‌کنه چه اقلامی فکر مردمی که بیکارند مریض دارند ومیکنه
      از اه مظلوم بترسید ازخدابترسید که بد جواب میده

    • ناشناس ارسالی در

      سفره ی فقرا واقشار کم درآمد هر روز خالی تر از دیروز

    • ناشناس ارسالی در

      از قدیم گفتن خری دهم که خر دیگری یاد کنی.صد رحمت به روحانی

    • علی ارسالی در

      مسولین فعلا نگران تهیه آرد مفت برای لبنان هستند .

    • ناشناس ارسالی در

      یارانه دادی ! حالا ده سال، ساعت به ساعت قیمت ماکارونی و نون و فلان و بیسار رو افزایش میدی ولی یارانه همون قدر میمونه مثل همون چهل و پنج تومن، اونموقع که دادید ارزش داشت ولی بعد اینهمه سال همه چیز صدها برابر گرون شد ولی یارانه همون چهل و پنج تومن موند ، مردم هم میگن آخ جون یارانه به جاش میدن! ولی نمیگن تا ده پونزده سال دیگه یارانه همینقدر میمونه و قیمت همه چیز هر روز اضافه میشه وقتی یه ملتی جاهل باشه یه عده ای هم سوارشون میشن حالش رو میبرن... خلایق هرچه لایق

    • حسن ارسالی در

      بشینید سر جایتان من و تو چه کاره ایم بخور و کار کن و بساز ـ تمام.

    • ناهید ارسالی در

      لعنت به شرف نداشتتون مردم بدبخت دیگه چی بخورن بچه هامونو باچی بزرگ کنیم همه درها رو روی مردم بدبخت بستید خدا نابودتون کنه مردم راحت بشن

    • الف ارسالی در

      حال بگوید بچه بیاورد غلط مکند بچه بیاورد

    • ش ارسالی در

      اگه مردم خرید ماکارونی تحریم می کردن یا هر کالایی وضع به اینجا نمی کشید اینا گرون می کنند مردم هجوم میارن برای خرید حق مردمه

    • ناشناس ارسالی در

      چقدر مردم بی وجود و بدرد نخوری هستیم اینکه میگن خدا ب لیاقت میده درسته لیاقت ما مردم همینه کریه کردن ونق زدن
      درود بر ملت بی وجود ایران

    • ناشناس ارسالی در

      خواهشا کارت یارانه وکمک معیشت واضافه کردن یارانه واسه خودتون.
      گرونی نکنید.بازار راکنترل کنید.
      قاچاق نکنید.به مملکت برسید.

    • میخواستن ارسالی در

      میخواستن گرون کنن که کردن همین و بس

    • منصور ارسالی در

      اخه چقدر صبر کنیم‌مگه این مملکت یبار دیگه‌درست میشه

    • ناشناس ارسالی در

      علی برکت الله

    • ناشناس ارسالی در

      خداجوابتونوبده

    • ناشناس ارسالی در

      مبارک باشدچرا دولت در راستای اهداف دشمنان کشور وملت ایران حرکت میکند.مجلس شورا باید برای خورد کردن گردن مافیای خزنده خونخوار وارد میدان شود تا به اقتدار کشور خدشه وارد نشود

    • بهزاد ارسالی در

      علی برکات اله

    • در جواب رضا ارسالی در

      ابلح خودتی، ماکارونی نخوری بمیری
      نسلت هم منقرض بشه
      من از هیچ جا حقوق نمیگیرم مثل تو هم بیکار و بخور و بخواب و راحت طلب و نق نقو نیستم😐

    • ناشناس ارسالی در

      بااین قیمت ماکارونی واقعا خودشان مسخره کردن همان قیمتی که میخواستن زدن یعنی هیج تغییری نکردخیلی زحمت کشیدن

    • محمد ارسالی در

      بارها نظر خود را نوشتم یک بار درج نکردند چون حرف حق نوشتم . اگر همین الان تا فردا همین موقه کلیه انبارهای ماکارونی در سراسر ایران را بین مردم پخش کنند به هر ایرانی ده کیلو ماکارونی میرسد . کاش می فهمیدی چی می نویسی

    • ناشناس ارسالی در

      خدایا امام زمان را برسان این مملکت دیگه صاحب الزمان میخواد مملکت ما صاحب نداره هرکی به هرکی هست آخه انصاف تون کجا رفته مردم چه گناهی کردن که دیگه گیر شما مسؤلین دزد خاعن افتادن چقدر یک انسان می‌تواند پست باشه که به هم خون خودش رحم نکنه ما ادعای مسلمانی مونم میشه آخه به شماهم میگن مسلمون مردم ایران کمرشون زیر بار گرانی تورم فشار خم شد خدا ریشه تون بکنه به حق قرآن

    • مریم ارسالی در

      سلام به همه ی بزرگواران
      گرانی آرد که شامل نان و ماکارونی و....میشه تقریباًجهانی هست از جمله کشورهای ترکیه،آلمان و...
      واما کمبود روغن ؛یه دلیلش احتکار هست یه دلیل عمده دیگه جنگ اوکراین هست که واردات رو به برخی از کشور ها کم کرده.واین واردات زنجیر وار به وصل هست.
      من از همه عزیزان خواهش می کنم،بیایم باتوکل به خداوند متعال از کشور عزیزمون عاشقانه حمایت کنیم.نذاریم آمریکا،انگلیس،فرانسه حتی نگاه چپ به کشورمون داشته باشند.
      بیایم همانند پدر ومادری دلسسوز حامی فرزندمان(ایران)باشیم.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه