ارسال به دیگران پرینت

اعتراف به جنایت خانوادگی | راز ناپدید شدن مرد متاهل

عشق به پسر همسایه رنگ خون گرفت | زن خیانتکار جسد شوهرش را آتش زد + عکس

زن جوان که با همدستی پسر همسایه ،شوهرش را قربانی عشق ممنوع کرده بود در دادگاه کیفری تهران محاکمه می شود.

عشق به پسر همسایه رنگ خون گرفت | زن خیانتکار جسد شوهرش را آتش زد + عکس

 آنها  پس از آتش زدن جسد ، خاکستر و بقایای استخوان ها  را به کانال آب ریختند تا راز جنایت برملا نشود.

راز ناپدید شدن مرد متاهل

 رسیدگی به این پرونده از نهم اسفند ماه سال ۹۹ به دنبال ناپدید شدن مرد ۳۷ ساله ای به نام کیوان آغاز شد. پدر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: عروسم سمیرا  می گوید پسرم دیروز از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته است .گوشی موبایل پسرم خاموش است و میترسم بلایی سرش آمده باشد.

 با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن مرد جوان آغاز شد و مأموران پلیس به بازجویی از همسر ۳۰ساله وی پرداختند .

سمیرا به ماموران گفت: دیروز  مثل همیشه با همسرم بحث کردم و  این بار به او گفتم یا جای من در آن خانه است یا جای همسرم. به همین خاطر همسرم خانه مان در ملارد را ترک کرد و من و  دو دخترم به خانه دوستم رفتیم و تا آخر شب آنجا ماندیم .وقتی آخر شب به خانه برگشتیم همسرم هنوز به خانه برنگشته بود و گوشی موبایلش خاموش بود .من تا صبح روز بعد منتظر او شدم. اما چون از کیوان خبری نشد ماجرا را به پدر شوهرم اطلاع دادم .همسرم مرد خسیس و بد خلقی بود. به همین خاطر چند روز قبل نیز با او درگیر شده و قهر کرده و  به خانه پدرم رفته بودم و ۱۰ روز بود که دوباره به خانه برگشته بودم .پدرم به همسرم گفته بود اگر بار دیگر من را اذیت کند من و دو  دخترم را به خانه‌اش می‌برد و اجازه نمی دهد همسرم  ما را ببیند.

افشای  رابطه پنهانی

 در حالی که زن جوان مدعی بود از سرنوشت همسرش هیچ اطلاعی ندارد و مأموران پلیس  با بررسی تماس‌های تلفنی این زن به رابطه پنهانی وی با پسر همسایه به نام مهرداد و عشق‌ممنوع میان آنها پی بردند. همچنین مشخص شد سمیرا چند روز قبل از ناپدید شدن همسرش درباره مرگ با قرص برنج  در اینترنت جست و جو کرده بود.

با  افشای  این ماجرا سمیرا گفت:از  بدرفتاری های شوهرم خسته شده بودم.دو  دخترم را با اسنپ به خانه برادرم در اسلامشهر فرستادم و به فکر خودکشی بودم. به همین خاطر اطلاعاتی را درباره مرگ با قرص برنج در اینترنت سرچ کردم. اما وقتی فهمیدم مرگ با قرص برنج مرگ دردآوری است منصرف شدم .من تصمیم گرفتم تکلیف بچه هایم را روشن کنم  و بعد خودم را بکشم.ولی چون چند سال قبل برادرم به خاطر ابتلا به سرطان جان سپرده بود ،نمیخواستم خانواده ام دوباره داغدار شوند. به همین خاطر از خودکشی منصرف شدم.من با پسر همسایه رابطه ای نداشتم و فقط گاهی با او درد دل میکردم.

اعتراف به  جنایت خانوادگی

 در حالی که زن جوان سعی داشت پلیس را گمراه کند سرانجام هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در بازجویی های فنی  به  قتل شوهرش  با همدستی  پسر همسایه  اعتراف کرد.

 وی  گفت:  پسر همسایه قرص های خواب آوری  را به من داد که آن را به شوهرم خوراندم. سپس مهرداد شوهرم را کشت و ما  جسد وی را در صالح آباد به آتش کشیدیم  و خاکستر و چند تکه استخوان وی را در کانال آب رها کردیم.

سمیرا درباره نحوه آشنایی با پسرهمسایه گفت: همسرم  همیشه با من درگیر بود .چند بار که با همسرم دعوا کرده بودم زن همسایه بالایی سراغم آمد و مرا به خانه اش برد و  آرامم کرد. آنجا بود که رابطه دوستانه من با پسرش آغاز شد.پس از مدتی مهرداد  با حرفهایش مرا تحریک مکرد تا از همسرم طلاق بگیرم. حتی یک بار می خواست با جریان برق همسرم را بکشد.آخرین بار تعدادی قرص خواب آور و قرص برنج به من داد تا به شوهرم بخورانم. من قرص های خواب آور را به او خوراندم .او ساعت ۷ صبح مقابل خانه ما آمده اما به او گفتم قرص  برنج را به همسرم نداده‌ام .همسرم یک باره  از خواب بیدار شد .اما من دوباره به او قرص خواب خوراندم‌ و بچه هایم را به خانه دوستم بردم .وقتی به خانه  برگشتم در ماشینش منتظر من بود.او وارد خانه شد و   طنابی را دور گردن شوهرم پیچید‌. وقتی کیوان بی حال شد او  را به داخل حمام برد  و  با چوب به سرش کوبید. سپس ما جسد را داخل چمدان گذاشتیم و  در  بیابانهای صالح آباد به آتش کشیدیم .

با اعتراف‌های تکان‌دهنده زن جوان مهرداد  ۲۹ ساله بازداشت شد و لب به اعتراف گشود .

وی  گفت: چند بار وقتی از سر کار به خانه برمی گشتم زن همسایه را با چشمهای گریان دیدم .من از مادرم خواستم با او صحبت کند .حتی یک روز او را همراه خودمان به باغ بردیم  و آنجا با هم صحبت کردیم. شوهرش سر کار نمی رفت و به تریاک اعتیاد داشت. من چند بار به خانه آنها  رفتم و با سمیرا صحبت  کردم.

وی در تشریح قتل گفت: من آخرین بار به سمیرا قرص دادم تا به شوهرش بخوراند .وقتی مقابل خانه شان رفتم، کیوان  بی هوش بود که لباس های بیرون به تنش کردم.سپس  طنابی را دور گردنش پیچیدم و کیوان را خفه کردم.من  او را به داخل حمام بردم و با چوب به سرش کوبیدم. همان موقع سمیرا دو دخترش را به خانه دوستش برده بود. وقتی به خانه برگشت یک چمدان بزرگ همراه خودش آورده بود.ما با هم   جسد را داخل چمدان  گذاشتیم و با هم به بیابان‌های صالح آباد بردیم و آن را آتش زدیم .ما خاکستر جسد و  تعدادی از استخوان‌ها را نیز داخل کانال آب رها کردیم .

با اعتراف‌های پسر جوان برای وی به اتهام  قتل  و مشارکت در جنایت بر میت و برای سمیرا به اتهام معاونت در قتل و  مشارکت در جنایت بر میت کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. تا به زودی به جرم آنها رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم و دو دختر نوجوان  قربانی درخواست  قصاص  را مطرح کرده‌اند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه