ارسال به دیگران پرینت

رویا‌:

رویا‌های رایج و تعبیر آن‌ها

بر اساس بسیاری از تعابیر رایج رویا‌ها و حداقل یک مطالعه، افتادن در رویا‌ها نشانه آن است که چیزی در زندگی شما خوب پیش نمی‌رود. این امر ممکن است به شما نشان دهد که برای مثال باید در مورد یک انتخاب تجدید نظر کنید یا مسیر جدیدی را در بخشی از زندگی خود در نظر بگیرید.

رویا‌های رایج و تعبیر آن‌ها

۱ – رویا‌های مربوط به سقوط

رویا‌های افتادن از ارتفاعات بسیار رایج است.

بر اساس بسیاری از تعابیر رایج رویا‌ها و حداقل یک مطالعه، افتادن در رویا‌ها نشانه آن است که چیزی در زندگی شما خوب پیش نمی‌رود. این امر ممکن است به شما نشان دهد که برای مثال باید در مورد یک انتخاب تجدید نظر کنید یا مسیر جدیدی را در بخشی از زندگی خود در نظر بگیرید.

۲ – رویا‌هایی در مورد برهنه شدن در ملأ عام

رویای برهنه بودن غیرعادی نیست. پنی پیرس، نویسنده دیکشنری رویایی برای آدم‌ها، پیشنهاد می‌کند که دیدن برهنگی عمومی ممکن است نشان‌دهنده این باشد که احساس می‌کنید دروغگو هستید یا از آشکار کردن عیوب و کاستی‌های خود می‌ترسید.

 

۳ -رویا‌هایی درباره تعقیب شدن

 شما سعی می‌کنید از چیزی در زندگی روزمره خود اجتناب کنید. تونی کریسپ، نویسنده دیکشنری رویا، پیشنهاد می‌کند که تعقیب شدن در خواب ممکن است نشان دهنده تمایل به فرار از ترس‌ها یا خواسته‌های شما باشد.

۴ – رویا‌های از دست دادن دندان

اگر دندان‌هایتان بیفتد خواب چه تعبیری دارد؟ پنی پیرس، نویسنده دیکشنری رویایی برای آدمک‌ها، پیشنهاد می‌کند که دیدن خواب از دست دادن دندان می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد.

به عنوان مثال، این ممکن است به این معنی باشد که شما نگران جذابیت یا ظاهر خود هستید. همچنین ممکن است نشان دهنده این باشد که شما در مورد توانایی خود در برقراری ارتباط نگران هستید

۵ -رویا‌هایی درباره مردن

تعابیر رایج رویا‌ها نشان می‌دهد که چنین رویا‌هایی منعکس‌کننده اضطراب در مورد تغییر یا ترس از ناشناخته هستند.

مطالعات همچنین نشان داده‌اند که اطرافیان کسانی که به پایان زندگی نزدیک می‌شوند چنین رؤیاهایی را مرتب می‌بینند

۶ – رؤیاهایی درباره شرکت در آزمون

  به گفته کریگ همیلتون پارکر، نویسنده معنی پنهان رویا‌ها، امتحان کردن در خواب ممکن است ترس اساسی از شکست را آشکار کند.

۷ – رویا‌هایی درباره خیانت

ایو آدامسون و گیل ویلیامسون، معتقدند که رویا‌های مربوط به خیانت نشان دهنده مشکلات مربوط به اعتماد، وفاداری و ارتباط در یک رابطه است.

۸ – رویا‌های مربوط به پرواز

به گفته تونی کریسپ، نویسنده فرهنگنامه رویا، رویا‌های مربوط به پرواز اغلب نشان دهنده دو جنبه بسیار متفاوت است.  از یک طرف، آن‌ها می‌توانند احساسات آزادی و استقلال را نشان دهند. از سوی دیگر، آن‌ها همچنین می‌توانند تمایل به فرار یا فرار از واقعیت‌های زندگی را نشان دهند.

۹ – رویا‌های مربوط به بارداری

مفسران رویا اغلب پیشنهاد می‌کنند که رویا‌های بارداری نشان دهنده همه چیز از خلاقیت تا ترس است.رویا‌های بارداری ممکن است گاهی اوقات ترس یک زن از اینکه مادری ناکافی باشد، نشان دهد.

 

 وقتی کسی را در خواب می‌بینید به چه معناست؟

دکتر کارل یونگ بر این باور بود که اگر در خواب شخصی نزدیک به خود یا شخصی را ببینید که برای شما مهم است، ممکن است نشان دهنده احساس شما نسبت به آن شخص در زندگی واقعی باشد، در حالی که اگر در خواب شخصی را ببینید که با او صمیمی نیستید یا یک فرد ناشناس، آن شخص نمادین‌تر است.

زیگموند فروید پیشنهاد کرد که محیط اطراف شخصی که در خواب می‌بینید نیز ممکن است مهم باشد، مانند خواب دیدن والدین خود در مکان‌های باشکوه، که نشانه احترام شما به آن‌ها است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه