ارسال به دیگران پرینت

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

ارجاع پرونده شکایت فرهاد مجیدی به کمیته اخلاق

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده شکایت کمیته داوران فدراسیون از فرهاد مجیدی و استقلال هم به کمیته اخلاق ارجاع شده است.

ارجاع پرونده شکایت فرهاد مجیدی به کمیته اخلاق

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده شکایت کمیته داوران فدراسیون از فرهاد مجیدی و استقلال هم به کمیته اخلاق ارجاع شده است.

اظهارات فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از باخت به نساجی در جام حذفی در مورد یکی از کارشناسان داوری، با واکنش کمیته داوران فدراسیون فوتبال مواجه شد.

کمیته داوران در حمایت از کارشناس خود، از استقلال و مجیدی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد و در طرف مقابل، باشگاه استقلال هم از یکی از اعضای کمیته داوران به کمیته اخلاق شکایت کرد.

این در حالی است که حالا به گفته رضا جاودانی یکی از اعضای کمیته انضباطی، پرونده شکایت به مجیدی هم به کمیته اخلاق ارجاع شده است تا سرنوشت آن مشخص شود.

جاودانی در این خصوص گفت: نمی‌توانم درباره این شکایت‌ها خیلی توضیح بدهم. شکایت طرفین از هم مطرح شده است و باید ببینیم چه می‌شود. هنوز تصمیم گیری صورت نگرفته است.

وی افزود: یک بخش از طرح دعوا در کمیته اخلاق بوده و یک بخش در کمیته انضباطی. این پرونده‌ها باید یکی شود. اصل رسیدگی با کمیته انضباطی است.

جاودانی تاکید کرد: پرونده‌ای که قرار بود در کمیته انضباطی تشکیل شود هم به کمیته اخلاق ارجاع داده شد. اگر آنجا عدم صلاحیت رسیدگی بدهند، به کمیته انضباطی می‌آید و ما بررسی می‌کنیم. فعلاً اتفاق خاصی نیفتاده است.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سالار ارسالی در

      بله فدراسیون ووزیر بی طرف اینجا مشخص شد بعد از دربی چقدر طول کشید برا گل ممری حکم دادن برا مجیدی همون شب میخواستن حکم بدن پرونده هم رفت کمیته ان زبات

    • Mjs ارسالی در

      مافیای فوتبال که طی این چند سال ثابت کرده حامی چه تیمی هست پشت این قضیه است و اینکار هم به دلیل اینکه اگه مجیدی در کمیته اخلاق محروم بشه در بازیهای لیگ نمیتونه روی نیمکت بشینه در صورتی که اگر محرومیتش از سوی کمیته انضباطی باشه فقط در مسابقات حذفی محروم میشه

    • پرسپولیس همیشه قهرمان ارسالی در

      البته این جاودانی کیسه کش دست به هر کثیف کاری میزنه که نزاره آب تو دل فرناز جونش تکون بخوره حتی به قیمت لجنزار شدن فوتبال وحتی فوتبال رو فدای این تیم هوچیگر میکنه شک ندارم

    • حسن کیانی ارسالی در

      اول باید به جرایم این مردک قمارباز و دوپینگی و دلال صفت و رانتخور ارز دولتی و ماجراهای هتل دوبی رسید
      این ملعون خودش یک ابر فساد هست فرمانده ارتش فحاش اینستاگرامی هست
      اول باید به خیانتهایش به قلعه نویی و مرفاویی و حجازی رسید

    • ناشناس ارسالی در

      خدا بیناست وهمه چیز را میبیند.استقلال گل زد وداور نزدیک بود گل سالم رو نگرفت واین کاملا مشخص بود که عمدی بود بجای محروم کردن داور وعذرخواهی کمیته ناداوران دست بالا هم دارند.کارشناس اروپایی گفت نمیدانم چرا داور گل را مردود کرد ولی ما میدانیم اینجا ایران است وحق وناحق رواج دارد.دوار واونایی که ناحق میگویند دنیا دارمکافات است.

    • سعادت ارسالی در

      هرکاری کنید
      نام داور شیتیل بگیر میدرخشد

    • رحیم ارسالی در

      زمانی که ریاست سابق کمیته انضباطی در ویدیویی بازی سپاهان و پرسپولیس ودقیقه ۸۰ واعلام پنالتی واخراج حاج صفی را تبانی نام مینهد وقتی داوود رفعتی گل قایدی را به مثال قوانین فیزیک توجیه میکند که توپ از خط عبور اما دوباره برگشت به زمین میداند چه جای شک وتردیداز نام نهادن این فوتبال به فوتبال پاک را اینگونه توجیه نکنم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه