ارسال به دیگران پرینت

فوتبال

شوک بزرگ به رونالدو؛ پسر فوق ستاره پرتغالی درگذشت+نامه رونالدو به پسر درگذشته‌اش

یکی از بچه های کریستیانو رونالدو پیش از آنکه متولد شود فوت کرده است.

شوک بزرگ به رونالدو؛ پسر فوق ستاره پرتغالی درگذشت+نامه رونالدو به پسر درگذشته‌اش

جورجینا رودیگز، یک دوقلو باردار بود و قرار بود به زودی یک پسر و یک دختر به خانواده کریستیانو رونالدو اضافه شود اما اکنون فوق ستاره پرتغالی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده است که فرزند پسری که در شکم جورجینا رودریگز بوده است، فوت کرده است تا بدین ترتیب پسر کریستیانو رونالدو پیش از متولد شدن فوت کند و شوک و غمی بزرگ به زندگی رونالدو وارد شود. این پسر می توانست پس از جونیور و ماتئو، سومین پسر کریستیانو رونالدو باشد اما پیش از متولد شدن فوت کرد و اکنون جورجینا و رونالدو تنها یک دختر در راه دارند و پسر آن ها فوت شده است و دیگر رونالدو دو قلویی در راه ندارد.

فوق ستاره پرتغالی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" با نهایت ناراحتی باید اعلام کنیم که نوزاد پسرمان درگذشت. این بزرگ‌ترین دردی است که والدین می‌توانند احساس کنند، تنها تولد دختر بچه‌ی ما به ما قدرت می دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. از پزشک و پرستار ها برای مراقبت و حمایتشان تشکر می کنیم. همه ما از این اتفاق ناراحتیم و در این زمان بسیار سخت می خواهیم حریم شخصی ما حفظ شود. پسر بچه ما، تو فرشته ما هستی و ما همیشه عاشق تو هستیم."

منبع : فوتبالی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدی ارسالی در

      واقعا خیلی سخته که هنوز بچه ای که به دنیا نیومده بمیره و مادر و پدر پس از مردن او با خبر بشن تسلیت عرض میکنم خدا بهشون صبر بده 🖤🖤🥺😢
      خیلی ناراحت شدم از این که این حرف رو شنیدم اگر صفحه آقای رونالدو بود بهش تسلیت عرض میکردم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه