ارسال به دیگران پرینت

حوادث

جشن عروسی به میدان جنگ تبدیل شد!+ویدئو

تبدیل جشن عروسی به میدان نبرد

جشن عروسی به میدان جنگ تبدیل شد!+ویدئو

جشن‌های عروسی همیشه آن طور که برنامه ریزی شده اند پیش نمی‌روند، اما وقوع درگیری فیزیکی شدید بین مهمانان و خانواده‌ها معمولا اتفاقی است که کمتر کسی به آن فکر می‌کند. با این حال این اتفاقی بود که به تازگی در یکی از مراسم‌های عروسی در استرالیا رخ داد.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است تعدادی از مهمانان را در حالی که لباس رسمی بر تن دارند در حال درگیری فیزیکی در خیابان نشان می‌دهد. در یکی از صحنه‌ها یک مرد جوان به یک زن حمله ور شده و او را در کف خیابان نقش بر زمین می‌کند. در صحنه‌ای دیگر یک مرد که روی کف خیابان بیهوش افتاده دیده می‌شود.

یک کاربر شبکه اجتماعی ردیت با انتشار این ویدئو نوشت: «این اتفاق بعد از اتمام یک جشن عروسی رخ داد. از علت دریگری مطمئن نیستم، اما در این ویدئو همراهان داماد با مهمانان در حال دعوا هستند.»

 بنا به این گزارش طی این درگیری یک مرد شدیدا مجروح شده بود که در کف خیابان بیهوش شد. گفته می‌شود او پس از شکستگی بینی دچار بیهوشی شد. در این درگیری دست کم ۳۰ نفر حضور داشتند. پلیس استرالیا در جریان این درگیری قرار گرفت، اما پیش از رسیدن به محل درگیری بیشتر افراد حاضر در درگیری آنجا را ترک کرده بودند.

بنا به اعلام پلیس فرد مجروح یک جوان ۲۶ ساله بوده که دچار شکستگی بینی، جراحت و پارگی صورت شده بود و بیهوش روی زمین افتاد. پلیس محلی استرالیا سرگرم تحقیقات در این باره است.

حجم ویدیو: 740.84K | مدت زمان ویدیو: 00:00:17
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه