خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

گزارش اورژانس

سنگ تمام مردم ممسنی برای وزیر و زلیخا،‌ دو کودک افغانستانی

اهالی ممسنی می دانند که فرزند میوه شیرین باغ زندگی است و چشم بستن بر سرو قامت او کاری دشوار است و به رسم مهمان نوازی و خون گرمی که دارند، تشییع باشکوهی برای طفل های افغان در نوراباد برگزار کردند و اعتقادشان بر این بود، باید همدلی و غریب نوازی کنند تا خانواده مهاجر محمدی در ایران احساس تنهایی نکنند.در این مراسم، مردم خون گرم نورآباد جهت ابراز همدردی با خانواده‌ وزیر و زلیخا شرکت و همراه خانواده دو عزیز فوت شده تدارکات مراسم را مهیا کردند.

سنگ تمام مردم ممسنی برای وزیر و زلیخا،‌ دو کودک افغانستانی

تکنسین اورژانس ۱۱۵ نورآباد ممسنی در رابطه با تصادف دو کودک تبعه افغان گفت: ساعت ۲۱:۱۹ مورخ ۸ا م بهمن یک مورد ماموریت به پایگاه اورژانس ۲ شهری نوراباد مبنی بر تصادف دوچرخه با خودروی سواری اعلام شد.

 

31145_695

 

سجاد احمدی افزود: من و همکارم کیوان خلیلی بعنوان تکنسین های اورژانس در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدیم و با دختری ۶ ساله و پسر ۱۱ ساله مواجه شدیم که وضعیت عمومی خوبی نداشتند و به گفته شاهدان عینی خودروی مذکور پس از تصادف متواری شده بود.

 

وی گفت: دختر بچه را معاینه کردیم که از ناحیه سر دچار تروما،ضربه و شکستی جمجمه سر، آهیانه و ناحیه پس سری شده بود و کودک دختر همان لحظه در صحنه تصادف فوت کرد و هیچ گونه علائم حیاتی نداشت.

 

31147_148

 

وی در رابطه با وضعیت پسر بچه ۱۱ ساله بیان کرد: ضربه به ناحیه سر، پارگی عیق زیر فک سمت راست حدود ۱۲ سانتی متری و تروما های متعدد از جراحت های وی بود که مشخص بود راه تنفسی انسداد پیدا کرده و هوشیاری هم نداشتند.

 

احمدی خاطرنشان کرد: کودک پسر به آمبولانس منتقل و راه تنفسی وی باز شد و با اقدامات درمانی متعددی که انجام شد، با علائم حیاتی در ساعت ۲۱:۳۰ به بیمارستان ولیعصر ممسنی تحویل داده شد.

سنگ تمام مردم ممسنی برای وزیر و زلیخا + گزارش اورژانس

این تکنسین اورژانس گفت: پسر بچه به دلیل شدت جراحت زیاد و ضربه به سر، بعد از ۲۴ ساعت در بیمارستان نورآباد جان باخت.

 

فوت وزیر و خواهر کوچکش، موج اتحاد و همدلی بین دو کشور افغانستان و ایران را رقم زد و جمله "همدلی بهتر از همزبانی قوم و نژاد ها است" را معنا کرد و اتحاد به نوعی در میان گنجینه ها، گلواژه‌ای است که در راس برترین ها قرار دارد و بسیار جاذب و دلگشاست.

سنگ تمام مردم ممسنی برای وزیر و زلیخا + گزارش اورژانس

اهالی ممسنی می دانند که فرزند میوه شیرین باغ زندگی است و چشم بستن بر سرو قامت او کاری دشوار است و به رسم مهمان نوازی و خون گرمی که دارند، تشییع باشکوهی برای طفل های افغان در نوراباد برگزار کردند و اعتقادشان بر این بود، باید همدلی و غریب نوازی کنند تا خانواده مهاجر محمدی در ایران احساس تنهایی نکنند.

 

در تشییع این دو کودک افغان، اقامه نماز میت بر عهده امام جمعه ممسنی بود و افغانستانی ها و نورابادی ها در یک صف شانه به شانه با هم نماز میت را به جا آوردند و به گفته خودشان نورابادی ها در آن روز پیمان برادری را رقم زدند.

 

در این مراسم، مردم خون گرم نورآباد جهت ابراز همدردی با خانواده‌ وزیر و زلیخا شرکت و همراه خانواده دو عزیز فوت شده تدارکات مراسم را مهیا کردند.

سنگ تمام مردم ممسنی برای وزیر و زلیخا + گزارش اورژانس

به اعلام خانواده‌ی وزیر و زلیخا، فردی که با این دو تصادف کرد و متواری شده بود در صبح روز تشییع، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌ی وزیر خود را به پلیس معرفی کرده است.

 

منبع : نورآباد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه