ارسال به دیگران پرینت

پریسا جهانفکریان: امکانات تیم ملی بانوان در شان ملی‌پوشان نیست

عضو تیم ملی وزنه برداری زنان گفت: اگر به دنبال موفقیت هستیم باید شرایط بهتری را فراهم کنیم.

پریسا جهانفکریان: امکانات تیم ملی بانوان در شان ملی‌پوشان نیست

پریسا جهانفکریان، عضو تیم ملی وزنه برداری زنان، درباره آخرین وضعیت این رشته برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فعلا که اردوهای تیم‌ ملی تعطیل است و بشخصه به صورت انفرادی روند آماده سازی خودم را طی می‌کنم. متاسفانه هنوز زمان دقیق برگزاری اردوها با توجه به اینکه زمان زیادی هم تا آغاز بازی ها نمانده، مشخص نیست.

وی با اشاره به میزان آمادگی‌اش جهت حضور در اردوهای تیم ملی گفت: قبل از المپیک دچار مصدومیت شدم اما در حال حاضر 8 ماه است که از آن روزهای سخت عبور کردم. آمادگی خوبی دارم و روند درمانی مناسبی را پشت سر گذاشتم. تقریبا به 80 درصد آمادگی رسیده و امیدوارم اردوها نیز هرچه سریعتر شروع شود تا بتوانیم تیم را همراهی کنم.

جهانفکریان افزود: بازی های آسیایی بعد از المپیک مهمترین رویداد است و هر ورزشکاری دوست دارد در این مسابقات شرکت کند. از آنجایی که المپیک توکیو را از دست دادم، تلاش خواهم کرد جزو نفرات اعزامی به مسابقات باشم اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و هیچ اردویی برای حضور در مسابقات برگزار نشده است.

عضو تیم ملی وزنه برداری زنان در خاتمه گفت: چهار سال از آغاز فعالیت بانوان در این رشته می‌گذرد و اگر به تعداد رویدادهایی که اعزام شدیم و نتایجی که به دست آمده نگاه کنیم متوجه خواهیم شد با وجود مشکلات و نوپا بودن این رشته روند رو به رشدی را طی کردیم اما قطعا برای رسیدن به سکوهای جهانی نیازمند امکانات و تجهیزان بیشتری هستیم. بشخصه کل سال را درگیر نداشتن تجهیزات لازم برای تمرین هستم و واقعا دور از شان یک ملی پوش است که از ابتدایی ترین وسایل برای تمرین محروم باشد. امیدوارم در این فرصت باقی مانده شرایط بهتر شود و امکانات لازم در اختیار بانوان وزنه بردار هم قرار بگیرد.

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه