ارسال به دیگران پرینت

ناراحتی کاپیتان تیم ملی

جهانبخش: از ماندن زنان پشت ورزشگاه غمگین شدم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می گوید حضور زنان در ورزشگاه همیشه دغدغه بازیکنان این تیم بوده است. او با اشاره به غیبت هواداران زن در ورزشگاه گفت: حضور بانوان همواره برای ما یک دغدغه بوده و امیدواریم در بازی های تدارکاتی آتی در ایران این اتفاق رخ دهد‌.


 جهانبخش: از ماندن زنان پشت ورزشگاه غمگین شدم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می گوید حضور زنان در ورزشگاه همیشه دغدغه بازیکنان این تیم بوده است.

زنان با وجود خریداری بلیت، نتوانستند در ورزشگاه امام رضا حاضر شوند که این مسئله با واکنش کاپیتان تیم ملی ایران همراه بود.

علیرضا جهانبخش بعد از گلزنی مقابل لبنان، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و در نشست خبری گفت: خدا را شکر بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، موقعیت های خوبی در نیمه دوم ایجاد کردیم و بعد از بازی قبل، مقابل کره جنوبی این بازی برای ما مهم بود که دور مقدماتی را با پیروزی به پایان برسانیم‌. از امتیاز بازی خانگی و بازی در شهر مشهد و حضور هواداران استفاده کردیم.

او با اشاره به غیبت هواداران زن در ورزشگاه گفت: حضور بانوان همواره برای ما یک دغدغه بوده و امیدواریم در بازی های تدارکاتی آتی در ایران این اتفاق رخ دهد‌.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: به یاد تمام کسانی که امروز کنار ما نبودند هم هستیم، کریم انصاریفر‌د، سامان قدوس، مهدی طارمی و تمام کسانی که امروز نبودند جایشان به شدت خالی بود. بسیار همه زحمت کشیدند و خوشحالیم که به این موفقیت در پایان رقابت‌ها دست یافتیم.

وی ادامه داد: بازی کردن در شهرهای دیگر به جز تهران، اینکه باعث می شود مردم در کنارمان باشند خوشحال‌کننده است. در شهرهای مختلف وقتی می‌بینیم که مردم از ما حمایت می‌کنند، انرژی می‌گیریم. ورزشگاه خیلی خوبی بود ولی زمینش می‌تواند بهتر باشد. زمین روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت ولی در کل استادیوم مناسب بود. امیدوارم در شهرهای دیگر هم حضور یابیم و حمایت مردم در شهرهای دیگر را هم حس کنیم‌. بازیکنان هم خوشحال بودند که توانستند به این بهانه به زیارت بروند. امیدوارم در اردوهای بعدی هم تیم تکمیل شود و دیگر مصدومی نداشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره غیبت زنان در ورزشگاه گفت: وسط نیمه نگاه کردم که ببینم بانوان در استادیوم هستند اما نبودند. قبل از بازی به ما گفتند قرار است بانوان باشند‌. من در بازی با عراق هم گفتم که چقدر خوشحالیم تک‌تک بازیکنان تیم ملی که در کنار خانواده هایمان جشن بگیریم.

وی ادامه داد: نمی دانم چرا چنین موضوعی اینقدر بزرگ شده و فکر می‌کنم واقعا اگر بخشی از استادیوم به بانوان اختصاص یابد خیلی خوب است. فوتبال برای همه است و همه باید از این موضوع لذت ببرند. حتی اگر ۵ درصد هم بشود باید به بانوان اختصاص یابد. این موضوع خیلی می تواند به افزایش سطح فرهنگ ما هم کمک کند. من عکسی دیدم که صدها خانم نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و واقعا غمگین شدم. کاش این اتفاق خوب در مشهد رخ می داد.

صیادمنش: دوست دارم در جام جهانی با برزیل و فرانسه بازی کنیم

الهیار صیادمنش پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای تیم ملی مقابل لبنان بازی کنم. من سعی می‌کنم در کنار بازیکنان بزرگ تیم ملی خیلی چیزها یاد بگیرم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره قرعه‌کشی جام جهانی گفت: در جام جهانی همه تیم‌ها قوی هستند و تیم ضعیف نداریم. در هر گروهی قرار بگیریم شرایط هم برای ما و هم برای رقبای‌مان سخت خواهد بود. ما نیاز به بازی‌های بزرگ داریم تا در جام جهانی غافلگیر نشویم و امیدوارم بتوانیم بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهیم تا در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

صیادمنش در پاسخ به این سؤال که دوست دارد تیم ملی در جام جهانی مقابل کدام تیم بزرگ قرار بگیرد، تصریح کرد: در جام جهانی همه تیم‌ها سرسخت هستند و هر بازیکنی نیز دوست دارد که جلوی تیم‌های بزرگ بازی کند. من هم دوست دارم جلوی تیم‌های برزیل و فرانسه بازی کنم.

امیری: باخت به کره می‌تواند یک آوانس برای تیم ملی باشد

وحید امیری بعد از برد تیم ملی ایران مقابل لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، درباره شکست اخیر تیم ملی مقابل کره جنوبی، اظهار داشت: در بازی با کره 50 درصد بازیکنان اصلی حضور نداشتند. همیشه بازی‌ با کره سخت بوده و فشار زیادی وجود داشته است. شاید این مسائل باخت ما را توجیه نکند، ولی اگر روند تیم ملی را ببینید،‌ می‌توانید یک بازی را به تیم ملی آوانس بدهید و خیلی بابت این شکست به تیم خرده نگیرید.

وی درباره غیبتش در بازی مقابل لبنان یادآور شد: فشردگی بازی‌ها و مسافت بین محل برگزاری مسابقات باعث شده بود مقداری مصدومیت سیاتیکم عود کند. باید MRI بدهم تا میزان مصدومیت مشخص شود.

امیری درباره اینکه فکر می‌کند تیم ملی در جام جهانی با چه تیم‌هایی همگروه می‌شود، خاطر نشان کرد: دوست دارم در گروهی قرار بگیریم که بتوانیم صعود کنیم، ولی به هر ترتیب باید با تیم‌های سرسختی روبه‌رو شویم. در کل دوست دارم با تیم‌هایی مثل فرانسه یا برزیل همگروه شویم.

هافبک تیم ملی همچنین تصریح کرد: مسیری که تیم ملی طی کرد، خیلی سخت بود. جا دارد دست تک تک بازیکنان و کادر فنی را ببوسم که واقعاً زحمت کشیدند. ما تیم لبنان را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که در بازی‌های خارج از خانه رو به عقب بازی می‌کنند و یا مساوی می‌کنند و یا با یک گل شکست می‌خورند، ولی امروز موفق شدیم دو بار به این تیم گل بزنیم و پیروز شویم.

وی در خاتمه گفت: ارکان فدراسیون باید الان خودشان را نشان دهند و برنامه‌های خوبی را برای تیم ملی داشته باشند. قبل از بازی با کره برخی از بازیکنان فقط یک روز کنار تیم بودند! باید اعضای تیم بیشتر در کنار هم باشند. تیم ملی ایران این قدرت را دارد که بتواند از گروهش در جام جهانی صعود کند و حتی بالاتر هم برود. پتانسیل خیلی بالایی با حضور استعداد‌ها در تیم ملی داریم. همچنین بزرگتر‌های خیلی خوبی در تیم داریم که مثل یک برادر در کنار بازیکنان جوان هستند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه