ارسال به دیگران پرینت

تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی: یک نماد باستانی را انتخاب کنید

برخی از رنگ ها و اشکال وجود دارند که ما بی دلیل آن ها را دوست داریم. معمولا دوست داریم این اشکال در انتخاب لباس، دکوراسیون منزل، مدل مو و حتی موسیقی که دوست داریم بشنویم منعکس شوند.

تست شخصیت شناسی: یک نماد باستانی را انتخاب کنید

تست شخصیت شناسی: یک نماد باستانی را انتخاب کنید

 

برخی از رنگ ها و اشکال وجود دارند که ما بی دلیل آن ها را دوست داریم. معمولا دوست داریم این اشکال در انتخاب لباس، دکوراسیون منزل، مدل مو و حتی موسیقی که دوست داریم بشنویم منعکس شوند. بنابراین نباید تعجب کنید که مثلاً خیلی مرتب و منظم بودن، ارتباط زیادی با رنگ ها و شکل های مورد نظر شما دارد. اگر چنین است، احتمالاً رنگ های روشن مانند سفید یا خاکستری روشن و خطوط و اشکال مدرن با لبه های روشن را می خواهید.

به تصویر بالا نگاه کنید و شکلی را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب می کند. رنگ و همچنین شکل آن را در نظر بگیرید. هسعی کنید انتخابی صادقانه داشته باشید و سپس به دنبال جواب پاسخ مورد نظرتان بگردید.

شماره یک

سخاوتمند و با اخلاق

شما می خواهید بهترین باشید. معمولا جاه طلبی های بزرگی دارید و همیشه از تمام قوانین پیروی می کنید. شما سخت کار می کنید، اما خودخواه نیستید و برای بهبود دنیای اطراف خودتان وآینده دلخواهتان سخت کار می کنید. برخی افراد فکر می کنند که برقراری ارتباط با شما دشوار است، اما برقراری ارتباط با دیگران نیز برای شما سخت نیست. شما می دانید چگونه تا زمانی که از بقیه آسیب نبینید به آن ها عشق بورزید اما به محض اینکه احساس خطر کنید از آن ها فاصله می گیرید و رابطه را تمام می کنید.

شماره دو

جذاب و صادق

شما فردی بسیار مسئولیت پذیر هستید که به دیگران اهمیت می دهید. بهتر است به کار صادقانه ایمان داشته باشید و وظایف خود را با دقت انجام دهید. شما شخصیت خوبی دارید و مردم به شما اعتماد دارند. پتانسیل شما برای همکاری با استارت آپ های مختلف بسیار مناسب است.شما باهوش ومتفکر هستید و در کار سرعت عمل بالایی دارید و همیشه موضوعی برای گفتن دارید

شماره سه

باهوش و متفکر

شما فردی متفکر هستید. افکار و ایده های شما برایتان مهم است و مدام می خواهید به تئوری ها و نظرات خودتان فکر کنید. شما ذاتاً درونگرا هستید و با افرادی که دوست دارند فکر کنند و یاد بگیرند به خوبی کنار می آیید. هرگز سطحی نگر نیستید و زمان زیادی را صرف فکر کردن به اخلاق و رفتارتان می کنید. همیشه سعی می کنید کار درست را انجام دهید، حتی زمانی که اکثر مردم با شما موافق نیستند.

شماره چهار

شهودی و فلسفی

شما شخصیتی منحصر به فرد و قلبی سخاوتمند دارید. هیچکس مانند شما نیست و معمولا بسیار شهودی و کمی غیرعادی و حتی عجیب هستید. اغلب هیچ کس شما را درک نمی کند و این به شخصیت شما صدمه می زند. برای توسعه خلاقیت خود به فضای شخصی نیاز دارید. می خواهید دیگران به شما احترام بگذارند. معمولا هر دو جنبه روشن و تاریک زندگی را می بینید و بسیار احساساتی هستید.

شماره پنج

مطمئن و مسلط

شما بسیار مستقل هستید و شعار شما این است : همیشه بهترین کار ممکن را انجام می دهم. شما فقط به خودتان اعتماد دارید و می دانید چگونه و بخاطر خودتان و عزیزانتان قوی باشید. از دنبال کردن رویاهای خود نترسید، زیرا همیشه می دانید چه می خواهید و چگونه آن رابه واقعیت تبدیل کنید. تنها چیزی که از دیگران می خواهید صداقت است حتی اگر دانستن واقعیت به شما ضربه بزند.

شماره شش

دوستانه و حساس

شما به راحتی با دیگران دوست می شوید و دوستان زیادی دارید که زندگی تان را شاد می کنند. دوست دارید به مردم کمک کنید. شما هاله ای روشن و گرم در اطرافتان دارید که حس خوبی به دیگران می دهد. مدام به این فکر می کنید که چگونه می توانید حتی بهتر شوید. شما می خواهید دقیق، جالب، منحصر به فرد بنظر برسید. بیش از هر کسی در دنیا به عشق نیاز دارید و گاهی اوقات حاضرید حتی کسانی را که شما را دوست ندارند دوست داشته باشید.

شماره هفت

جذاب و پر انرژی

شما فردی شاد و بامزه هستید که می دانید چگونه مردم را بخندانید. باید بدانید که انرژی تان بیشتر از طریق کائنات تامین می شود. شما خودجوش و پر از اشتیاق هستید و همیشه برای یک سورپرایز آماده هستید، به خصوص وقتی صحبت از ماجراجویی باشد. شما پر از غافلگیری هستید و تأثیر قوی بر مردم می گذارید. همچنین، سعی کنید به خودتان احترام بگذارید. شما علایق زیادی دارید و اگر به چیز خاصی علاقه مند هستید، آماده هستید که به طور خستگی ناپذیر تحقیق کنید تا به دانشی که می خواهید برسید.

شماره هشت

خوشبین و امیدوار

باور کنید که زندگی یک هدیه است. شما سعی می کنید به بهترین شکل ممکن زندگی کنید و به همه چیزهایی که به دست آورده اید افتخار می کنید. شما آماده اید که تمام شادی ها و دردها را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید. معمولا رویکرد بسیار سالمی نسبت به زندگی دارید. شما همیشه جنبه خوب چیزها را می بینید و برایتان همیشه نیمه پر است. از هر فرصتی برای بخشیدن، یادگیری و پیشرفت استفاده کنید زیرا می دانید که زندگی برای انجام هر کار دیگری کوتاه تر از آن است.

منبع : سایت طلا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      هم،۴ هم،۶ ۵۰ ،+۵۰ درسته افرین

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه