ارسال به دیگران پرینت

واسیلی نبنزیا:

تحریم‌های غرب علیه روسیه به بحران جهانی منجر می شود

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت که تحریم های یکجانبه غرب علیه روسیه به بحران جهانی و تاریخی منجر خواهد شد.

تحریم‌های غرب علیه روسیه به بحران جهانی منجر می شود

به نقل از تاس، «واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل روز سه‌شنبه گفت، تحریم‌های یکجانبه غرب علیه روسیه منجر به یک بحران اقتصادی جهانی در مقیاس تاریخی می‌شود.

نماینده روسیه در این ارتباط گفت: «علل واقعی که بازار جهانی غذا را با آشفتگی جدی تهدید می‌کند در اقدامات روسیه نیست، بلکه تحریمی لجام گسیخته ای است که غرب علیه روسیه به راه انداخته است. کشورهای غربی نه به جمعیت کشورهای به اصطلاح جنوب جهانی و نه به مردم آن‌ها فکر نمی‌کند. تلاش برای منزوی ساختن روسیه از لحاظ اقتصادی، مالی و لجستیکی از کانال‌های همکاری چند ساله منجر به یک بحران اقتصادی در مقیاس تاریخی شده است و تنش در حمل و نقل و لجستیک و روابط مالی به تنش در عرضه بی وقفه و ایجاد ثبات در بازارهای بین المللی کشاورزی و مواد غذایی منجر شده است.»

نبنزیا گفت که روسیه به شدت به تعهدات بین المللی خود متعهد است و امنیت آن دسته از نیروهای اوکراینی را که تصمیم به تسلیم خواهند داشت، تضمین خواهد کرد.

وی در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت انسانی در اوکراین گفت: طرف روسی به طور کامل به تعهدات بین‌المللی خود پایبند است و هیچ تهدیدی برای اوکراینی‌هایی که سلاح‌های خود را زمین می‌گذارند، ایجاد نمی‌کند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه