ارسال به دیگران پرینت

سازمان ملل: تاکنون بیش از ۳.۸ میلیون نفر از اوکراین فرار کرده‌اند

طبق آمارهای منتشر شده سازمان ملل در روز یکشنبه ۲۷ مارس، از ۲۴ فوریه تاکنون بیش از ۳.۸ میلیون نفر خاک اوکراین را ترک کرده‌اند. این درحالیست که از ابتدای تجاوز نظامی روسیه به خاک این کشور نیز بیش از ۱۰ میلیون نفر یعنی چیزی معادل یکچهارم جمعیت اوکراین مجبور به ترک خانه و کاشانه خود و پناه بردن به مناطق امن‌تر در خاک این کشور یا کشورهای دیگر و عمدتا همسایه شده‌اند. طبق آمارهای منتشر شده سازمان ملل در روز یکشنبه ۲۷ مارس، از ۲۴ فوریه تاکنون بیش از ۳.۸ میلیون نفر خاک اوکراین را ترک کرده‌اند. این درحالیست که از ابتدای تجاوز نظامی روسیه به خاک این کشور نیز بیش از ۱۰ میلیون نفر یعنی چیزی معادل یکچهارم جمعیت اوکراین مجبور به ترک خانه و کاشانه خود و پناه بردن به مناطق امن‌تر در خاک این کشور یا کشورهای دیگر و عمدتا همسایه شده‌اند.

سازمان ملل: تاکنون بیش از ۳.۸ میلیون نفر از اوکراین فرار کرده‌اند

طبق آمارهای منتشر شده سازمان ملل در روز یکشنبه ۲۷ مارس، از ۲۴ فوریه تاکنون بیش از ۳.۸ میلیون نفر خاک اوکراین را ترک کرده‌اند. این درحالیست که از ابتدای تجاوز نظامی روسیه به خاک این کشور نیز بیش از ۱۰ میلیون نفر یعنی چیزی معادل یکچهارم جمعیت اوکراین مجبور به ترک خانه و کاشانه خود و پناه بردن به مناطق امن‌تر در خاک این کشور یا کشورهای دیگر و عمدتا همسایه شده‌اند.

طبق تخمین‌های سازمان ملل تنها ۶.۵ میلیون نفر در داخل خاک این کشور آواره شده‌اند. با این وجود طبق آخرین آمارها طی چند روز گذشته از آهنگ و شتاب خروج از اوکراین تا حدودی کاسته شده است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه