ارسال به دیگران پرینت

خستگی و خواب آلودگی | تصادفات

خستگی و خواب آلودگی مهمترین علت تصادفات

فرمانده کل انتظامی کشور به کاهش ۷ درصدی تصادفات و کاهش ۲۲ درصدی جان باختگان در تصادفات رانندگی در نوروز امسال اشاره کرد و اظهار داشت: این کاهش نشانگر فرهنگ بالای مردم عزیز در رانندگی و همت همکاران و همه دستگاه ها است.

خستگی و خواب آلودگی مهمترین علت تصادفات
 فرمانده نیروی انتظامی کشور از آماده باش صد درصدی ماموران انتظامی به منظور تامین امنیت مردم و مسافران در شهر ها و روانسازی ترافیک جاده های سراسر کشور تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد.
 
سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پاسگاه پلیس راه اصفهان- شیراز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو به هموطنان گفت: بحمدالله امسال سفرهای نوروزی به خوبی انجام شد و ترددها به راحتی در تمام مسیرها در حال انجام است و در هیچ یک از محورهای کشور مسدودی نداشتیم البته تردد در برخی مسیرها به کندی انجام می شود.
 
وی از افزایش حدود ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: پیش بینی ما این است که تا روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین سفرهای نوروزی مردم همچنان ادامه داشته باشد.
 
فرمانده کل انتظامی کشور به کاهش ۷ درصدی تصادفات و کاهش ۲۲ درصدی جان باختگان در تصادفات رانندگی در نوروز امسال اشاره کرد و اظهار داشت: این کاهش نشانگر فرهنگ بالای مردم عزیز در رانندگی و همت همکاران و همه دستگاه ها است.
 
سردار اشتری با بیان اینکه میزان جان باختگان در تصادفات امسال باز هم زیاد بود اظهار داشت: حتی یک کشته هم برای ما ناراحت کننده است و ان شاءالله این چند روز باقی مانده را مردم دقت کنند و سال خوبی داشته باشند.
 
وی افزود: هم اکنون در محورهای شمالی و هم محورهای جنوبی و محورهای خراسان رضوی حجم سنگین تردد خودروها را شاهد هستیم که به رانندگان توصیه می کنم در این مسیرها مراقبت بیشتری داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.
 
فرمانده کل انتظامی کشور خستگی و خواب آلودگی را مهمترین عامل تصادفات در ایام نوروز اعلام کرد و عنوان داشت: به رانندگان توصیه می کنم در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و بعد از هر ۲ ساعت رانندگی استراحتی داشته باشند و طول مسیر را هم جزو سفر خود بدانند.
 
سردار اشتری همچنین به مسافران و رانندگان توصیه کرد که بازگشت خود را به روزها و ساعات آخر موکول نکنند و گفت: از کسانی که مشاغل اداری و یا فرزندان مدرسه ای ندارند هم می خواهم که دو روز دیرتر برای برگشت اقدام کنند چرا که موکول کردن بازگشت به روزهای پایانی آنها را با تراکم خودرو و ترافیک بالا مواجه خواهد کرد.
 
بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی اظهار داشت: ماموران انتظامی هم تا ۱۵ فروردین برای تامین امنیت شهرها و روانسازی ترافیک جاده‌ها در حال آماده باش کامل و صد در صدی هستند.
 
سردار اشتری در خصوص وضعیت امنیتی استان اصفهان هم بیان داشت: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته که موجب رضایت خاطر مسافران و هم مردم استان را فراهم کرده است و ما هم از همه همکاران انتظامی که در این ایام در کنار خانواده‌های خود نیستند و به مردم خدمت می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

 

 
 

 

منبع : عصرایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مردم صبح زود روبرای سفرانتخاب میکنند غافل ازاینکه طرف مقابل شما که داره میاد کل شب روبدون خواب رانندگی کرده وشاید خسته باشه. پس بهتره که صبح زودو سحر راه نیافتید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه