ارسال به دیگران پرینت

نازک شدن و ریزش ابرو ها

کار ممنوع آرایشی برای ابروهای ریزش دار و نازک شده

ابروها یکی از مهم ترین اجزای زیبایی صورت هستند. بعضی اوقات ابروها بیشتر از همیشه نازک شده و شروع به ریزش میکنند و این اتفاق برای خانم ها بسیار ناخوشایند است.

کار ممنوع آرایشی برای ابروهای ریزش دار و نازک شده

ابروها یکی از مهم ترین اجزای زیبایی صورت هستند. بعضی اوقات ابروها بیشتر از همیشه نازک شده و شروع به ریزش میکنند و این اتفاق برای خانم ها بسیار ناخوشایند است.

کار ممنوع آرایشی برای ابروهای ریزش دار و نازک شده

احتمالا شما هم شنیده‌ اید که ابرو ها قابِ اصلی صورت هستند. زیرا شکل ابرو ها، طول آن ها و رنگ شان تاثیر بسیار زیادی روی ظاهر دارد؛

اگر ابروهای تان نازک شده است، پس لمینت نکنید

یکی دیگر از اثرات کار های زیبایی که در شبکه‌ های اجتماعی پنهان می شود و حرفی از آن نمی زنند، نازک شدن ابرو ها است که معمولاً لمینت این اتفاق را برای شما به وجود می‌ آورد. در طول انجام پروسه لمینت، ابرو های شما با جهت و خواب مشخصِ خود؛ به سمت بالا می رود.

لمینت ابرو تقریباً دو ماه ماندگاری دارد و ظاهر بسیار جذابی را ایجاد می‌ کند؛ مخصوصاً برای افرادی که ابرو های نازکی دارند، اما متأسفانه در چنین حالتی با وجود این که از ظاهر ابرو های تان رضایت دارید، اما احساس می‌ کنید که به مرور زمان آن ها نازک شده یا ریزش پیدا کرده‌ اند که علت آن هم استفاده از مواد شیمیایی است.

بعضی از این مواد شیمیایی ممکن است وضعیت ابروهای تان را به هم بریزند و باعث ایجاد التهاب یا پوست حساس شوند و خشکی زیادی را هم برای ابرو ها ایجاد می‌ کنند و باعث شکنندگی آن ها نیز خواهند شد.

برای پوستِ خود؛ از اسکراب های خشن استفاده نکنید

برای این که پوست و ابروی سالمی داشته باشید، بسیار مهم است که از محصولات مناسب استفاده کنید. اسکراب ها مواد شیمیایی سنگین دارند و باعث آسیب به ابرو می شوند؛ پس اگر مو های ابروهای تان نازک شده یا زودتر از حد طبیعی می ریزد، بهتر است که هرگز از اسکراب های سنگین روی صورت تان استفاده نکنید.

در منزل از موچین، وکس یا بند استفاده نکنید

کندن بیش از حد موی ابرو و یا وکس کردن؛ باعث آسیب به آن ها می‌ شود و تار موی تان را نازک می کند و ریزش آن ها را افزایش می‌ دهد؛ بنابراین‌ بهتر است که موچین و وکس را کنار بگذارید و چند وقت یک بار به ابروهای تان استراحت دهید.

 

از محصولات تقویتی ابرو استفاده کنید

بهترین کاری که افراد حرفه ای پیشنهاد می کنند، این است که از محصولاتی که باعث نازک شدن ابرو می شود، استفاده نکنید. سرم مخصوص تقویتی مو های ابرو را خریداری کنید که بدون هورمون و فاقد پارابن باشند. اگر می خواهید یک راهکار طبیعی تری را در پیش بگیرید، می توانید یک لایه روغن کرچک به ابروهای تان بزنید که یک ماده عالی و سرشار از اسید چرب می باشد و وضعیت ابروهای تان را بهبود می بخشد.

اگر هم در نهایت؛ همچنان می خواهید از مواد آرایشی استفاده کنید، حتما مواد آرایشی با کیفیت و مناسب بخرید.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه