ارسال به دیگران پرینت

ملارد

حضور مسئولان برای رونمایی از نام یک میدان در ملارد

حضور همه مسئولان برای رونمایی از نام یک میدان

حضور مسئولان برای رونمایی از نام یک میدان در ملارد

 

 مسئولین ملاردی از فرماندار صفادشت تا مشاور وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و... برای تغییر نام میدان داخل شهرک صنعتی صفادشت به نام "کارآفرینی" در آنجا حضور پیدا کردند.

 

حفظ کرامت انسانی گام نخست در ارائه خدمات است

تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان ملارد، بیان داشت: حفظ کرامت انسانی و بهبود معیشت مردم دغدغه اصلی وزارت مردم و دولت سیزدهم است. ما خدمت رسانی به موقع و مناسب را از وظایف اصلی خود می دانیم.

March 11, 2022

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران تهمینه دانیالی صبح امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ پس از دیدار با امام جمعه شهرستان ملارد با همکارن خود در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ملارد دیدار و گفتگو کرد.

وی بر لزوم افزایش تعامل، همکاری و همدلی بین مسئولین شهرستان در جهت پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده برشمرد و افزود: ما باید مطالبات مخاطبین وزارت مردم را در همه بخش‌ها اعم از روابط کار، تعاون و امور اجتماعی پیگیری و برای تحقق آنها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

تهمینه دانیالی در خصوص کمبود و‌ مشکلات فضای مهارت آموزی در شهرستان ملارد، گفت: درخواست تاسیس و راه اندازی آموزشگاههای فنی و حرفه ایی از دیگر اهداف سال ۱۴۰۱ وزارت مردم است و افزود : ایجاد و توسعه ارتباط بین تشکل های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی، بهبود معیشت قشر کارگر از دیگر اهداف این سازمان به شمار می رود.

وی با اشاره به حدیث "الناس علی دین ملوکهم" گفت‌: امروز مهمترین سیاست مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم و تمام مسوولان نظام مساله حفظ کرامت انسانها و رسیدن به احقاق حقوق آنهاست که بایستی همه مسئولان دست به دست هم داده و از تمام ظرفیت ها در جهت بهبود وضع موجود استفاده کنیم.

وی در ادامه سخنانش بر خدمت رسانی مطلوب و به موقع تاکید کرد و گفت: کارهای ناتمام را بایستی جهادی و با همت و پشتکار به پایان برسانیم.

تهمینه دانیالی در دیدار با همکاران خود در اداره ملارد با تأکید بر بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همه نیروهای انسانی ، افزود: برای ارتقای جایگاه وزارت مردم نیازمند همکاری و مشارکت همه کارکنان این اداره کل و بهره مندی از توانمندی‌های آنها هستیم.

وی در ادامه سخنانش در فرمانداری با تاکید بر ارسال طرح های روستا عشایری به کارگروه اشتغال و بانکهای عامل ،گفت: اعتبارات طرح های اشتغال روستایی و عشایری به بانکها ابلاغ و مردم این شهرستان طی مراحل اداری می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند. 

تهمینه دانیالی در این سفر با جابر کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد دیدار نمود.کریمی در این ملاقات گفت: شهرستان ملارد با توجه به واقع شدن در منطقه محروم نیاز به تاسیس چند بیمارستان ، درمانگاه و ورزشگاه کارگری دارد.

تهمینه دانیالی در ادامه سفر یکروزه خود به همراه فرماندار، امام جمعه بخش، شهردار و بخشدار پس از شرکت در آیین درختکاری در مراسم نام گزاری میدانی در بزرگترین شهرک صنعتی غیر دولتی کشور به نام "میدان کارآفرینی" ، گفت: ‌دلیل نامگذاری میدان شهرکت صنعتی صفادشت به این نام ؛ وجود بیش از ۳۰۰۰ واحد کارگاهی ، حضور کارفرمایان غیور و کارگران تلاشگر که سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و همچنین جمعیت جوان شهرستان ، گسترش اشتغالزایی و ارتقاء فرهنگ کار است.

وی شروع بکار مرکز کارآفرینی سه اُ را نمونه عملیاتی شده مدیریت مناسب بخش خصوصی قلمداد کرد و افزود: مدیریت جوان مجموعه کارآفرینی سه اُ توانسته به عنوان یک کارآفرین ایجاد ارزش و خلاقیت نموده و با روشی مطلوب و نوین ایده را به پدیده تبدیل می کنند.

تهمینه دانیالی با تاکید بر گسترش فرهنگ کار و ارتباط نزدیک خود با مراکز صنعتی ،پژوهشی ، فرهنگی و دانشجویی ، افزود: امیدوارم جویندگان کار و کارآفرینان خصوصا جوانان با مشاوره درست بتوانند به شعار افق، امید و اوج دست یابند.

در این بازدید ها حجت الاسلام خوبان امام جمعه شهرستان ملارد با اشاره به مشکلات موجود در چرخه تولید و عدم حمایت کارفرمایان درخصوص قیمت تمام شده محصولات ،بیان داشت: محل کار بایستی از نظر مکانی و زمانی برای کارگران طوری طراحی و برنامه ریزی شود تا بعد از حضور در محیط کار به خانه و خانواده هم رسیدگی مناسبتری به دور از مشکلات روحی و عصبی داشته باشند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی سیستمی و دقیق برای رسیدن به موفقیت گفت: دلسوزی و دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم بایستی با ملاقات حضوری و رودررو با تولید کنندگان و کارگران همراه باشد ، تا مشکلات آنها با برنامه ریزی صحیح پیگیری و به انجام برسد.

شایان ذکر است تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در بازدید از شرکت "سازه گستر مدحت " با مدیران و کارگران مرکز تولیدی و صنعتی از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

منبع : چند ثانیه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سالار ارسالی در

      ما یک پرورش سگ میخواهیم افتتاح کنیم بگوئید بیایند

    • حمید ارسالی در

      خخخخخخخ

    • ناشناس ارسالی در

      سلام‌دنبال‌نانو‌باش‌که‌خربزه‌اب‌مسولین‌فقط‌دورهم‌جمع‌میشن‌کلی‌ماموریت‌میگیرند‌میوه‌میخورند‌اسم‌کوچه‌وخیابان‌عوض‌میکنند‌خدا‌به‌داد‌ملت‌برسه

    • ناشناس ارسالی در

      😁😁😁

    • شکور ارسالی در

      صفادشت فرماندار نداره بخشدار داره بعدش هم کل کشور همینه کجا کی کارش رو درست انجام میده

    • مرغ همسایه ارسالی در

      اینا اگر بیکار نبودن حمع نمیشدن اونجا . ملارد کلا چقدر وسعت داره که اینهمه مسئول بیکار داره؟ مثل قدیمی میکه . نوکر مانوکری داشت نوکر او نوکری داشت. الا اخر

    • ساکن ملارد ارسالی در

      خدایی ملارد خیلی نسبت به شهرهای اطراف خود خیلی عقب افتاده است به خاطر نماینده کم کار و شورای غیر کاربلد بیا ید داخل شهر روببینید متوجه میشوید عین یک شهرجنگ زده میباشد خواهشن ازصلیب سرخ جهانی میخواهیم یه فکری به حال اهالی این شهربکنند دریغ از یک مرکز درمانی باید یابری شهریار یاقلعه حسن خان یاخودتهران

      • ساکن مارلیک ارسالی در

        سلام بیمارستان ملارد را هفته پیش افتتاح کردند.

    • محسن ارسالی در

      تو دوره ای که باید به فکر تامین کار جوانان و برطرف کردن مشکلات مردم باشن به فکر تغییر دادن اسم میدان هستند به خدا قباحت داره با این کارها باید به ایران بگن جهان صدم نه سوم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه