ارسال به دیگران پرینت

رنگ کرج قرمز شد| محدودیت های شدید تردد در کرج اعمال می شود

رنگ کرج قرمز شد. محدودیت های شدید تردد در کرج اعمال می شود. فرماندار کرج اعلام کرد: وضعیت کرج قرمز شده است و اعمال محدودیت‌های تردد در این شهر حاکم است.

رنگ کرج قرمز شد| محدودیت های شدید تردد در کرج اعمال می شود

فرماندار کرج با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونایی این شهرستان گفت: تمامی رفت و آمدها از کرج ممنوع بوده و خودروهایی که در این شهر تردد دارند اجازه خروج ندارند.

غفور قاسم‌پور صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونایی در شهرستان کرج اظهار کرد: از امروز تنها مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت خواهند داشت و دیگر رده‌های شغلی غیرضروری باید تعطیل شوند.

وی با اشاره به محدودیت ترددها بیان کرد: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در کرج تمامی رفت و آمدها از این شهر ممنوع بوده و خودروهایی که در کرج تردد دارند اجازه خروج ندارند و بالعکس پلاک‌های غیربومی نیز امکان ورود به این شهر را نخواهند داشت و در صورت نقض قوانین جریمه می‌شوند.

فرماندار کرج تصریح کرد: کرج و شهرهای آن از امروز در شرایط قرمز قرار گرفتند و تمامی محدودیت‌هایی که در استان تهران اعمال می‌شود در این شهرستان هم اجرایی می‌شود.

محدودیت فعالیت کارکنان در کرج

قاسم‌پور با اشاره شیوع ویروس جهش یافته هندی دلتا و افزایش مراجعات به مراکز درمانی متذکر شد: علاوه بر اجرای مصوبه دورکاری کارمندان ادارات شهرستان کرج، رستوران‌ها هم که محل شیوع بیماری هستند و در زمانی که شاهد شیوع ویروس جهش یافته هندی دلتا هستیم؛ فعالیت این مراکز باید متوقف شود و هر تجمع بالای ۱۵ نفر در شهرستان کرج صورت بگیرد غیرقانونی است و برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کرج در پیک پنجم کرونا با شیوع گسترده ویروس جهش یافته دلتای هندی مواجه شده است، متذکر شد: از شهروندان می‌خواهیم تا ترددهای غیرضروری بین‌شهری خود را کاهش دهند و از طریق خدمات الکترونیک کارهای غیرضروری خود را پیگیری کنند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه