ارسال به دیگران پرینت

تخم مرغ | قیمت تخم مرغ

تخم مرغ ۱۳هزار تومان گران شد

درحالی‌که قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ ۴۳هزار تومان است، قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به شانه‌ای ۵۵هزار تومان رسیده است. قیمت هر شانه تخم مرغ در مغازه‌های سطح شهر بین ۵۳ تا ۵۵هزار تومان و نرخ هر عدد تخم مرغ بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است.

تخم مرغ ۱۳هزار تومان گران شد

درحالی‌که قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ ۴۳هزار تومان است، قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به شانه‌ای ۵۵هزار تومان رسیده است. قیمت هر شانه تخم مرغ در مغازه‌های سطح شهر بین ۵۳ تا ۵۵هزار تومان و نرخ هر عدد تخم مرغ بین ۱۸۰۰ تا 2000 تومان است.

تشدید نظارت‌ها بر بازار شب عید

سعید محمدی‌پور، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران درباره وضعیت نظارت بر بازار شب عید گفت: رصد بازار کالاهای کشاورزی مثل برنج، روغن، شکر و غیره، امسال بر عهده وزارت جهادکشاورزی است. وزارت صمت نیز در حوزه خدمات، خدمات سفر، خدمات جاده‌ای، ریلی و هوایی و قیمت کالاهای تولید شده فعالیت خواهد کرد. برنامه ما نظارت بر اجرای درست این طرح است تا به کاهش ۳۰درصدی قیمت کالاها منجر شود.

افزایش عرضه ارز در سامانه نیما

بنابر اعلام بانک مرکزی در ۱۱ماه امسال برای مصارف ارزی فعالان اقتصادی، ۱۰میلیارد دلار ارز بیشتری در سامانه نیما نسبت به‌مدت مشابه در سال گذشته عرضه شده است. مصطفی قمری‌وفا مدیرکل روابط‌عمومی بانک مرکزی در توییتر اعلام کرد: بهبود روند برگشت ارز حاصل از صادرات موجب شده تا وضع تأمین ارز و عرضه آن در بازار اسکناس و حواله مناسب شود.

بهبود توزیع نهاده‌ها با حذف ارز ترجیحی

افشین صدر دادرس، رییس اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت:آزادسازی واردات در بخش نهاده‌ها باعث خواهد شد که سیستم توزیع نامتوازن سابق تمام شود و واردکنندگان دیگر معطل دریافت ارز 4200 تومانی نمانند و به موقع نهاده را وارد کنند و در اختیار تولیدکنندگان قرار ‌دهند.

 

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بله دیگه یه مشت دزدوکلاه برارمثلادارن مملکتواداره می کنندخب تعجب نداره وه نتیجه ش همین میشه دیگه توقع دیگه ای ازاینانمیشه کرد

    • الاهی خودت ارسالی در

      هر دم از این باغ خبری می‌رسد بعد در باره حقوق بی ارزش کارگران چانه بزنید ۳۵ درصد خوبه خوبه خیلی هم زیاده زیاد خرج نکنید بابا

    • سید جواد ارسالی در

      لعنت لعنت لعنت کثافتها داریم از افسردگی میمیریم

    • ناشناس ارسالی در

      اخه این چه کشور وقانون مزخرفی است شب می خوابی بیدار میشی همه چیز میگوزدوچند برابر میشود چگونه این متولیانامور حقوقی که میگیرند حلال میداننددرحالی که برای مردم هیچ کاری نمی کنند جز غارت نون سفره مردم خدا رسوایتان کند انشاالله.

    • ناشناس ارسالی در

      خدایی دیگه روحانی رفته .اینو تقصیر کی بندازیم خدا شاهده پول ندارم شام بخرم بخورم ب خدا ی محمد با این که کارمند هم هستم

    • ناشناس ارسالی در

      خدایا مسئولینی که در ۴۳ ماه گذشته به اندازه ۴۳ سال تشکیل جلسه دادن قول دادن قیمت تخم مرغ را مهار کنن و نتوانستن چه انتظاری داریم وضعیت اقتصادی ملت فقیر را بهبود و سایر مشکلات ایران را بر طرف کنن تازه جدید میخوان با اخذ ۱۰ در صد کسر حقوق کارکنان و کارگران و بازنشسته ها بودجه را تامین کنن

    • ناشناس ارسالی در

      دست اقای رئیسی و وزرا درد نکند .عیدی خوبی است مرغ از ۲۸ به۳۵ رسید برنج نجومی شد تخم مرغ گران تر شد و.....‌ این داستان وسریال ۴۳ ساله ادامه دارد .

    • جوجه اردک زشت ارسالی در

      سلام. ای کاش فیلم مصاحبه آن مسیولین که جلوی دوربین و توی رسانه ها قول داده بود ((قیمت یک شانه تخم مرغ از فلان قدر بیشتر نخواهد شد)) را برای شما دوباره پخش می کردم و در کنار همین خبر درج می کردم.

    • یک ایرانی متضرر ارسالی در

      حمید کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در پاسخ به این پرسش که آیا واردات تخم مرغ باعث شکسته شدن قیمت این محصول در بازار شده است؟ گفت: قیمت تخم مرغ درب مرغداری‌ها به زیر قیمت مصوب رسیده است تفاوت 5 الی 10 درصدی با قیمت مصوب دارد.

      به گفته وی، قیمت یک شانه تخم مرغ درب مرغداری‌ها 35 هزار تومان شده است یعنی 7 هزار تومان کمتر از قیمت مصوب مرغداری‌ها تخم‌مرغ را به میادین عرضه می‌کنند. این خبر مربوط به 1400/97 می باشد

    • اسد ارسالی در

      بیمه تخمدان مرغی جان الزامی شد.
      زمان شاه تخم مرغ محلی گرم و تازه ۲ ریال و ده شائی بود
      نون سنگگ یک متری ۲۰ریال
      نوشابه نیم بت کانادای اصل ۵ ریال
      موتور سواری یاماهای ۱۰۰ مونتاژ ژاپن ۳هزار تومان
      سوزنی ۲۵۰ صفر ۹هزار تومان
      ژیان صفر ۷هزار تومان
      شلوار جین اصل خارجکی ۲۵ تومان
      خونه ۲۵۰ متری جای مناسب تهرون ساخته شده در دو نیم طبقه ۲۰۰هزار تومان
      دیدید چکارمون کردن این نماینده های خدا و پیر و پیغمبر؟

    • ناشناس ارسالی در

      ما که دیگر توان خرید تخم مرغ را نداریم پس باییم دعاکنیم تا ان شاء الله کلیه مرغ ها به وبای مرغی دچار واز صفحه کره زمین برای همیشه ابن خونک پرنده گان محو گردد آمین یارب العالمین

    • حسن مبارکی و ارسالی در

      اخه ما 35سال برای این کشورخدمت کردیم وبازنشسته هستیم به قران خدازندگی مان نمی گذره خییلی سخت روزگاررامگذرانیم چراباید اینطورباشد؟

    • سیاوش ارسالی در

      در ایران اصلا گرانی نیست به نسبت فلان کشورها.....فقط درآمد ما هزار درصد کمتر از اوناست آنهم با وعده وعید و قول های مکرر در انتخابات بعدی جبران میشود

    • فاطمه ارسالی در

      خداراشکر تخم مرغم نمیتونیم بخوریم
      نونم گرون شد
      دیگه باد هوامیخوریم

    • اسماعیلی ارسالی در

      جالبه بایه افزایش حقوق اروم اروم اجناس را گران میکنن
      رئیسی میگه مادیگه فقر متلعق نداربم
      از فردا یارانه ها افزایش پیدامیکنه .میکنه چقدر ۲.هزارتومان.اونم تازه به این خانواده ها داده میشه به اون خانواده ها نه
      بعد میگه ۱۳ درصد لوازم خانگی کم میشه
      اخه مگه ما خرید که فروشنده وقتی میخواد به کارگرش حقوق بده رو اجناس اینقدر میکشه که تا بتون حقوق اون بنده خدارابده
      شما جلسه نمیگیربد
      حرم سرا درست میکنید تو مستی یه حرفی میزنبد
      الهی که خدا به زمین گرم بزنندتون

    • ناشناس ارسالی در

      لعنت خدا ومردم به همه مسولین و دولت که زندگی رو برامون جهنم کردن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه