ارسال به دیگران پرینت

رئیس بنیاد مستضعفان:

۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به درمیان اختصاص داده می‌شود

بیرجند-رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهرستان درمیان اختصاص داده می‌شود که بخشی از این تسهیلات در قالب کمک معیشتی وبخشی برای اشتغال‌زایی است.

۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به درمیان اختصاص داده می‌شود

 پرویز فتاح ظهر سه شنبه در شورای اداری درمیان اظهار کرد: پیروی از پیامبر اسلام (ص) به معنای حرکت در مسیر ایشان و تسلیم بودن در برابر فرامین قرآن و اسلام است و به شعار دادن خلاصه نمی‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه بر اساس منطق رسول الله (ص) مدیران باید مردمی زندگی کنند، بیان‌کرد: بنیاد علوی در درمیان طرح‌های متعددی را در دو سال گذشته برای پاک کردن چهره محرومیت از این شهر اجرا کرده است.

فتاح با تأکید بر اینکه نباید قول‌هایی بدهیم که نمی‌توانیم اجرا کنیم، ادامه‌داد: سهم خراسان جنوبی از طرح مسکن محرومین به هزار واحد رسید که ظرفیت بسیار خوبی برای خدمت گذاری به مردم منطقه در حوزه خانه‌سازی است.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث این واحدها، در منطقه درمیان به زمین زده شده، لذا باید اولین خانه‌ها را هم در این شهرستان افتتاح کنیم، گفت: ما نمی‌خواهیم جای دولت را بگیریم بلکه تمایل داریم در حوزه محرومیت‌زدایی کمک کار دولت سیزدهم باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: نکته قابل تأمل و توجه این است که علاوه بر واحدهای مسکن محرومین در خراسان‌جنوبی واحدهای نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را نیز دارید که مجموع این واحدها می‌تواند بخشی از نیاز مردم استان را برطرف کند.

فتاح با اشاره به بازدید از زمین ۲۰۸ هکتاری در نزدیکی شهر اسدیه اظهار کرد: سه دونگ این زمینه مربوط به بنیاد مستضعفان و سه دانگ نیز مربوط به راه و شهرسازی است و البته تصمیم ما بر واگذاری تمام این اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن است.

وی یادآور شد: در راستای محرومیت زدایی امروز ۱۰ هزار بسته معیشتی در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود که سهم شهرستان درمیان از این بسته‌ها، دو هزار تا است.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه بسته معیشتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خراسان جنوبی که بیش از ۶ هزار نفر هستند، در قالب کمک نقدی به حساب شأن واریز خواهد شد، گفت: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهرستان درمیان اختصاص داده می‌شود که بخشی از این تسهیلات در قالب کمک معیشتی و بخشی برای اشتغال‌زایی است.

فتاح گفت: ما خواهان این هستیم که چهره درمیان تغییر کند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه