ارسال به دیگران پرینت

با حضور سرپرست فدراسیون ژیمناستیک؛

سکاندار و هیئت رئیسه ژیمناستیک خراسان جنوبی انتخاب شدند

«حسین بیابانی» رئیس قبلی هیأت ژیمناستیک خراسان جنوبی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس به همراه اعضای هیأت رئیسه انتخاب شدند.

سکاندار و هیئت رئیسه ژیمناستیک خراسان جنوبی انتخاب شدند

حسین بیابانی شامگاه شنبه در مجمع عمومی انتخاب رئیس و هیأت رئیسه ژیمناستیک خراسان جنوبی به ریاست سرپرست فدراسیون ژیمناستیک کشور اظهار کرد: ۴۰۰ میلیون تومان برای تجهیز سالن بهاران در سه مرحله انجام و با ۲۵۰ میلیون تومان مجوز فعالیت اولین پایگاه قهرمانی ژیمناستیک کشور در بیرجند گرفته شد که با حضور مدرس کشوری به بهره برداری رسید.

به گفته وی با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ۹۵ میلیون تومان برای خرید تجهیزات هزینه شد و هشت طرح استعدادیابی از مهد کودک‌ها با حضور ۴۰۰ نونهال اجرا و دو طرح استعدادیابی در مقطع ابتدایی هم اجرایی شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک اضافه کرد: در زمینه رشد تعداد ورزشکاران سازمان یافته در سال ۹۶ رتبه اول، سال ۹۷ رتبه دوم، ۹۸ با سازمان دهی سه هزار ورزشکار رتبه اول و سال ۹۹ با سازماندهی پنج هزار ورزشکار رتبه دوم و در سال جاری رتبه دوم کشور را کسب کرده‌ایم.

بیابانی تصریح کرد: برگزاری ۱۹ دوره مربیگری و داوری، پنج کارگاه و اعزام ۲۳ مربی به تهران برای حضور در ۱۴ دوره آموزشی، برپایی ۱۸ کارگاه آموزشی با حضور ۱۱۰ مربی و برگزاری دوره آموزشی با حضور ۱۲۰ مربی درجه سه از جمله فعالیت‌های هیأت در چهار سال گذشته است.

تنها کاندید تصدی ریاست هیأت ژیمناستیک خراسان جنوبی اظهار کرد: این رشته ورزشی در ۱۱ شهرستان و دو شهر فعال شده است و علاوه بر هزینه کرد ۹ میلیون تومان برای خرید تجهیزات برای تجهیز هیأت‌های شهرستان‌های استان جز بیرجند ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی از رشد ۴۰ درصدی فعالیت بانوان استان در این رشته، کسب پنج عنوان کشوری در چهار سال گذشته، پرداخت کامل حقوق مربیان و کارکنان به مبلغ ۲۸۹ میلیون تومان و پرداخت همه حق‌الزحمه های مربیان در چهار سال گذشته، پیگیری برای مباحث مربوط به سالن پایگاه قهرمانی این رشته و پیگیری مشکلات شهرستان‌ها و راه اندازی مدرسه ژیمناستیک خبر داد.

به گفته وی ساماندهی اردوها در مرکز استان، برگزاری دوره‌های تربیت مدرس در استان و انجام هماهنگی در بخش ورزش‌های همگانی، برپایی دوره‌های مربیگری درجه سه در مرکز استان و گسترش شاخه‌های این رشته در همه شهرستان‌ها، توجه ویژه به باشگاه‌های خصوصی در شهرستان‌های بیرجند، طبس، قاین، بشرویه، انعقاد تفاهم نامه با هیأت ورزش‌های روستایی و عشایری برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و انعقاد تفاهم نامه با استان‌های خراسان رضوی و کرمان برای ارتقا سطح مربیان از دیگر اقدامات انجام شده است.

در ادامه این جلسه که با حضور ۳۲ عضو مجمع ادامه یافت حسین بیابانی با ۳۱ رأی، مرضیه حسینی با ۲۹ رأی، بهناز محمد پور با ۳۱ رأی، اسماعیل افضل پور با ۳۰ رأی، غلامحسین حسینی با ۲۸ رأی، راضیه نصرآبادی با ۲۶ رأی و رقیه بهاری به ترتیب برای مدت چهار سال به عنوان رئیس، نایب رئیس، خزانه دار، کارشناس خبره، دو عضو هیأت رئیسه و بازرس انتخاب شدند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه