ارسال به دیگران پرینت

استقلال و پرسپولیس | سازمان بورس

اعلام زمان دقیق عرضه سهام سرخابی‌ها در فرابورس

رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت:‌ بعد از ظهر فردا (دوشنبه) پس از جلسه هیات واگذاری سرخابی‌ها و تصویب افزایش سرمایه، این واگذاری بزرگ در روز یکشنبه (۱۵ اسفند) انجام می‌شود.

اعلام زمان دقیق عرضه سهام سرخابی‌ها در فرابورس

«حسین قربان‌زاده» امروز (یکشنبه) در گفت و گویی اعلام‌کرد: همه تلاش ما در چند ماه اخیر به نتیجه رساندن آماده‌سازی عرضه سهام این ۲ باشگاه در بورس بود.

وی با بیان اینکه با ثبت باشگاه استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس، انجام مراحل پایانی این اتفاق در فرابورس رو به اتمام است، ابراز امیدواری کرد در اعیاد شعبانیه و در تاریخ ۱۵ اسفند افزایش سرمایه ۲ باشگاه محقق شود و مردم مالک و سهامدار بخشی از سهام استقلال و پرسپولیس شوند.

قربان‌زاده ادامه‌داد: امروز صبح جلسه ای در وزارت اقتصاد برگزار و شروط پنجگانه مطرح شده از سوی مدیر عامل فرابورس برطرف شد، اکنون دیگر در حوزه شروط و مدارک مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، «میثم فدایی» مدیرعامل فرابورس ایران یکشنبه شب در توییتی اعلام‌کرد: هیات‌مدیره فرابورس با هدف حمایت از انجام اصلاحات بنیادین در راهبری، ارتقای شفافیت و بهبود حاکمیت شرکتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و با توجه به وظایف قانونی در خصوص حفاظت از سرمایه آحاد سرمایه‌گذاران، جلسه تشکیل داده و مصوب کرد که پس از رفع شروط پنج‌گانه، درج نماد انجام می‌شود.

همچنین امروز مدیرعامل فرابورس ایران ابهامات ایجاد شده در شروط پنج‌گانه را شفاف‌سازی کرد و گفت: هیات مدیره فرابورس ایران پنج شرط مربوط به مباحث مالی و حقوقی را به عنوان پیش شرط پذیرش سرخابی‌ها در فرابوس اعلام کرد که تا این پنج شرط رعایت نشود، امکان واگذاری سرخابی‌ها وجود ندارد.

وی اعلام‌کرد: تکمیل اعضای هیات مدیره دو باشگاه و تعیین تکلیف وضعیت ثبتی آنها، تعیین تکلیف برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که باید مالکیت برند هر دو باشگاه به خودشان منتقل شود و تعیین تکلیف کمپ «ناصر حجازی» و «مرغوبکار» از جمله این شروط است.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه