ارسال به دیگران پرینت

رئیس سازمان خصوصی سازی:

بورس | بزودی پرسپولیس و استقلال بورسی می شوند

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اولین شرکتی که واگذار می شود پرسپولیس خواهد بود چون اطلاعات این باشگاه منظم تر و دقیق تر بوده، رسیدگی ها کامل شده و شرکت استقلال در جریان رسیدگی است و شاید با یک وقفه یک هفته ای بعد از آن انجام بگیرد. وی افزود: قرار بود در دهه فجر این اتفاق بیافتد ولی ما می خواهیم واگذاری را با دقت انجام دهیم و گرفتار عجله و اشتباهاتی که می توانند این ها ایجاد بکنند نشویم


بورس |  بزودی پرسپولیس و  استقلال بورسی می شوند

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: بزودی پرسپولیس و یک هفته بعد از آن استقلال بورسی می شوند

 

وی گفت: اولین شرکتی که ان شاء الله واگذار می شود پرسپولیس خواهد بود چون اطلاعات این باشگاه منظم تر و دقیق تر بوده، رسیدگی ها کامل شده و شرکت استقلال در جریان رسیدگی است و شاید با یک وقفه یک هفته ای بعد از آن انجام بگیرد. قرار بود در دهه فجر اتفاق بیافتد ولی ما می خواهیم واگذاری را با دقت انجام دهیم و گرفتار عجله و اشتباهاتی که می توانند این ها ایجاد بکنند نشویم که بعدها با گرفتاری های مشابه مواجه بشویم.

وی در ادامه گفت: شفافیت آن را سازمان بورس مشخص نمی کند شفافیت این حساب ها را سازمان حسابرسی مشخص می کند وقتی تایید کرد بعد به سازمان بورس ارایه می شود. حساب های قبلی تایید شده اخیرا حساب های 6 ماهه خواسته شده که آن هم در مرحله تایید است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه