ارسال به دیگران پرینت

مانتو عید | دنیای مد مدل مانتو

عید 1401 این مدل مانتوها مد میشن

با نزدیک شدن به عید طراحان لباس مدل مانتوهای مد سال را طراحی می کنند. اگر به دنبال استایل جذاب و زیبا هستید، از مدل مانتوهایی که امسال مد هستند ایده بگیرید.

عید 1401 این مدل مانتوها مد میشن

با نزدیک شدن به عید طراحان لباس مدل مانتوهای مد سال را طراحی می کنند. اگر به دنبال استایل جذاب و زیبا هستید، از مدل مانتوهایی که امسال مد هستند ایده بگیرید.

مدل های پیشنهادی مانتو عید 1401

مانتو یکی از اصلی ترین پوشش های بانوان در بیرون از منزل و موقعیت های مختلف محسوب می شود. هر سال قبل از فرا رسیدن سال نو متخصصان مد و زیبایی انواع مدل مانتو را برای عید طراحی می کنند. اگر به مد اهمیت ویژه ای می دهید و می خواهید در سال جدید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید،

کت و شلوار

مانتو کتی یکی از مانتو های ترند امسال است که در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد. در دنیای مد از این مدل در موقعیت های گوناگونی مانند موقعیت های رسمی و کژوال استفاده می کنند. مانتو کتی در مدل های متفاوت اورسایز، طرح کت مردانه، مانتو کتی غیررسمی و …. وجود دارند. عید امسال مانتو کتی را با شلوار همرنگ آن بپوشید تا استایلی خاص و به روز داشته باشید. استایل مونوکروم شما را کشیده‌تر نشان می دهد.

کت و شلوار زنانه

مانتو ژاکارد

پارچه های ژاکارد یکی از ترندترین پارچه ها هستند که امسال برای دوخت مانتو از آنها استفاده شده است. پارچه های ژاکارد در مدت زمان طولانی بدون چروک باقی مانده و رنگشان تغییرخاصی نمی کند.مدل مانتو ژاکارد به دلیل وجود طرح های برجسته بیشتر حالت مانتو مجلسی دارند. اگر می خواهید این نوع مانتو را در موقعیت های روزمره خود استفاده کنید بهتراست دوخت ساده تری داشته و طرح های برجسته و شاینی نداشته باشد.

وست و شومیز

یکی از محبوبترین استایلها که امسال نیز ترند است، ست وست و شومیز می باشد. وست به پوششی بدون آستین و جلو باز می گویند که با دکمه یا زیپ بسته می‌شود و برای بالا تنه می‌باشد. وستها در انواع مختلف بلند و کوتاه و با طرحها و پارچه های گوناگون تولید می شوند. استایل وست با شومیز و شلوار که در تمام فصلها قابل پوشیدن است و برای موقعیت کژوال می توان از آن استفاده نمود.

مانتو سوزندوزی و سنتی

مانتو سوزن دوزی شده و سنتی جز مانتوهای پرطرفدار در بین خانم ها است زیرا دارای طرح های بسیار خاص و ویژه ای هستند. این مانتو ها بر اساس المان هایی که از لباس محلی گرفته شده دوخته شده اند. مانتوهای سنتی دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی است، برای عید از میان این مانتو ها خوش رنگ ترین آنها را برگزینید تا بهار امسال استایلی بی نظیر داشته باشید.

لباس سوزندوزی و سنتی

مانتو آستین پفی

یکی از مهمترین بخش های مانتو مدل آستین آن است که تقریبا بیشترین تاثیر را در زیبای مانتو دارد. مانتوهای آستین پفی که سال گذشته هم جزو ترندها محسوب می شدند، امسال نیز طرفداران فراوانی دارند. آستین های پفی برای انواع مدل مانتو حریر، مانتوهای مجلسی بلند و کوتاه، مانتو بهاره و تابستانه و… مورد استفاده قرار می گیرد.

مانتو عروسکی

مانتوهای عروسکی که به عنوان مانتو فانتزی نیز شناخته می شوند، یکی از مانتوهای ترند دخترانه و زنانه هستند که استایل خاص و زیبایی به فرد می بخشند. انواع مدل مانتو عروسکی کوتاه هستند و دارای پف و چین زیاد می باشند. این نوع مانتو ها برای افراد لاغر اندام مناسب می باشند. پیشنهاد می کنیم که مانتوهای عروسکی را بخرید که پارچه آنها کمی آهار دارند و دارای ایستایی مناسبی می باشند.

مانتو شومیزی

هر سال با فرا رسیدن بهار و گرمتر شدن هوا مانتوهایی ترند می شوند که راحت و خنک باشند. یکی از مانتوهای راحت، سبک و خنکی که می توان در روزهای بهاری از آن استفاده کرد، مانتو شومیزی می باشد. شومیز مانتویی بلند یک آیتم بسیار کاربردی محسوب می‌شوند. شومیز مانتویی در انواع مختلفی مانند بغل چاک‌دار، جلوی کوتاه با پشت بلند، آستین رگلان یا کیمونو و یا با آستین‌های پفی و مچ دار طراحی و تولید می‌شوند.

مانتو شومیزی

مانتو طرح بابونه

مانتوهای بهاره گلدار یکی از گزینه های محبوب نزد خانم هایی است که دوست دارند مانتویی را با تم های بهاره انتخاب کنند. مانتوهای گلدار در انواع مختلفی در بازار موجود هستند، یکی از انواع این مانتوها که امسال جزو ترندها می باشد، مانتو با طرح بابونه است که استایل شما را خاص و زیبا و بهاری خواهد کرد. بهتر است بعد از انتخاب یک مانتو بهاری زیبا و گلدار اکسسوری خود را ساده‌تر انتخاب کنید.

مانتو خامه دوزی

برای دوخت مانتوهای بهاره از پارچه های خامه دوزی شده استفاده می شود. مدل مانتو خامه دوزی از انواع طرح های شیک و خاص می باشند که دارای رنگ هایی متنوع هستند. برای شیک و جذاب تر به نظر رسیدن در بهار امسال بهتر است رنگ مانتو را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید.

پیراهن های بلند

یکی دیگر از مدل مانتوهایی که امسال توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نموده است، مدل مانتو پیراهنی می باشد که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. این مانتو نشانه‌هایی از استایل و پوشش خانم‌های ایرانی در قدیم دارد که به شکل مدرن امروزی درآمده است. اگر به دنبال داشتن یک استایل کاملا خانمانه و منحصر به فرد هستید، این مدل مانتو را برای عید امسالتان انتخاب کنید.

 

مدل کفش های زنانه

مدل کفش های زنانه ترند 1401 +تصاویر

پیروی از مد یکی از راه های خوش استایل شدن است بنابراین برای انتخاب کفش زیبا برای عید باید با مدل های ترند و مد سال 1401 آشنا شوید.

مدل کفش های زنانه ترند 1401 +تصاویر
 

مدل کفش های زنانه ترند 1401

در دنیای مد هر سال طرح ها و مدل های مختلفی از کفش زنانه و دخترانه به بازار ارائه می شود. برخی از این کفش ها چندین سال متوالی ترند بوده و برخی دیگر تنها یک سال از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به سادگی می‌تواند طی چند سال به حاشیه رانده شود.

 

کتانی

این روزها بدون شک کتانی ها از پرطرفدارترین نوع پاپوش‌ها در جهان هستند. نایک، آدیداس، اسکیچرز، نیوبالانس و از سردم‌داران طراحی و تولید کتانی هستند. اگر انتخاب شما برای عید امسال لباس های اسپرت است، بهتر است لباس های خود را با کتانی ست کنید. پیشنهاد می کنیم اگر هنوز یک جفت کتانی در مجموعه کفش‌های خود ندارید، یک جفت کتانی اسنیکر سفید خریداری کنید چرا که کتانی‌های سفید هیچ گاه از مد نمی‌افتند.

 

کتانی سفید

 

کفش های جلو گرد

کفش ها فرم و قالب‌های مختلفی مانند تیز، گرد و مربع دارند. متداول‌ترین نوع فرمی و قالبی در کفش، فرم جلو گرد است که امسال جزو ترندها است. کفش‌هایی با پنجه گرد و پاشنه های بسیار کوتاه بسیار پرکاربرد بوده و می توان در تمامی موقعیت‌ها از آن استفاده نمود.

 

کفش هایی با پاشنه های خاص

کفش‌های پاشنه بلند دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی طراحی و ساخته می‌شوند.یکی از کفش هایی که برای عید امسال جزو ترندها محسوب می شود، کفش های با پاشنه خاص هستند.

 

کفش های دارای بند دور مچ پا

یکی از کفش های زیبایی که همه خانم ها باید در جا کفشی خود داشته باشند، کفش هایی است که دارای یک بند دور مچ پا هستند. این کفش ها عید امسال جزو ترندها محسوب می شوند و در طرح و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند. این نوع کفش می‌تواند هم از نوع تخت و هم پاشنه‌دار باشد. بندی که دور مچ پا بسته می شود، جنس مختلفی مانند چرم، ساتن، پارچه حتی در برخی موارد توری دارد.

کفش بند دار

 

صندل های چانکی

کفش های چانکی جزو کفش هایی هستند که هم در سبک کتانی و هم کفش ظاهر می‌شوند. این کفش ها دارای لژهای پهن، نسبتا بلند و دندانه دار می باشند. عید امسال صندل های چانکی بسیار ترند شده است، گرچه این نوع صندل ها از نظر برخی افراد چندان زیبا نیست اما با این حال طرفداران خودش را دارد. این نوع صندل در ترکیب با دامن و شلوار کاملا متناسب عمل می کند.

کفش های جیر و مخمل

حتما می دانید که پس از چند دهه دوباره پارچه مخمل به دنیای مد بازگشته و جای خود را در بین اهالی مد باز کرده است. اگر می خواهید شیک پوش باشید، می توانید برای عید امسال یک کفش مخمل بخرید و آن را با سایر لباس های خود ست کنید اما مراقبت از آنها نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد.

 

کفش های چرم

کفش های چرم یکی از بهترین کفش هایی است که پیشنهاد می کنیم برای عید امسال بخرید. این نوع کفش ها بسیار مناسب، بادوام و راحت می باشد. همچنین هوا به راحتی داخل کفش جریان پیدا می کند و مانع از عرق کردن پا درون کفش می شود. کفش های چرم عمر بالایی دارند البته اگر آنها را خیس نکنید، به موقع واکس بزنید یا جلوی نور خورشید قرارندهید.

کفش چرم زنانه

 

پاشنه های یکسره

در کفش‌های پاشنه یکسره، پاشنه از انتها تا نوک کفش کشیده شده و قطع نمی‌شود. این کفش‌ها می‌توانند جلوبسته یا به شکل صندل باشند. امسال کفش های پاشنه یکسره مد و ترند شده اند، به سلیقه خودتان می توانید یکی از کفش های جلو بسته یا صندل پاشنه یکسره را برای خود انتخاب نمایید.

صندل های پلتفرم

کفش پلتفرم در رنگ‌ها و متریال‌های فراوانی در بازار موجود هستند. این کفش ها برای اولین بار در سال 1936 وارد دنیای مد شد. پاشنه کفش های لژ دار از 3 تا 10 سانتی‌متر دارای ارتفاع است. بسیاری از کفش های لژدار قابل ست کردن با مانتوهای رسمی و اداری هستند و ظاهر شما را شیک و مرتب نشان می دهند.

 

 

 

شلوار

عید 1401 چه شلوارهایی مد می شود؟

شلوار فاق کوتاه به شلوارهایی می گویند که فاصله بین کمر تا نشیمن گاه کمتر است.

عید 1401 چه شلوارهایی مد می شود؟
 

 صنعت مد و فشن دنیای عجیبی است؛ پیش از آغاز سال نو مدل های مختلفی از انواع پوشاک وارد بازار شده و ترند می‌شوند.

امسال هم مانند هر سال شلوارهای مختلفی وارد عرصه مد و پوشاک شده و استقبال بی نظیری را به دنبال داشته است.

 
 

در این بخش  شلوارهایی که امسال عید ترند هستند، را معرفی خواهیم کرد.

 
 

اما در انتخاب شلوار به غیر از در نظر گرفتن مد به استایل و سبک پوششتان نیز توجه کنید.

 

شلوار بگ

مدل شلوار بگ یکی از پرطرفدارترین طرح های شلوار است که در انواع طرح های پارچه ای و جین موجود می باشد.

 
 
 

شلوار بگ از انواع شلوارهایی است که سر تا سر گشاد می باشد و بیشتر برای افرادی که لاغر اندام هستند، مناسب می باشند.

 

شلوارهای فاق کوتاه

یکی دیگر از شلوارهایی که امسال ترند شده است، شلوارهای فاق کوتاه می باشد. شلوار فاق کوتاه به شلوارهایی می گویند که فاصله بین کمر تا نشیمن گاه کمتر است.

 

شلوارهای فاق کوتاه برای کسانی مناسب است که فرم اندامی بی نظیر و بالاتنه ای خوش فرم دارند.

این نوع شلوار را می توانید با لباس های نیم تنه ست نمایید تا جذاب تر به نظر برسید.

 

افرادی که فرم اندام آن ها درشت است و دارای باسن و شکمی بزرگ هستند بهتر است از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده نکنند.

شلوارهای برش دار

یکی دیگر از شلوارهایی که عید امسال ترند شده اند، شلوارهای برش دار هستند. این نوع شلوارها انواع مختلفی دارند و دارای برش هایی روی کمر و شکم و پهلوها و… می باشند.

 

شلوارهای جلو خط دار از انواع این شلوارها می باشند که بسیار پر طرفدار هستند.

شلوارهای دو رنگ (سایه روشن)

شلوارهای دو رنگ به شلوارهایی می گویند که قسمتی از آن تیره و قسمتی روشن است.

 

این شلوارهای سایه روشن و طرحدار طرفداران زیادی در بین افراد به خصوص جوانان دارند.

 

شلوار جذب

 

یکی از شلوارهایی که همه ساله جزو پرطرفدارترین ها محسوب می شود، شلوار جذب می باشد.

شلوارهای جذب از بالا تا پایین به پاها چسبیده و بنابراین تناسب اندام شما از کمر تا مچ پا در آن به خوبی دیده می‌شود.

جنس اغلب آنها کشی و کتان یا الاستین است و در هر دو نوع زنانه و مردانه وجود دارد.

شلوار اسپرت

امروزه پوشیدن لباس های اسپرت در میان جوانان رواج زیادی یافته است.

 

اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است شلوارهای اسپرت را انتخاب کنید. این نوع شلوارها مناسب استایل های راحت و روزمره هستند.

شلوار بوت کات (دمپا گشاد)

شلوار بوت کات به شلواری راسته می گویند که از قسمت زانو به پایین کمی گشاد می شود.

شلوار بوت کات نوعی شلوار دمپا گشاد است که باعث می شود پاها کشیده‌تر و صاف تر بنظر برسند زیرا گشاد شدن در انتهای شلوار بوت کات باعث متعادل دیده شدن بدن می شود.

 

این شلوار برای افرادی با اندام درشت و سیبی شکل مناسب تر است.

سخن آخر

ترندها فقط پیشنهاداتی هستند که از طرف دنیای فشن به مردم ارائه می شوند. طرفداران مد اغلب از این پیشنهادات استقبال می کنند اما عموم مردم ترجیح می دهند طبق سلیقه خود عمل کنند پس هیچ اجباری در استفاده از ترندها نیست.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      من در حال فکر کردنم آیا این مانتو ها طبق راه رسم ما هست یا نه یا طبق مدل که خیلی ها را با خود غرق کرده است

    • ناشناس ارسالی در

      فکر کنم اینها بلوز هستند نه مانتو

    • شقایق ارسالی در

      کاش فروش لباسهای نامناسب منع میشد وبا فروشنده و خیاط برخورد می شد،جامعه شده جلف بازی زنان،به خدا پسران ما چه گناهی کردن که هرروز زنان بااین تیپ وقیافه،خودنمایی میکنندومهمتر از همه،دل امام زمان از دست امثال شما خون است.زنان ایرانی ما،دست خارجی ها رو از رو بستن،اینقدر آزادانه میگردن که اونا نمیگردن،اینقدر جراحی صورت انجام میدن که اونا انجام نمیدن،اینقدر آرایش میکنند که اونا آرایش نمیکنند.اینو خود زنان خارجی میگن،اوه خدای من اینجا ایرانه ....

      • ناشناس ارسالی در

        به تو چه آخه
        خودت نمیتونی به دیگران اعتراض نکن

      • 🙃 ارسالی در

        پسرا اگر غیرت دارن نگاه اینجور دخترا نکنن

      • ناشناس ارسالی در

        اره بخدایه مانتوی درست پیدانمیتونی ک دکمه دارباشه همه جلوبازوزشت بایدبفکراونایی ک دوستندارن چنین مانتوهایی بپوشن فکری کردسرشون لخت میکنن مانتوکه چ عرض کنم بلوزشلواراتازانوچه وضعشه بازهی میگن آزادی نیس

    • رها ارسالی در

      این لباس ها شرم آور،حیا وعفت از زنان رفته،این همه جرم وخیانت...نتیجه همین پوشش هاست،بترسید از خدا که حق الناس بزرگی به گردنتان است،اختلاف همسران،جدایی همسران،بلوغ زودرس نوجوانان،و......

      • ناشناس ارسالی در

        پسرا نگا نمیکنن ناخواسته چشم میافته

    • اشکان ارسالی در

      خدا لعنت کنه همه تون رو
      طراحان این مدل ها
      و شما که اینها رو منتشر می کنید
      مانتویی دیده نشد همه ش کینه عمیق شما از دین اسلام هست که میگه قدری شعله هوس رو پائین بکشید.
      و بدانید در قرآن داریم فکر نکنید خدا هواسش به ظالمان نیست

      • ناشناس ارسالی در

        ت چشاتو ببند و وارد جامعه نشو با این افکار مریضت

    • ناشناس ارسالی در

      لطفاً از اشاعه بی فرهنگی و برهنگی خودداری کنید
      شأن زن بالاست. لطفا با اشاعه این طرز فجیع در لباس پوشیدن ، شأن زن رو از بین نبرید
      چرا زن باید این لباسهای باز و کوتاه رو بپوشه و خودش رو در معرض نمایش بذاره؟! مگ خ زن کالاست؟
      چرا لباس مناسب و بلند رو مد نمیکنید؟
      چرا زنان رو تشویق ب ارتقاء شخصیتشون نمیکنید؟
      چرا زنها رو درگیر میکنید که فلان لباس مد شده،و؟
      مگه مملکت اسلامی نیست؟
      مگه مرد غیرت عاقلانه نداره؟ تاکید میکنم غیرت عاقلانه، یعنی زنش رو در معرض نمایش نذاره و لباس مناسب شأن و شخصیت همسرش رو براش بخره
      مگه زن حیا نداره؟
      چرا حیا رو ازبین میبرید

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا اینا مانتو هستن یا بلوز خاک تو سر تولید کننده واقعا که من هم مانتویی هستم و زیاد به چادر عادت ندارم ولی این مانتو ها خاک تو سرش
      واقعا خاک توسرا

      • ناشناس ارسالی در

        خوب عزیزم منم از این بلوز مانتوخوشم نیومد من چیزی را که بهم بیاد میخرم خوب شما هم نخر مثل من به زور نمیگه بیا بخر چرا حرس میخوری کسی را توقبر کسی دیگه نمیزارن درد وبدبختی خودمون رادبکشیم بهتره

    • ناشناس ارسالی در

      سعی کنید به جای دادن نظر های بی مصرف به روز باشید و با دنیا ی امروز حرکت کنید.

      • ناشناس ارسالی در

        حتی اگر در چاه افتادند

      • سادات ارسالی در

        ما حرکت میکنیم ولی نه با این مدل

      • ناشناس ارسالی در

        واقعا تاسف دارم برای بعضی از شما ها

      • ناشناس ارسالی در

        امثال شما با کلمه بروز بودن جامعه اسلامی را به گند کشیدن
        ایکاش یکی پیدا می‌شد جلو بروز بودن شما را می گرفت

      • ناشناس ارسالی در

        تو جامعه فاطمی باید به این مدلا نظر منفی داده بشه شما برو جایی که هرکی هرجور دلش میخواد برات مدل بده وعروسک دست اونا باشی

      • ناشناس ارسالی در

        یک انسان باید عقلش بروز باشه نه لباس هایش نشانه یک انسان عقل اوست که عقل حکم می کنه با پوشش مناسب در جامعه حضور پیدا کنیم نه با لباس های نامناسب که باعث فساد در جامعه می شود انسان با بالا بردن عقل و شعور خود ارزش پیدا می کند پوشیدن لباس های نامناسب نشانه نادانی است با این کار ارزش انسان بودن خود را پایین آورده و خود را عروسک افراد سود جو می کند مثل اینکه یادمون رفته اصلا به این دنیا اومدیم برای چی؟

      • ناشناس ارسالی در

        مگه بروز بودن به بی حجابیه؟
        بروز بودن ب عقلو شعوره به آدم فهمیده وگرنه جوری ک شما میگی ی انسان بی سواد بی کسو کار با بی حجابی میتونه از ی زن باسواد و فهمیده بروز تر بشه ازشما خواهش میکنم دفعه بعد ک خواستی حرف برنی اول کمی تامل وفکر کن بنده دکترم و چادری ولی خواهرم دیپلمم نداره من باحجابم و اون بی حجاب یعنی خواهرم از من بروز تره؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      درود به حیا شماها که این نظرات عالی دادین اونا کلن شرم وهیسیت حیا ندارن

    • ناشناس ارسالی در

      با این مدل های مسخره فقط جیباتون و پر پول میکنید و عفت و حیا و شرف زن رو زیر سوال میبرین بعد بگین وای چقدر فساد زیاد شده .متاسفم برا طراح این مدها

    • ایرانی ارسالی در

      دارن زن رو برمیگردانن به دوران جاهلیت دارن تبدیلش میکنن به کالای جنسی لعنت به سلبیریتی هایی که این فرهنگ رو دارن رواج میدن

    • ناشناس ارسالی در

      اگه با کلاس بودن یعنی برهنه بودن و بی حیا کردن بدن در معرض.عام خاص باید بگم میمون سر دست شماست برهنه و بی حیا . انتهای راه بی حیا بودن وبی خاصیتی و دلقک‌های سر گرم کننده بیش نیستین باید بگم خودتون خسته نکنید .اینقدر تابع مد های غیر اخلاقی نباشید

    • طاهره میرالی ارسالی در

      نامه دوست داریم مانتو بلند و مناسب خودمون بپوشیم تکلیف مون چیه

    • ناشناس ارسالی در

      واقن این چ مدلیه بعد میگین جامعه خراب شده این پوشش نیس

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا به مملکت ما

    • لیلا ارسالی در

      وقتی خانمها نرن این مانتوها را نخرن برن خیاطی سفارش بدن به سلیقه خودشون که در شان یک زن باش اصالتشون حفظ میشه

      • ناشناس ارسالی در

        👍👍👍

    • ناشناس ارسالی در

      خیلیم عالیه نوشته 👌نگفته که بزور اینارو تنتون کنید پیشنهاد داده تویی که دوس نداری نپوش ولی برایه خانمایه دیگه حق دخالت نداری عیسی به دین خود موسی به دین خود

      • ناشناس ارسالی در

        عیسی و موسی هر دوی یک ظیفه داشتن اونم .هدایت مردم.جاهلیت مدرن و بزارید کنار و از نمایشگاه بودن خودتون خجالت بکشید .تو ی نمایشگاه هر کالایی که باشه هر جور آدمی وارد میشه و بهش دست میزنه

    • ناشناس ارسالی در

      زیر چادر مشکی یه کت و دامن شیک. با جوراب مشکی وکفش و کیف شیک برای خانمهای ایرانی شیک هست من و دخترام همیشه این مدلی میریم بیرون اینطوری بهتره تهرانیها همیشه همین مدل بودن

      • ناشناس ارسالی در

        تو و دخترات اینجوری میرین بیرون چادر مشکی حال میکنین همون بی و بند باری که میگن بهتره

    • غریبه ارسالی در

      واقعا یک روز بلند و دکمه بشقابی یک روز جلو باز یک روز مانتو و دامن یک روز شلوار گشاد یک روز شلوار چسبون حالا هم بلوز و شلوار خوب اصلا نپوشید بهتره انقدر کلافه نمیشید که حالا تنگ مده یا گشاد یکم از غربی های منحرف یاد بگیرید ساده نه شما که مسلمونید وقتی میرید سر کار انگار میرید عروسی انقدر رنگ و بتونه و عمل زیبایی بابا اگر راست میگید به انسانیتتون اضافه کنید به عقل و منطق بها بدید نه به این لباسای جلف و مسخره

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا که از این مدل لباس ها شلوارها مسخره تر نیست آخه اینها شلوار مثلاً ما شعبه هستیم اگلومون حضرت زهرا است

    • ناشناس ارسالی در

      صددرصد شما چاق هستید نظرهای شرم اورمیدین

    • ناشناس ارسالی در

      خدا انشاءالله همتون با مدلاتونو که مد میکنید از بین ببره که ما راحت بشیم مردم نون ندارن بخورن شما مدل رو میکنید خاک تو سرتون

    • ناشناس ارسالی در

      این لباس ها واقعا طبق رسم ما ایرانی ها نیست
      مد اگر واقعا زیبا بود همش عوض نمیشد

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا شرم آوره مدلهای که میدن واقعا دلقک به تمام معنا

    • ۱۴۰۱ ارسالی در

      چه مدل های نازی

    • یاس ارسالی در

      یک زن ایرانی با هویت و اصالت هیچ وقت این پوشش رو انتخاب نمیکنه .و اگر من دختر مسلمان هستم پس الگوی من حضرت زهراست باید به گونه ای رفتار کنم که ازمن راضی باشند.

    • یک ایرانی ارسالی در

      واقعا برای اولین بار از خوندن نظرات یک سایت ایرانی لذت بردم .
      امیدوارم که هرچه زودتر مردممون از خواب غفلت بیدار بشن وحجب و حیاو‌حجاب واقعی خودشون رو بر تن کنن🤲

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا ای گفتین قربون دهنتون بخداماهم خانوادگی ازاین جورمدهاومانتوهانفرت داریم وقتی زنانودختران روبااینجورپوشش ناجورمی بینیم اعصابمون بهم میریزه مابادیدن اینجورزناودختراخودمون خجالت میکشیم

    • ناشناس ارسالی در

      ای کاش یکی پیدامیشد، یه مدیریتی روی کار این طراحان مدمیکرد، هیچی واسشون مهم نیست، نه شرم وحیایی، نه حجابی، واقعامتاسفم برای اونایی که عروسک ومدل دست این طراحان شدن وهرچه آنها طراحی میکنن می‌پسندن ومیپوشن

    • مینو ارسالی در

      مدهای مانتو ها واقعا مزخرفه
      من که پول دارم حتی میتونم مانتو ۱ میلیونی بخرم ولی از بس مدل ها زشت و بی ریختن حیفم میاد بخرم
      همه مانتو ها هم مانکنی یا شل ول هستن مجبور میشم بدم خیاط بدوزه بد سلیقه اند

      • ناشناس ارسالی در

        خیلی خوشحالم که توی وطنم ایران هنوز غیرت ومردونگی هست خداپشت وپناهتون باشه مردان ایرانم بزرگ مردان وطنم که همتون ازبی حجابی وبی حیایی زنان اعتراض کردید کشور من کشور شماهاکشوری اسلامیست که برپایه دین واعتقاداتمان برجاست بخدا قسم اگر کشورهای خارجی که فرهنگشون برهنگیست مثل کشور ایران رفتار کنند اونا فقط برای تبلیغ سو ایران اسلامی رو به فساد میکشند

    • سپیدار ارسالی در

      واقعاًشرم به شماهایی که ازتوسطل آشغالهای آمریکا اروپا انگلیس واسرائیل لباس کهنه هاشونودرمیارید ومدمیکنیدبرای زنان ودختران وپسران مملکت اسلامی خودتون.مملکتی که حرم حضرت امام رضا(ع)در اونه!مملکتی که صاحبش حضرت مهدی فاطمه(عج)هست...مملکتی که هزاران هزارشهیددادتاتو زن ودخترایرانی موردتجاوزاجنبی های ازخدابی خبرقرارنگیری...
      ازتومیپرسم که میگی خوب چه اشکالی داره بپوشم مده دیگه......اگربیخبرواردخونت بشن وبخوان شلوارتو بکشن پایین یالباس ازتنت دربیارن بگن امسال این مدشده چی!!!حتماًمیگی خوب چه مشکلیه منم میشم مثل اونا.که اگراینطورفکرکردی بدون خوک این حیوان نجس وحرام گوشت هزاران برابرشان داره به تو

    • لیلا ارسالی در

      واقعا شرم آور این مدل مانتو ها این همه جوان چرا شهید شدند برای اینکه ما با ابرو وبا عزت زندگی کنیم آزاد باشیم نه این جور آزادی زن باید خودش غیرت داشته باشه تنها این دنیا نیست که خودمون و واسه این و اون تابلو کنیم اون دنیا هم هست من به چادری بودم افتخار میکنم که اجازه نمیدم نامحرم نگاه چپ بکنه

    • ناشناس ارسالی در

      کاش میشد یکم قیمتا بیاد پایین یه مانتو خوب پولش سر به فلک میرسه والا آدم میمونه مانتو بگیره یا کیفو کفش که از پس هزینش بربیاد یکمم به فکر قشر ضعیف جامعه باشید یه دختر که اینهمه طرح زیبا تو فضای مجازی میبینه خب اونم دوس داره داشته باشه ولی نمیتونه😑😑

    • .. ارسالی در

      خااااااک تو سرتون با لباسا

      هر کس عقل داشته باشه نباید ب مد اهمیت بده

    • ♥️🤍بنده ی کوچیک الله بزرگ 🤍♥️ ارسالی در

      سلام دوستان ، بعضیا اومدن نوشتن ک چه میدونم اسلام و فلان نباید پوشید......!؟؟؟؟
      درست ، باشه این درسته ک مباید مانتو انچنان کوتاه و بدن نما پوشیده بشه ک مثلا بقیه میبینن شهوتی نشن و فلان ....... ولی خواهشا دلیل نمیشه بیاید بنویسید که خدا لعنتتون کنه و خدا التون نه خدا بلتون کنه ... خدا خودش گفته دیدی یکی بهم فحش داد تو کاری نداشته باش خودتو غمگین و ناراحت نکن .... اونوقت شما میاین اینجا انواع اقسام حرف میزنید و بیشتر خودتونو ناراحت میکنین ...!
      بنظرم دیگه واقعا هر کسی میدونه نباید همچین کاری کنه شما نهایت هنرتون باید این باشه یه تذکر بدین نکه لعن و نفرین کنید ؟! هر کسی یه زندگی رو دوست داره !؟تازه همون پیغمبر ها هم به اجبار به کسی چیزی نمیگفتن .....پس شما ها هم سعی کنید همچین کاری نکنید ؟!!!
      و اینکه خیلیا الکی اسم خودشونو مسلمون گذاشتن در صورتی هیچی نمیدونن از اسلام و فقط و فقط یه اسم رو یدک میکشن ک از نسلای قبل رسیده !
      دوست داشتم بگم ک رفیقی ک این کامنتو میخونی راه خودتو برو تو هم بنده ی خدایی ، مطمئن باش خدا خودش پشتته نه این مردمی ک برا هر چیزی دهنشون بازه اگر بیحجابی یا اگر با حجابی بیخیال زندگیتو کن و شاد باش مطمئن باش خدا هیچ وقت بی پناهت نمیکنه ک دیگران بخوان برات زندگیتو بسازن خالق زندگی خودت با شو به پروردگارت توکل کن ........... ♥️😍

    • ناشناس ارسالی در

      چکارم بکنند این خانمهای قرتی پرتی با این برندهای جدید

    • مهتاب ارسالی در

      به نظر من هم اینها مانتو نیستند شاید از یک نگاه لباسهایی شیک باشند ولی برای خیابان های یک کشور اسلامی اصلا مناسب نیستند فقط برای مهمانی های خانوادگی مناسبند ومناسب یک زن مسلمان در جامعه و خیابان و محل کار نیست

    • نسیم ارسالی در

      واقعا مضخرفه این مدل مانتو های دلقکی و مسخره مثلا اسم مد روش میذارن دخترا وزنهای جامعه رو گول بزنن.هرکی عقل داشته باشه اینا رو نمیپوشه.کاش یکم خوشگل بودن لااقل...متاسفم...داریم به کجا میریم

    • reza 433 ارسالی در

      اولا باید ازادی حجاب. باشه هیچ جای دنیا حجاب اجباری نیست دوما تو اسلام هم نیومده که حجاب اجباری باشه سوما خانوم های باحجاب کمتر حسودی کنید

      • فائزه ارسالی در

        والا من خودمم اونقدر باحجاب نیستم ولی اخه کی به این مدل لباس ها حسودی میکنه اینا حسودی نداره تاسف داره خیلی از دوستان حرف حق رو زدن کاشکی یک زن درشان خودش لباس بپوشه و حیای خودش رو حفظ کنه

      • ناشناس ارسالی در

        حسودی عزیزم ما ب حال شما گریه میکنیم

      • ناشناس ارسالی در

        حسودی نیس نظرشخصی دادیم ازنظرمن هرکس هرجوربخادبگرده بقول معروف ظاهرهرکس شخصیت شونشون میده من بشخصه نه باحجابم نه بی حجاب مانتومناسب میپوشم که خودم راحت باشم

    • فاطمه نخعی ارسالی در

      سلام و وقت بخیر
      هر کس که هر جور دوست داره زندگی می‌کنه
      هر کسی خوب و از بد تشخیص میده و خودش تصمیم میگیره هر جور که دلتون شاد میشه و روحیه تون خوب بشه میگردیم به هیچ کس ... نداره

    • ناشناس ارسالی در

      یجوری میگید بی حیا میشید اینا انگار چیه پسرا باید جلو چششونو بگیرن هرکی هرچی میخاد میپوشه ما خودمون رو بپوشونیم که مسرا گناه نکنن خب میتونن نگاه نکنن من به عنوان دختری که حجاب دارم با پوشیدن این لباس ها هیچ مشکلی ندارم خیلی هم مناسب هستن

    • ..... ارسالی در

      حالا گفتم چیه لباسش اومدم ببینم اینا که نه خوشگله نه ........

    • علی قنبریان ارسالی در

      واقعا متاسفم برای این سایت یا وبگاه که فقط زد حکومت

    • ناشناس ارسالی در

      جامعه ما رو به قهقرا میره

    • فاطمه ارسالی در

      متاسفم برای مذهبیای افراطی که همه جارو پر کردن . بابا تروخدا عربستاننننننننننن از لحاظ فرهنگی کجاست ما کجاییم . عربا که دین اسلام مال خودشون فهمیدن اختیار هرکی دست خودشه کسی هم حق قضاوت نداره اونوقت شما اینطوری هستین

    • بی بی زینب عبدالهی ارسالی در

      منم مانتو ک مث پیراهن باشه نمیپوشم ولی تقصیر اوناس ک مد میکنم من چادری نیستم باحجاب نیستم ولی عقل دارم ب کسی کاری ندارم سرم تو زندگی خودمه اگه شما دم از مسلمونی می‌زنین دم از دین و ایمون می‌زنین همونو نگفتن غیبت خوب نیس قضاوت خوب نیس همین خاک تو سرتون یعنی چی بخدا شما مسلمون نیستین فضولین ک با عقلتون میخاین بقیه رو بد بگین خودتون رو خوب

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه