ارسال به دیگران پرینت

جدیدترین مدل ها و ترندهای شلوار

جدیدترین مدل ها و ترندهای شلوار برای عید امسال

با نزدیک شدن عید بسیاری از افراد به دنبال جدیدترین مدل ها و ترندهای شلوار هستند. اگر جزء این افراد هستید هنگام انتخاب مدل شلوار به سبک استایل خود توجه کنید.

جدیدترین مدل ها و ترندهای شلوار برای عید امسال

با نزدیک شدن عید بسیاری از افراد به دنبال جدیدترین مدل ها و ترندهای شلوار هستند. اگر جزء این افراد هستید هنگام انتخاب مدل شلوار به سبک استایل خود توجه کنید.

جدیدترین مد و ترند شلوارهای سال 2022-1401

صنعت مد و فشن دنیای عجیبی است؛ پیش از آغاز سال نو مدل های مختلفی از انواع پوشاک وارد بازار شده و ترند می‌شوند. امسال هم مانند هر سال شلوارهای مختلفی وارد عرصه مد و پوشاک شده و استقبال بی نظیری را به دنبال داشته است. مد به استایل و سبک پوششتان نیز توجه کنید.

 

شلوار بگ

مدل شلوار بگ یکی از پرطرفدارترین طرح های شلوار است که در انواع طرح های پارچه ای و جین موجود می باشد. شلوار بگ از انواع شلوارهایی است که سر تا سر گشاد می باشد و بیشتر برای افرادی که لاغر اندام هستند، مناسب می باشند.

شلوار بگ

شلوارهای فاق کوتاه

یکی دیگر از شلوارهایی که امسال ترند شده است، شلوارهای فاق کوتاه می باشد. شلوار فاق کوتاه به شلوارهایی می گویند که فاصله بین کمر تا نشیمن گاه کمتر است. شلوارهای فاق کوتاه برای کسانی مناسب است که فرم اندامی بی نظیر و بالاتنه ای خوش فرم دارند. این نوع شلوار را می توانید با لباس های نیم تنه ست نمایید تا جذاب تر به نظر برسید. افرادی که فرم اندام آن ها درشت است و دارای باسن و شکمی بزرگ هستند بهتر است از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده نکنند.

شلوارهای برش دار

یکی دیگر از شلوارهایی که عید امسال ترند شده اند، شلوارهای برش دار هستند. این نوع شلوارها انواع مختلفی دارند و دارای برش هایی روی کمر و شکم و پهلوها و... می باشند. شلوارهای جلو خط دار از انواع این شلوارها می باشند که بسیار پر طرفدار هستند.

شلوارهای دو رنگ (سایه روشن)

شلوارهای دو رنگ به شلوارهایی می گویند که قسمتی از آن تیره و قسمتی روشن است. این شلوارهای سایه روشن و طرحدار طرفداران زیادی در بین افراد به خصوص جوانان دارند.

شلوارهای دو رنگ

شلوار جذب

یکی از شلوارهایی که همه ساله جزو پرطرفدارترین ها محسوب می شود، شلوار جذب می باشد. شلوارهای جذب از بالا تا پایین به پاها چسبیده و بنابراین تناسب اندام شما از کمر تا مچ پا در آن به خوبی دیده می‌شود. جنس اغلب آنها کشی و کتان یا الاستین است و در هر دو نوع زنانه و مردانه وجود دارد.

شلوار اسپرت

امروزه پوشیدن لباس های اسپرت در میان جوانان رواج زیادی یافته است. اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است شلوارهای اسپرت را انتخاب کنید. این نوع شلوارها مناسب استایل های راحت و روزمره هستند.

شلوار اسپرت

شلوار بوت کات (دمپا گشاد)

شلوار بوت کات به شلواری راسته می گویند که از قسمت زانو به پایین کمی گشاد می شود. شلوار بوت کات نوعی شلوار دمپا گشاد است که باعث می شود پاها کشیده‌تر و صاف تر بنظر برسند زیرا گشاد شدن در انتهای شلوار بوت کات باعث متعادل دیده شدن بدن می شود. این شلوار برای افرادی با اندام درشت و سیبی شکل مناسب تر است.

سخن آخر

ترندها فقط پیشنهاداتی هستند که از طرف دنیای فشن به مردم ارائه می شوند. طرفداران مد اغلب از این پیشنهادات استقبال می کنند اما عموم مردم ترجیح می دهند طبق سلیقه خود عمل کنند پس هیچ اجباری در استفاده از ترندها نیست.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه