ارسال به دیگران پرینت

قتل | پلیس | قتل پدر و پسری | کرمانشاه

قاتل پسرعمو و فرزندش!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که چندی پیش و به دنبال اختلافات شخصی در یکی از روستاهای کرمانشاه اقدام به قتل پسرعموی ۶۹ ساله خود و پسر ۳۶ ساله وی کرده بود.

قاتل پسرعمو و فرزندش!

سردار «علی اکبر جاویدان» روز چهارشنبه گفت: در مهرماه امسال، پس از وقوع قتل پدر و پسری در روستای «چهار زبر» کرمانشاه ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کاراگاهان تحقیقات همه جانبه خود را برای شناسایی عامل قتل آغاز کرده تا اینکه پس از چند ماه کار اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شهرک پردیس کرمانشاه شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی و محاصره محل، در اقدامی ضربتی و با رعایت حقوق شهروندی همسایگان وارد منزل شده و نسبت به دستگیری فرد قاتل که ۴۹ ساله و همچنین شخصی که وی را مخفی کرده بود، اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به قتل پسرعموی خود و پسر وی با شلیک گلوله بوسیله اسلحه کلت اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات ملکی عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان خشن و خصوصا افراد قاتل، گفت: کسانی هم که به این افراد پناه داده و آن ها را از دست قانون فراری دهند مجرم بوده و تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه