ارسال به دیگران پرینت

حوادث | پسر توسط پدر با اسلحه در یاسوج به قتل رسید

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل پس از ارتکاب قتل، خود را به ماموران معرفی نمود.

  حوادث | پسر توسط پدر با اسلحه در یاسوج به قتل رسید

سردار سرتیپ دوم ستاد «کیقباد مصطفایی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی در شهرک امام حسین (ع) شهر یاسوج، ماموران کلانتری به سرعت در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد تیراندازی مربوط به دعوای خانوادگی بین یک پدر و پسر می باشد که طی آن پدر ۴۵ ساله با شلیک اسلحه شکاری به سمت پسر ۲۲ ساله خود، موجب قتل او شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویر احمد در پایان با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته در وقوع این قتل کشف و ضبط گردید و قاتل جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل که در تحقیقات مقدماتی به صراحت به قتل فرزند خود بعلت اختلافات خانوادگی اعتراف نمود ؛ بیان داشت : موضوع قتل این پسر جوان توسط ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با نظارت مقام قضایی مربوطه در حال بررسی است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه