ارسال به دیگران پرینت

اولین عکس از قاتل خانم عکاس بوشهری

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل دختر عکاس تنگستانی در کمتر از ۴ روز پس از وقوع قتل خبر داد.

اولین عکس از قاتل خانم عکاس بوشهری

سردار حیدر سوسنی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع قتل دختر عکاس تنگستانی در ۲۶ دی ۱۴۰۰ در شهر بوشهر و با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری این پرونده در اولویت اقدامات کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت که در پی‌جویی تخصصی، هویت متهم به قتل در ساعات اولیه شناسایی شد.

وی افزود: با انجام اقدام‌های پیچیده اطلاعاتی، قاتل که در یکی از استان‌های همجوار و حوالی مرز‌های جنوبی کشور مخفی شده بود از سوی گروه اعزامی از پلیس آگاهی استان و با هماهنگی قضائی، در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان  بوشهر تاکید کرد: پلیس استان با مجرمانی که امنیت روانی و جانی خانواده‌های استان را به مخاطره بیاندازند برابر قانون، برخورد جدی و قاطعانه خواهد کرد.

سردار سوسنی به مردم استان بوشهر هم توصیه کرد تا در زمان بروز هر گونه اتفاق، حادثه و یا جرمی، از توجه به شایعات و انتشار آن‌ها خودداری کنند و برای اطلاع از اخبار و اطلاعات موثق، به خبرگزاری‌های رسمی مراجعه کنند.

 

 

قتل پدر و مادر

قتل پدر و مادر با اسلحه صداخفه کن در تهران | سرنوشت سینا بعد از 8 سال

پسر جوانی که با شلیک گلوله پدر و مادرش را به قتل رسانده و با رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافته بود، از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. وی در دادگاه ابراز پشیمانی کرد و گفت تحت تأثیر مصرف مواد محرک دست به این جنایت زده است.

قتل پدر و مادر با اسلحه صداخفه کن در تهران | سرنوشت سینا بعد از 8 سال
 

 رسیدگی به این پرونده از آذر سال 92 با گزارش قتل زن و مرد میانسالی در خیابان بهار آغاز شد. مأموران پس از بررسی متوجه شدند که این زوج با اسلحه مجهز به صداخفه کن به قتل رسیده‌اند.در تحقیقات بعدی مشخص شد پسر 22 ساله خانواده به نام سینا دست به جنایت زده است.

رضایت به شرط ترک اعتیاد  و ادامه  تحصیل در زندان

به این ترتیب وی بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد و گفت: من هیچ اختلافی با پدر و مادرم نداشتم. آن شب وقتی از خواب بیدار شدم به سراغ صندوقچه پدرم رفتم و اسلحه‌ای را که مجهز به صدا خفه‌کن بود برداشتم و پدر و مادرم را کشتم. ساعاتی بعد وقتی متوجه کارم شدم وحشت کردم اما کاری از دستم بر نمی‌آمد.

 

پس از آن برادر و خواهر متهم به‌عنوان اولیای دم اعلام کردند با دو شرط حاضر به گذشت از برادرشان هستند؛اول اینکه مواد مخدر را ترک کند و دوم اینکه ادامه تحصیل بدهد.

 

در حالی که بیش از هشت سال از این جنایت گذشته بود پرونده سینا برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.در این جلسه متهم ضمن ابراز ندامت گفت: بیش از هشت سال است که در زندان هستم، می‌دانم چه اشتباه بزرگی کرده‌ام. مصرف زیاد مواد مخدر باعث شد دست به چنین جنایتی بزنم و از خانواده‌ام عذرخواهی می‌کنم.

 

من در زندان مواد را کنار گذاشتم و درس خواندم و علاوه‌ بر اینکه موفق شدم لیسانسم را بگیرم، معرق‌کار حرفه‌ای هم شده‌ام. سعی کرده‌ام در مدتی که در زندان هستم خودم را اصلاح کنم و فرد مثبتی برای جامعه‌ام باشم.سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت: اولیای دم با دو شرط ترک مواد و ادامه تحصیل، متهم را بخشیده‌اند. حالا او دو شرط اولیای دم را اجرا کرده و از قضات می‌خواهم او را عفو کنند.در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه