ارسال به دیگران پرینت

نیومکزیکو آمریکا

مادر سنگدل نوزادش را در سطل زباله انداخت+ویدئو

یک دوربین نظارتی لحظه‌ای را که یک زن نوزاد تازه متولد شده خود را در سطل زباله می‌اندازد ثبت کرده است. نوزاد پسر شش ساعت بعد زنده و در حال گریه در داخل کیسه زباله پیدا شد.

 مادر سنگدل نوزادش را در سطل زباله انداخت+ویدئو

یک مادر ۱۸ ساله در نیومکزیکو آمریکا که در ویدئویی در حال پرتاب کردن فرزندش در سطل زباله دیده شده بود، به پلیس گفت که تا یک روز قبل از زایمان نوزادش در حمام از باردار بودنش خبر نداشت.

الکسیس آویلا پس از اینکه نوزادش جمعه شب در هوای ۳۰ درجه، پس از انداختن در سطل زباله پیدا شد، دستگیر و به اتهام اقدام به قتل و کودک آزاری متهم شد.

این زن با قرار دادن وثیقه ۱۰۰۰۰ دلاری از زندان آزاد شد. او باید در دادگاه منطقه لیا حضور پیدا کند.

آگوست فونز، سرپرست اداره پلیس هابز، گفت که قبلاً هرگز به چنین موردی برخورد نکرده بود. او گفت: اگر در نگهداری نوزاد مشکل دارید، بهترین راه این است که کسی را پیدا کنید که بتواند در این زمینه به شما کمک کند. با ما تماس بگیرید، و اجازه دهید به شما در گذر از این وضعیت کمک کنیم.

ویدئوی نظارتی نشان داد که زنی با یک فولکس واگن جتا سفید رنگ پس از توقف مقابل سطل‌های زباله درب عقب خودرو را باز کرده و نوزاد پیچیده در یک کیسه زباله را در سطل زباله می‌اندازد. این اتفاق حدود ساعت ۲ بعد از ظهر روز ۷ ژانویه رخ داده است.

شش ساعت بعد، فیلم سه نفر را نشان داد که نوزاد را در داخل سطل زباله پیدا کردند. به طرز باورنکردنی، نوزاد تازه متولد شده با بند ناف هنوز زنده بود.

فونز گفت که اقدام سریع آن‌ها در نجات جان نوزاد پسر تحسین برانگیز بود.

آویلا به دور انداختن فرزندش اعتراف کرد. این مادر ۱۸ ساله به پلیس گفت که از باردار بودنش اطلاعی نداشت تا اینکه روز پنجشنبه برای معده درد به پزشک مراجعه کرد. روز بعد، او پسرش را در حمام خانه والدینش به دنیا آورد. آویلا گفت که او در آگوست ۲۰۲۱ از پدر ادعایی کودک جدا شده است. او گفت که بعد از زایمان دچار وحشت شده است.

این زن پسرش را در حوله‌ای پیچید، او را در یک کیسه پلاستیکی سفید حاوی مقداری زباله در یک کیسه زباله سیاه رنگ بزرگتر گذاشت و سپس در حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر کودک را در سطل زباله انداخت.

نزدیک به ساعت ۸ شب بود که مایکل گرین، هکتور جسو و اپریل میدو، نوزاد را پس از شنیدن گریه‌های او نجات دادند. آن‌ها به پلیس گفتند که در ابتدا فکر می‌کردند یک بچه گربه یا یک سگ است. میدو با نگه داشتن نوزاد در آغوشش تا رسیدن کمک گرم نگهش داشت.

پلیس اعلام کرد این نوزاد روز دوشنبه در بیمارستان در وضعیت پایداری قرار دارد.

 

حجم ویدیو: 10.41M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43
منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه