ارسال به دیگران پرینت

هواپیمایی ایر موریس

پیدا شدن نوزاد در سطل زباله هواپیما

نوزاد تازه متولد شده ای که در سطل زباله هواپیما رها شده بود نجات یافت.

 پیدا شدن نوزاد در سطل زباله هواپیما

پیدا شدن نوزاد تازه متولد شده در داخل سطل زباله دستشویی یک هواپیمای مسافربری خبرساز شد. کارکنان فرودگاه در موریس حین انجام بازرسی معمول این کودک را که در داخل دستمال توالت پیچیده شده بود پیدا کردند. بازرسان فرودگاه زنی را که گمان می‌رود مادر این کودک است بازداشت کرده اند.

این حادثه در تاریخ ۱ ژانویه در یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی ایر موریس که از ماداگاسکار در فرود بین المللی سر سیووساگور رامگولام در موریس بر زمین نشسته بود اتفاق افتاد. این نوزاد بلافاصله برای درمان به یک بیمارستان دولتی منتقل شد. یک زن ۲۰ ساله ماداگاسکاری که مظنون به رهاکردن این نوزاد در توالت هواپیما بود مورد بازجویی قرار گرفت. در حالی که او در ابتدا رهاکردن نوزاد را رد کرد، اما در معاینات پزشکی مشخص شد وی به تازگی زایمان کرده است.

این زن نیز به بیمارستان منتقل و تحت مراقبت پلیس قرار دارد. این مادر جوان با مجوز کار دو ساله وارد موریس شده بود. او احتمالا تحت بازجویی‌های بیشتری قرار خواهد گرفت و ممکن است با اتهاماتی از جمله رهاکردن نوزاد روبه رو شود. به گزارش دیلی نیوز، حال مادر و نوزاد خوب است.

گفتنی است؛ پیدا شدن این نوزاد رها شده در سطل زباله سرویس بهداشتی هواپیما در حالی خبرساز می‌شود که هفته گذشته نیز پیدا شدن یک نوزاد رها شده در یکی از جنگل‌های تایلند خبرساز شده بود.

 

منبع : بی بی سی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه