ارسال به دیگران پرینت

مذاکرات ۱+۵ به نتیجه برسد، AFC طلب فوتبال ایران را می‌دهد

پس از روی کار آمدن دولت جدید، مذاکرات پیرامون توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها دوباره از سرگرفته شد و همین حالا هم بخش قابل ملاحظه‌ای از تیم مذاکره‌کننده کشورمان در وین حضور دارند و از روز دوشنبه مجدداً گفتگوهای خود با ۱+۵ را دنبال می‌کنند.

مذاکرات ۱+۵ به نتیجه برسد، AFC طلب فوتبال ایران را می‌دهد

پس از روی کار آمدن دولت جدید، مذاکرات پیرامون توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها دوباره از سرگرفته شد و همین حالا هم بخش قابل ملاحظه‌ای از تیم مذاکره‌کننده کشورمان در وین حضور دارند و از روز دوشنبه مجدداً گفتگوهای خود با ۱+۵ را دنبال می‌کنند.

این مسائل البته در نگاه اول کاملاً سیاسی و اقتصادی است ولی به نوعی پای استقلال ، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال را نیز به میان می‌کشد!

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که استقلال و پرسپولیس (و همچنین فدراسیون فوتبال) طی سالیان گذشته با آن دست به گریبان بوده‌اند، عدم دریافت درآمدهای ناشی از حضور خود در میادین بین‌المللی بوده است. رقم قابل ملاحظه‌ای از مطالبات استقلال، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال هم‌اکنون در حساب کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بلوکه شده و به واسطه تحریم‌های بانکی اجازه انتقال آن وجود ندارد.

 

مذاکرات ۱+۵ به نتیجه برسد، AFC طلب فوتبال ایران را می‌دهد

آنها به هیچ عنوان حاضر نیستند غیر از منتقل کردن پول توسط سیستم بانکی، به شکلی دیگر مطالبات ایران را بپردازند و اگر مذاکرات هیئت ایرانی با طرف مقابل در وین به نتیجه برسد و توافق حاصل شود،   استقلال و پرسپولیس (و همچنین فدراسیون) می‌توانند خوشحال باشند که زمینه برای دریافت مطالبات آنها فراهم می‌شود و کنفدراسیون بدون بهانه، درآمد دلاری خوبی را به سمت ما سرازیر خواهد کرد.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه