ارسال به دیگران پرینت

محصول سایپا:

خبر فوق العاده؛ فروش از دم قسط محصولات سایپا با وام ویژه | سود 100میلیونی خریداران + شرایط ثبت نام

براساس طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سایپا خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.

خبر فوق العاده؛ فروش از دم قسط محصولات سایپا با وام ویژه | سود 100میلیونی خریداران + شرایط ثبت نام

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح شنبه مورخ ۲۰ آذرماه به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.comنسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کدکاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

وام ۳۰ میلیونی با بازپرداخت یکساله 

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از اعطای وام 30 میلیون تومانی به مشتریان خود خبر داد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای جلب رضایت مشتریان، گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفت برای افرادی که پیش تر در طرح های پیش فروش محصولات این خودروساز مشارکت کرده اند و موعد تحویل خودرو آنان آذرماه جاری می باشد، ۶ اقدام حمایتی جدید و خاص انجام دهد.

حسین کاظمی طرقی درباره اقدام های حمایتی که سایپا در نظر گرفته و به صورت پیامک به مشتریان وفادار این مجموعه اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: با هدف افزایش توان خرید مشتریانی که در طرح های پیش فروش محصولات سایپا شرکت کرده اند، تسهیلات مالی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در اولین اقدام برای همه خریداران خودرو شاهین با موعد تحویل آذرماه مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال تخفیف تخصیص یافته که این مبلغ در فاکتور خریداران لحاظ شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: دومین اقدام این است که برای همه خریداران شاهین که موعد تحویل خودرو آنها در آذرماه می باشد و امکان تکمیل وجه ندارند، تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است.

وی درباره سومین اقدام حمایتی سایپا گفت: این امکان برای همه خریداران شاهین با موعد تحویل آذرماه فراهم شده است که در صورت تمایل، خودرو خود را به سایر محصولات خانواده کوییک گروه خودروسازی سایپا تغییر دهند.

کاظمی طرقی اذعان کرد: در چهارمین اقدام، سایپا برای آن گروه از خریداران خودرو شاهین که طبق قرارداد فاقد سود مشارکت بودند، به صورت داوطلبانه تخفیفی معادل ۶ درصد سود مشارکت از زمان ثبت نام در فاکتور آنها در نظر گرفته است.

وی درباره پنجمین رویکرد حمایتی سایپا گفت: برای مشتریانی که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را ثبت نام کردند نیز تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است، البته این امر به صورت اختیاری است و متقاضیان در صورت صلاحدید می توانند از این خدمت بهره ببرند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: ششمین اقدام در مورد خریدارانی است که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را با موعد تحویل آذرماه ثبت نام کرده اند. برای این مشتریان نیز در صورتی که در قرارداد اولیه فاقد سود مشارکت باشند، تخفیفی معادل ۶درصد سود به پیش پرداخت از رمان ثبت نام لحاظ و در فاکتور آنها لحاظ شده است.

وی تاکیدکرد: مشتریان وفادار سایپا برای کسب اطلاعات بیشتر و‌ پاسخ پرسش های احتمالی خود می توانند به نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.

طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سایپا

براساس طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سایپا خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.

سایپا

فروش فوری سایپا آذر

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا باهدف تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به‌اجرا درآمده و باتوجه به اجرای برنامه‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوری فوق‌العاده محصولات در کنار امکان فک رهن اسناد خودرو‌های عرضه شده در طرح‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود به زودی هیجانات کاذب از بازار خودرو تخلیه شده و قیمت محصولات به ثبات و پایداری برسد.

اعلام قیمت‌های جدید سایپا

حسین کاظمی، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: به‌ دنبال افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید و مواد اولیه نظیر فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر، پتروشیمی و سایر مواد اولیه و نیز قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در ماه‌های اخیر که منجر به افزایش چشمگیر قیمتِ تمام شده محصولات و تحمیل زیان به سهامداران خودروسازان شده است، بهای کارخانه سبد محصولات سایپا از امروز به‌ طور متوسط ۱۸ درصد افزایش می‌یابد

قیمت خودروهای سایپا پس از این افزایش قیمت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

سایپا

 
منبع : رستا نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • توفیق ارسالی در

      اگر اطلاعیه تاریخ .۲اذر بوده چرا ۲۵ اذر اعلاممیکنید چهار روز پس از اطلتعیه؟

    • علیرضا ارسالی در

      قیمت سایپا با بازار تفاوت چندانی ندارند واگر هم بخوان شرایطی بدن حداقل باید ۶۰ ملیون این مبلغ باید وام باشه وبدون قرعه کشی

    • فریبخورده ارسالی در

      ساندروهایی که چهار سال پیش ثبت نام کردید چی شد

    • ناشناس ارسالی در

      یعنی هر چرندی رو تیتر میکنید تا بلکه مطالب چرت تونو یکی بخونه ها .کلا خل شدین نه

    • رضا ارسالی در

      تیترخبربامتن یکی نیست .مردم شعور دارن به شعورماتوهین نکنید

    • بلک ارسالی در

      چرا ریاح چرا دروغ چرا خار میکنید خودتونه ظالمها

    • سید ارسالی در

      دزدهای خائن

    • نسل سوخته ارسالی در

      علی لعنت الله علیه

    • هادی احمدفخرالدین ارسالی در

      خرید طلا قسطی

    • ناشناس ارسالی در

      دیگه کسی خودروی داخلی نمی خرد تمام شد وروی دستان مدیران نجومی بگیر دو خودروساز باد می کند ۰

    • ا ارسالی در

      تا دیروز ضرر میدادین.الان تسهیلات میدین ....خواهر آدم دروغگو

    • توران باقری زاده کرمانی ارسالی در

      سلام عرض ادب و احترام
      اول متاسفم برای خودم دوم برای کشورم
      اول ثبت نام برای کاسه خرج انجام میشه
      بعد تبلیغ میذارند
      اینجا ایران است
      پس اول نور چشم تون ثبت نام کنید

    • ناصرزمانی ارسالی در

      آقای کاظمی،شماکه هی دم ازضررمیزنیدواعلام ورشکستگی میکنیدچطوربه هرمشتری30 میلیون تومان وام ویاتخفیف می‌دهید؟فکر نمیکنیدکه سرملت راکلاه گشادمیگذارید؟!!!؟؟ پس راحت بخوریدواستراحت کامل بکنیدکه مشتری درخواب است!!!!!!بخوریدکه حرامتان باشد.آقای کاظمی عزیز،روزمرگ نزدیک است.

      • محمود ارسالی در

        سلام آقای محترم امثال این آدما یابهتربگویم گوسفندها ،نمی میرند ،سقط میشوند انشااله ؛ببخشید گوسفند!...

    • ناشناس ارسالی در

      ثبت نام ماشین

    • توحید صدقی ارسالی در

      البته میدونم دیدگاه من مهم اما میگم بیایید یک رنگ باشیم این واسه ما ها فقط یک متر هست اونم تو قبرستون

    • Roya ارسالی در

      کلاهبرداری از نوع جدید، طرح واردات ماشین خارجی بدون عوارض رو رد کردن که بتونن آشغالای خودشونو بفروشن، مشکل ما مردم ایران اینه که پشت هم نیستیم اگه همه تحریم کنن و نخرن مجبور میشن جمع کنن اشغالا شونو.. ما با 50 تومن میتونیم خیلی بهتر از اینا بخریم

    • اصغر ارسالی در

      اخه بی شعور این مطلب مال چه تاریخی هست؟؟؟؟.انتر😠😠

    • Ali Borhan Zadeh ارسالی در

      در داستان عالی بابا و چهل دزد بغداد اینهمه دزدی مستقیم از مشتری وفادار یکجا نبود که در سایپا و ایرانخودرو هست

    • ک.م ارسالی در

      ۲۲ آذر بعد از ۳ ماه انتظار،موعد تحویل خودرو خرید نقدی من بود.اما هنوز فاکتور هم نشده .نمی دونم تا کی تاخیر خواهند کرد و کسی پاسخگو هم نیست.فقط پول گرفتن و مرتب گران کردن رو بلدند .

    • ناشناس ارسالی در

      سود وام ۲۱درصد🖕

    • ناشناس ارسالی در

      از چه طریقی بفهمم که چه موقع باید مراجعه کنم برای خودرو قسطی

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی خریت

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی پرو هستید ....

    • ایرانی ارسالی در

      خدا لعنت کند مدیر عامل ومسئولین سایپا وایرانخودرو را ،که دارن سر مردم را می برند کسی هم پاسخگو نیست که پراید 7میلیونی را میدهند 150میلیون ،انشالله پولشو بدهید واسه دکتر معالجه سرطان وامثال اینها .انشالله روز خوش تو زندگیتان نبینید به حق علی.

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا یه مشت مسئول بی لیاقت و بیسواد شکم سیر جمع شدن تو تولید خودرو، خدا لعنتتون کنه که نذاشتین جوان تحصیل کرده حداقل یه ماشین بخره کار کنه، اعتیاد و فساد و دزدی مملکت و به نابودی کشید، خجالت بکشید نامردا، به زور خرج زندگی رو داریم میدیم جلوی خانواده شرمنده هستیم...خدا لعنت کنه دزدان کشورم ایران

    • حاج علی ارسالی در

      واقعا عالیه۰۰۰۰

    • iman ارسالی در

      هر کسی به جای ماها بود، تف به این پراید نمیکرد، ولی مردم ما برای پراید صف میکشن، خاک بر سر ما

    • ناشناس ارسالی در

      سایپا پس چی شد پول دیرکرد ، دو ساله که خبری نیست

    • بابک افراسیابی ارسالی در

      شما اول یه فکری به حال نمایندگی هاتون کنید که ماشین رو میبری واسه تعمیر به جاش قطعات ماشینت عوض میشه و حتی صاحب نمایندگی رو با این که شکایت کردم نتونستم ببینمش نمایندگی محمد مهدی اصطهباناتی بندرعباس.

    • کاظم جعفری ارسالی در

      با سلام . دو روز فرصت در آذرماه برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده و ( تا سقف ۵۰۰ میلیون ازدم قسط ) خيلي از رسانه ها را به خود اختصاص داده بود.ولی نزدیکای موعود تحویل شده هیچ کسی یا رسانه ای مطلبی ارائه نمیده. بنده در این طرح نیسان زامياد دیزل درخواست کرده ام.چون فرهنگی بازنشسته ام دوست دارم اقساط را ۶۰ ماه بپردازم آیا شدنی هست یا باز هم در بسته منتظرمون هست. لطفا جواب را به همراه زمان تحویل به gmail بنده ارسال فرمایید.

    • VICTORIA JOHNSON ارسالی در

      شما به دنبال یک شرکت وام مستغلات برای وام های 10000 یورو تا 10000000 یورو (برای وام های تجاری یا تجاری، وام های شخصی، وام های شخصی، رهن، وام خودرو، وام تجمیع بدهی، وام های رهنی، وام های بهداشتی و غیره) هستید. یا به هر دلیلی از دسترسی به وام بانک یا موسسه مالی محروم شده اید. اکنون درخواست دهید و وام مالی واقعی دریافت کنید. پردازش و تایید در 3 روز. شرکت وام دهی اقیانوس آرام

      ما یک وام دهنده بین المللی هستیم که خدمات مالی واقعی را به افراد و شرکت ها با نرخ بهره پایین 2% با شناسه معتبر یا پاسپورت بین المللی کشور شما برای تایید ارائه می کنیم. مدت بازپرداخت بین 3 تا 35 سال است.

      برای دریافت پاسخ فوری و رسیدگی به درخواست شما به مرز ظرف 2 روز کاری

    • سوته دل ارسالی در

      توکشوری هستیم که،،،،فقط درآمدیه شهری مثل عسلویه،،،خرج ۷۰سال کشور ژاپن رو تامین میکنه،،،،باید،،امسال این،،بی خاصیتها هرآشغالی رو بهمون،،بدن اونم بامنت،،،،اگه پشت هم باشیم،،هیچکس چیزی ازشون نخره،،،حساب دستشون میاد،،،،منتها،،،اینها ازحماقت ماخوب استفاده کردنومیکنن،،،،عامیانه بگم،،،سوراخ رو پیدا کردن،،،،التماس تفکر

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه