ارسال به دیگران پرینت

پویش اپراتوری با مدل سیمکارت دانشجویی | از تماس نامحدود رایگان تا اعتبار آموزشی

اپراتور همراه اول طی طرحی این دسته از کاربران را تحت پوشش خود قرار داده و سیمکارت دانشجو را با امکانات خاص در اختیارشان قرار داده است. همچنین به مناسبت روز دانشجو هدیه اعتبار آکادمی همراه را برای دانشجویان درنظر گرفته است. این گزارش به طرح سیمکارت دانشجو می پردازد.

پویش اپراتوری با مدل سیمکارت دانشجویی | از تماس نامحدود رایگان تا اعتبار آموزشی

در گذشته ای نه چندان دور که گوشی های تلفن همراه تنها دو سرویس مکالمه و پیامک را ارایه می دادند، قبض های تلفن همراه دانشجویان در مقایسه با والدین آنها قابل قیاس نبود. در واقع آن روزها هنوز کودکان و نوجوانان به فناوری تلفن همراه دسترسی نداشتند چراکه هم از سوی خانواده ها موضوعی تعریف نشده بود و هم هزینه این سیمکارت ها در سبد خانوار درنظر گرفته نشده بود.

بنابراین سیمکارت های تلفن همراه تنها در اختیار جوانان و آن دسته از والدین این جوانان بود که امکان برقراری ارتباط با فناوری های جدید را داشتند. اما در مورد هزینه ها هر اندازه که والدین در استفاده از تلفن همراه صرفه جویی می کردند، جوانان و دانشجویان حد و مرزی برای استفاده از تلفن همراه نداشتند. این موضوع چالش های زیادی را در نوع ارتباط جوانان و والدیشان تولید می کرد. در آن روزها چه بسا هزینه های پیامک جوانان سر به فلک می کشید. با گذشت زمان از یک سو هزینه های تلفن همراه منطقی تر شدند و از سوی دیگر سرویس های ارزش افزوده زیادی بر پایه اینترنت به تلفن های همراه اضافه شدند.

همچنین به مرور هم هزینه تلفن همراه در خانواده دیده شد و هم کاربران روش های مناسبتری برای مدیریت هزینه تلفن های خود انتخاب کردند. صرفنظر از این تاریخچه نه چندان دور همواره دانشجویان به دلایل مختلف از پرمصرف ترین کاربران تلفن همراه بوده اند. در واقع دانشجویان از یک سو ارتباطات بیشتری نسبت به سایر گروه های سنی دارند و از سوی دیگر برای انجام امور تحصیلی به ابزار ارتباطی مانند تلفن همراه نیازمندند. با توجه به اینکه در کشور ما بسیاری از دانشجویان امکان داشتن شغل ضمن تحصیل را ندارند، بنابراین بار این هزینه ها بر دوش خانواده های آنهاست.

در این راستا اپراتور همراه اول طی طرحی این دسته از کاربران را تحت پوشش خود قرار داده و سیمکارت دانشجو را با امکانات خاص در اختیارشان قرار داده است. همچنین به مناسبت روز دانشجو هدیه اعتبار آکادمی همراه را برای دانشجویان درنظر گرفته است. این گزارش به طرح سیمکارت دانشجو می پردازد.

قیمت و نحوه خرید سیمکارت دانشجویی

قیمت سیمکارت های اعتباری دانشجو ۲۰ هزار تومان است و این قیمت با شروع سال تحصیلی جدید به ۱۰ هزار تومان کاهش یافته است. دانشجویانی که علاقمند به داشتن این سیمکارت ها هستند، می توانند از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول (با ارسال رایگان) و تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول اقدام به خرید سیم کارت اعتباری دانشجو کنند.

بسته خوشامد سیمکارت های دانشجویی

در صورت خرید سیمکارت اعتباری دانشجو پس از فعالسازی یک گیگ اینترنت یک ماهه، صد دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان یک ماهه و ۲۴ گیگ اینترنت ۶ ماهه به کاربران تعلق می گیرد. همچنین ۴ هزارتومان اعتبار اولیه و ۱۰ هزار تومان هدیه اولین شارژ به دانشجویانی که این سیمکارت ها را فعال کنند، هدیه داده می شود.

از دیگر امتیازات این طرح تخفیف ویژه تعرفه ارسال پیامک درون شبکه دانشجویی است. همچنین دانشجویان از پیشنهادات ، هدایا و جشنواره های فصلی مختص دانشجویان نیز در صورت داشتن سیمکارت دانشجویی بهره مند می شوند.

اما مهمترین مزیت خرید «سیمکارت دانشجویی» امکان مکالمه رایگان نامحدود درون شبکه در روزهای جمعه است که به جمعه‌های رویایی معروف است.

هدیه ۲۵۰  هزار تومانی همراه اول به مناسبت روز دانشجو

همان طور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، دانشجویان در صورت خرید و فعالسازی سیمکارت دانشجویی می توانند از هدایای مناسبتی و فصلی استفاده کنند. یکی از این هدایا که به مناسبت روز دانشجو درنظر گرفته شده است، استفاده از هدیه ۲۵۰ هزار توانی همراه اول به مناسبت روز دانشجوست.

این هدیه مربوط به آکادمی همراه است و همزمان با ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو برای تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت اعتباری دانشجویی درنظر گرفته شده است.

مشترکان فعلی سیمکارت های دانشجویی تا پایان آذر ماه پس از ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول به نشانی www.hamrah.academy  این اعتبار ۲۵۰ هزار تومانی را به صورت خودکار دریافت می کنند.

متقاضیان جدید هم می توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی Shop.mci.ir اقدام به خرید سیمکارت های ویژه دانشجویی یا جوانان کنند که اعتبار آکادمی برای آنها حداکثر تا ۴ روز پس از فعالسازی سیمکارت تخصیص داده می شود.

سیمکارت دانشجویی همراه اول صرفا به دانشجویان تعلق می گیرد و هر فرد تنها یک بار می تواند از این طرح استفاده کند. سیمکارت جوانان همراه اول هم صرفا به افراد با سن ۱۸ تا ۳۰ سال تعلق می گیرد که در حال حاضر سیمکارت جوانان ندارند.

منبع : فناوری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه