ارسال به دیگران پرینت

پیش بینی هواشناسی:

بارش برف و باران در راه است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده جوی آرام و پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است که موجب افزایش آلودگی در شهرهای بزرگ می‌‌شود.

 بارش برف و باران در راه است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده جوی آرام و پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است که موجب افزایش آلودگی در شهرهای بزرگ می‌‌شود.

صادق ضیائیان اظهار داشت: روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در بقیه مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که این جو آرام روز چهارشنبه نیز در اغلب نقاط کشور حاکم خواهد بود. بنابر این در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت‌آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اواخر وقت چهارشنبه 17 آذر و صبح پنج‌شنبه 18 آذر با نفوذ موجی از شمال غرب کشور در آذربایجان غربی، کردستان و به تدریج آذربایجان شرقی، برخی از مناطق نیمه جنوبی اردبیل، زنجان و کرمانشاه رگبار باران همراه با وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز جمعه در اغلب نقاط کشور آسمان آفتابی است و فقط در شرق مازندران و گلستان رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان درباره وضعیت جوی تهران اظهار داشت: آسمان پایتخت امروز صاف تا نیمه ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما امروزدر تهران 14 و 6 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه 29 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و زنجان با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر و همدان با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

سازمان هواشناسی:

هشدار جدی به شهرهای بزرگ و صنعتی

اظهار داشت: روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در بقیه مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که این جو آرام روز چهارشنبه نیز در اغلب نقاط کشور حاکم خواهد بود.

هشدار جدی به شهرهای بزرگ و صنعتی
 

اظهار داشت: روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در بقیه مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که این جو آرام روز چهارشنبه نیز در اغلب نقاط کشور حاکم خواهد بود. بنابر این در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت‌آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اواخر وقت چهارشنبه 17 آذر و صبح پنج‌شنبه 18 آذر با نفوذ موجی از شمال غرب کشور در آذربایجان غربی، کردستان و به تدریج آذربایجان شرقی، برخی از مناطق نیمه جنوبی اردبیل، زنجان و کرمانشاه رگبار باران همراه با وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

 
 

هشدار جدی به شهرهای بزرگ و صنعتی

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز جمعه در اغلب نقاط کشور آسمان آفتابی است و فقط در شرق مازندران و گلستان رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

ضیائیان درباره وضعیت جوی تهران اظهار داشت: آسمان پایتخت فردا صاف تا نیمه ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 14 و 6 درجه خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه 29 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و زنجان با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر و همدان با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمدجوادزاهدی ارسالی در

      سلام هواشناسی بارش برف تهران میایم باران رحمت
      الهی می بارد خانم گودرزی باید حرف می زند بچه مدرسه. تعطیل می کنید هوا آلوده مواظب باشه باید درس آنلاین کامپیوتر می ببنید ازبیرون خانه بمانید

    • زهرا@ ارسالی در

      نهالبد

    • ناشناس ارسالی در

      نه

    • سیستانی ارسالی در

      سلام خانم گودرزی در خصوص وضعیت بارش امسال در شهرستان زابل چه پیش بینی دارید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه