ارسال به دیگران پرینت

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

تیم مذاکره‌کننده درگیر چالشی بسیار سخت است

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی معتقد است: تیم مذاکره امروز درگیر چالشی بسیار سخت برای تامین منافع ملی است.

تیم مذاکره‌کننده درگیر چالشی بسیار سخت است

عباس گلرو در شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: دارایی، پول و دلارهای نفتی ما توسط دشمنان نظام بلوکه شده و مشکلات اعتباری را برای کشور بوجود آورده است.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری کشور خاطرنشان کرد: ما باید وضعیت اعتباری کشور را درک کنیم و تمام مسئولین دست به دست هم داده و دستگاه های نظارتی توجه داشته باشند تا منابع مالی ما به هدر نرود.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار سمنان افزود: از استاندار سمنان انتظار داریم که مدیریت کنند تا منابع موجود مالی را به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

گلرو با بیان اینکه عدم طولانی شدن پروژه‌ها نیز از دیگر مولفه هایی است که با نظارت دقیق باید در دستور کار قرار گیرد اضافه کرد: مجلس و دولت بنا بر اصلاح ساختار بودجه دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در لایحه بودجه فعلی، بودجه عملیاتی‌تر شده است که جای تقدیر دارد گفت: تلاش داریم تا پروژه‌های نیمه تمام حوزه انتخابیه را به سرانجام برسانیم.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ،بر لزوم رویکرد عدالت‌محور به بودجه تاکید و اظهار کرد: بودجه، الگوی تشخیص رفتار عدالت گونه در دین مبین اسلام است و نیاز است تا حفظ و حراست شود.

وی با بیان اینکه ارتقاء بودجه نیازمند یک تلاش جمعی و همگانی است گفت: به عنوان نماینده مردم، به قدر تلاش خود توانستیم اعتبارات ملی را برای حوزه انتخابیه اخذ کنیم که نیاز است این اعتبارات بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی:از کم آبی به عنوان مهمترین معضل جدی امروز استان سمنان نام برد و تصریح کرد: مشکل اصلی ما تامین آب برای استان است و لذا مساله آب باید جدی گرفته شود .مدیریت منابع فعلی آب نیز در تمامی حوزه ها بسیار دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه مجلس باید برای اصلاح قانون معادن مصوبه‌ای را بگذراند افزود: یک درصد حق دولت و توجه به مسئولیت های اجتماعی، امری است که صاحبان ‌معادن باید به آن‌ اهتمام داشته باشند.

گلرو با گلایه از تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و صنعتی ادامه داد: باید از تعطیل شدن صنایع توسط بانک‌ها با توجه به تاکیدات ریاست ‌جمهور، جلوگیری شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه