ارسال به دیگران پرینت

امام جمعه موقت بوشهر:

باید فضا برای کسانیکه فرهنگ غربی را در جامعه ترویج می‌کنند، ناامن شود

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروز نسخه درمان برای برطرف شدن مشکلات در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عرصه سلامت و امنیت پناه بردن به بسیج و حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه است.

باید فضا برای کسانیکه فرهنگ غربی را در جامعه ترویج می‌کنند، ناامن شود

 امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروز نسخه درمان برای برطرف شدن مشکلات در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عرصه سلامت و امنیت پناه بردن به بسیج و حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه است.

حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه حکومت‌های مختلفی در جهان برای ایجاد دموکراسی و مردم‌سالاری ایجاد شده است اظهار داشت: این حکومت‌ها ادعا جمهوریت و آزادی در جهان داشتند ولی کشورهای ضعیف همواره مورد استعمار و سلطه آنان قرار گرفت و نتوانستند شعار اخلاقی و انسانیت و آزادی در جهان را تبیین و پایدار کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با حاکمیت اخلاق، انسانیت، استقرار دین و مبارزه با ظالمان تشکیل شد خاطر نشان کرد: در مبارزه با استکبار، استعمار، در سطوح مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، دفاعی و نظامی اکنون جمهوری اسلامی حرف اول در جهان می‌زند.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه پرچم عفت، اخلاق، دین‌داری، خدامحوری در جهان به دست جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: جنگ بین ارزش‌ها، اخلاق و شعارهای انحرافی ریشه در ترویج فرهنگ غربی و ضد دینی دارد.

وی ناامن کردن فضا برای ترویج کنندگان فرهنگ ابتذال و بی بند و باری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: باید فضا برای کسانیکه فرهنگ ابتذال و غربی در جامعه فراهم می‌کنند تنگ و ناامن کرد.

دشتی، با تبریک سالروز تأسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل خاطر نشان کرد: 5 آذر سال 1358 بسیج به فرمان امام راحل تشکیل شد و اکنون رهبر معظم انقلاب بر تربیت 8 میلیون جوان بسیجی و انقلابی در کشور تأکید دارند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، شاخص‌های بسیج را برشمرد و اخلاص، انقلابی، جهادی، با بصیرت را از ویژگی بسیجیان دانست و گفت: بسیجیان، شجاع و نترس هستند و ثابت قدم در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند.

امام جمعه موقت بوشهر، با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه‌ها خاطر نشان کرد: بسیجیان علاوه بر حضور در عرصه دفاعی در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، سلامت و فرهنگی حضور دارد.

وی اضافه کرد: امروز نسخه درمان نظام اسلامی، برای برطرف شدن مشکلات در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی عرصه سلامت، امنیت، نظامی پناه بردن به بسیج و حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه است.

دشتی، با بیان اینکه هر جا بسیج حضور داشته افتخار آفریده است تصریح کرد: نظام اسلامی ایران برای تمام نقاط جهان همین نسخه درمانی فرهنگ بسیجی ارائه کرده است و اعتقاد دارد در جهان استکبار اگر بخواهیم در برابر ظلم پیروز شویم بهترین راهکار نسخه بسیج است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، حضور فرهنگ بسیجی در همه نقاط را اثربخش دانست و خاطر نشان کرد: هر جا بسیج حضور یافت جبهه مقاومت تشکیل و استکبار ذلیل شد و امروز استکبار جهانی تنها رقیب خود را بسیج می‌دان

امام جمعه موقت بوشهر، با تبریک 7 آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور پر افتخار نیروی دریایی ارتش در دوران جنگ تحمیلی همراه با رشادت‌ها، دلاورمردانه و فداکاری بود و شهدایی تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: امروز نیروی دریایی ارتش پر افتخار در صحنه دریاهای بین‌المللی حضور فعال دارد و مایه اقتدار و صلابت نظام اسلامی ایران هستند.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • lpln ارسالی در

      وقتی فرهنگ ایرانی واسلامی را با عمل غیر ثواب و به سختی انداختن زندگی مردم و اختلاس مدعیان دینداری جای مهر به پیشانی به حاشیه وانزجار میبرید مسلما فضا برای فرهنگ غربی باز و ترویج میشود اول مسئولان باید اصلاح شوند و از مردم عذر خواهی کنند بقیه کارها خودبخود درست میشود.

    • حسین ارسالی در

      سلام اقای که روضه خون خوبی هستی اول از خودت و مسولین و شورای مصلحت و فرزندان مسولین شروع کن بعد برو سراغ اموالشون چی داشتن و حال چی دارند. الان کجا زندگی مکنند.خ.. خودتونید سر مردم با این چیزا گرم نکنید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه