ارسال به دیگران پرینت

سردار رمضان شریف:

دشمن می خواهد شرایط ما را بحرانی نشان دهد

شما به زودی خواهید دید آنها عرصه‌های دیگری را در پیرامون ما ترک خواهند کرد مهم این است که استراتژی آنها با شکست روبرو شده است.

دشمن می خواهد شرایط ما را بحرانی نشان دهد

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: کشور با حرکت بسیجیان رو به جلوست، اما دشمن تلاش می‌کند ما را ناامید و مایوس کرده و شرایط ما را بحرانی نشان دهد.

به گزارش ایسنا، سردار رمضان شریف در همایش سراسری بسیجیان راه‌آهن جمهوری اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با بیان اینکه ملت ما اخلاص و صداقت و تلاش ارزشمند بسیجیان در دوران دفاع مقدس را به عنوان یک تابلوی ماندگار و حماسی در شرایط سختی که صدام به نمایندگی از همه دشمنان اسلام و ایران قد علم کرده بودند، به یاد دارند، اظهار کرد: امام راحل با شناخت عمیقی که از بنیان‌های قوی موجود در کشور و عملکرد دشمنان انقلاب اسلامی داشتند بسیج را بنیان گذاشتند. ایشان بسیج را با افق بلندی که ترسیم کردند برای زمانی بود که کشور ما ۳۵ میلیون جمعیت داشت، قطعا امروز انتظار رهبری خیلی بیشتر از این عدد و رقم است.

وی یادآور شد: در دو سال اخیر بعد از همه‌گیری ویروس کرونا بسیجیان در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کردند و کمک‌های بسیار موثری که در حوزه تامین نیازهای اولیه‌ای که برای کرونا وجود داشت، از بسیج پزشکان، کارگری و کارخانه‌ها گرفته تا حضور میدانی بسیجیان دانش آموز و دانشجو و بسیج طلاب در این مراحل سخت در کنار مردم عزیزمان بودند و روحیه امیدبخشی را به جامعه تزریق کردند.

شریف اظهار کرد: در اوایل اوج گیری کرونا اروپاییان خودشان نه تنها به خودشان بلکه به دیگران هم رحم نمی‌کردند و وسایل بهداشتی و ماسک را به سرقت می‌بردند که زبانزد خاص و عام شده بود، اما ملت ما با صبر و استقامت و روحیه بسیجی توانست این عرصه را پست سر بگذارد و بسیج و بسیجیان نقش ماندگاری در کمک به عبور از این بحران ملی داشتند.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشور با حرکت بسیجیان رو به جلو است اما دشمن تلاش می‌کند ما را ناامید و مایوس کرده و شرایط ما را بحرانی نشان دهد، تصریح کرد: اما مردم ما می‌دانند که از اول انقلاب تا امروز از چه گردنه‌های سختی عبور کردند و چه موانع بزرگ را از پیش روی خود برداشته‌اند یا آن موانع را دور زدند و برای عمران و آبادانی و سرافرازی این ملت تلاش کردند، استقامت کردند و بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان این که افق آینده برای ملت ما بسیار روشن است، تأکید کرد: ناامیدی در اردوگاه دشمن خیمه زده است، هرچند آنها این موضوع را به روی خود نمی‌آورند. در افغانستان هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند، کشته و زخمی‌های متعددی دادند، اما سرانجام با خفت و خاری کشور همسایه ما را ترک کردند.  

 شریف یادآور شد: آنها واقع بین هستند و می‌دانند تداوم حضورشان تلفات بیشتر و هزینه‌های سنگین‌تری برای آنها به دنبال دارد و این قصه همه خاورمیانه است. شما به زودی خواهید دید آنها عرصه‌های دیگری را در پیرامون ما ترک خواهند کرد مهم این است که استراتژی آنها با شکست روبرو شده است.

وی تاکید کرد: امروز شاهدید مجلس و پارلمان عراق مصوبه قانونی وضع کرد که نظامیان آمریکا باید عراق را ترک کنند و مطمئن باشید دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد، چون آمریکایی‌ها حرفی برای گفتن ندارند و نفرت مردم منطقه از آمریکایی‌ها به اوج خود رسیده است.

وی گفت: رفتاری که آنها با مردم عراق و افغانستان کرده‌اند و رفتاری که امروز نواب آنها با مردم یمن و فلسطین و لبنان انجام می‌دهند، چیزی نیست که در دنیای امروز دوام داشته باشد؛ همه این موفقیت‌ها محصول تفکر بسیجی است و الگو بودن بسیجیان در مبارزه با آمریکایی‌هاست.

سخنگوی سپاه افزود: ضرورتی ندارد که بگوییم ما در سوریه، لبنان، عراق و یمن مقابل آمریکایی‌ها ایستاده‌ایم. مردم این کشورها هستند که با الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی و فرهنگ انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کردند و آمریکایی‌ها و به ویژه صهیونیست‌ها امروز با اراده مستحکم یک امت روبرو هستند و مطمئن باشید پیروزی از آن امت اسلامی است.

شریف با اشاره به ویژگی‌های بسیج تاکید کرد: مهمترین این ویژگی وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، انگیزه معنوی، نداشتن چشم‌داشت، عدم ورود به حاشیه‌های بی‌خاصیت در جناح‌بندی‌های سیاسی و در یک کلام اراده آهنین و پولادین با تکیه بر فرهنگ محکم و گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: بدانید و آگاه باشید گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشتیم. موانع پیش رو چیزهایی نیست که بتواند ما را متوقف کند. مهم آن است که با انگیزه الهی با ارائه فولادین و تصمیمات بسیار شجاعانه در عرصه اداره کشور بتوانیم این موانع کوچک را از پیش راه برداریم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه