ارسال به دیگران پرینت

استایل مدلینگ متین ستوده+ عکس

متین ستوده عکس زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

استایل مدلینگ متین ستوده+ عکس

متین ستوده با انتشار این عکس ها نوشت:

کسی که جنگجوست باید همواره در حال جنگ باشد چون زمان صلح با خودش درگیر خواهد شد!

 

استایل مدلینگ متین ستوده+ عکس

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال لیسانسه ها در 31 سالگی به شهرت رسید.

ایشان قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد می باشد.

متین ستوده 11 خرداد 1400 در 36 سالگی خبر ازدواج خود با علی زندی از بازیگران نه چندان شناخته شده را رسانه ای کرد که ایشان صاحب رستوران طهران پاریس نیز می باشد.

رود متین ستوده به عرصه بازیگری

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او. 

خانواده متین ستوده

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است.

مرگی که به متین ستوده تلنگری شدیدی زد

 

شنیدن خبر مرگ افراد نزدیک واقعا دردناک است و کنار آمدن با این موضوع کار ساده ای نیست. متاسفانه من سال ها قبل خاله و دختر خاله ام را از دست دادم و این موضوع تا مدت ها روی روحیه من تأثیرات منفی گذاشت اما چیزی که به من تلنگر اساسی زد و باعث تغییر جدی نگاهم به مرگ شد مرگ یکی از پسران جوان فامیل بود که به تازگی ازدواج کرده بود و هیچ کس در بدترین شرایط ممکن هم فکرشو نمی کرد که او ممکن است فوت کند اما او در یک تصادف درگذشت و این اتفاق باعث شد که من به این حقیقت که مرگ هیچ وقت خبر نمی کند و هر لحظه ممکن است سراغ آدم بیاید پی ببرم.

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه