ارسال به دیگران پرینت

محکومیت ترانه علیدوستی به ۵ ماه حبس+ عکس

ترانه علیدوستی بازیگر سینما به دلیل شکایت نیروی انتظامی به ۵ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

محکومیت ترانه علیدوستی به ۵ ماه حبس+ عکس

،کاوه راد وکیل ترانه علیدوستی بازیگر سینما در صفحه توئیتر خود از ابلاغ حکم این بازیگر خبر داد و نوشت: حکم دادگاه خانم ‎ترانه علیدوستی دیروز به ما ابلاغ شد. او زمستان سال گذشته با شکایت نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف اصفهان به اتهام اقدام تبلیغی علیه نظام، نشر اکاذیب، افترا و توهین به ماموران در حین انجام وظیفه به دادسرا احضار شده بودند. دادسرای رسانه و دادگاه انقلاب پس از ‌استماع دفاعیات، او را در خصوص اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، افترا و نشر اکاذیب مجرم ندانستند و پرونده با موضوع توهین به ماموران در حین انجام وظیفه به دادگاه کیفری‌۲ ارسال شد.

‌وی در ادامه نوشت: شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری ۲ استان تهران، خانم علیدوستی را به دلیل انتشار توئیت‌هایی علیه نیروی انتظامی و گشت ارشاد، به پنج ماه حبس تعزیری محکوم کرد. این حکم به مدت دو سال تعلیق شده است.

 

 

 

منبع : جهان نيوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خانم علیدوستی ازهنرمندان خوب کشورمان هستندچه خوب است فرماندهی محترم نیروی انتظامی سرداراشتری موضوع راحل وفصل کنندخانم علیدوست عزیزمراتب قدردانی خودرا ازافرادزحمت کش این نیرو اعلام تا انشاالله ضمن جبران مسئله شود.

    • ناشناس ارسالی در

      دیکتاتورخانه نبایدحرف بزنی

    • ناشناس ارسالی در

      چقددد ازش متنفرم کاش مادام العمر بمونه تو زندان

    • ناشناس ارسالی در

      فزدا اونم میره .

    • امیرهادی ارسالی در

      تمامی اخبار به حا ودرست بوده است




    • ناشناس ارسالی در

      خانم ترانه علیدوستی بسیار بسیار خانم بی ادبی هستند و فکر میکنند از دماغ فیل افتاده اند و بالاخره یکجا به سزایه اعمالشان رسیدند از سردار بزرگ جناب اشتری میخوام که تا آخرش پیش بروند
      باتشکر

    • ناشناس ارسالی در

      هرکی که میگه خانم ترانه علیدوستی چقدر بده و کاش مادامالعمر بمونه تو زندون بی ادبه و فکر میکنه از دماغ فیل افتاده خییییلی غلط کرده.اینایی که اینجوری میگن مگه خودشون خییلی عالین؟؟؟؟؟ خانم علیدوستی واقعا بازیگر درجه یک و خانم متشخصی هستن.

    • علی ارسالی در

      خدا ما را به خودمان واگذار نکنه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه