ارسال به دیگران پرینت

سیما تیرانداز مهمان امشب برنامه «دورهمی» خواهد بود.

مهران مدیری در برنامه امشب(پنجشنبه۱۸اردیبهشت) «دورهمی» میزبان سیما تیرانداز بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.

سیما تیرانداز مهمان امشب برنامه «دورهمی» خواهد بود.

سیما تیرانداز، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر، امشب(پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت)مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری خواهد بود.

سیما تیرانداز، به تازگی در سریال شبکه نمایش خانگی«هیولا» ساخته مهران مدیری، سریال «ستایش۳»ساخته سعید سلطانی بازی کرده است و همچنین کارگردانی تئاتر «بوتولیسم» را نیز برعهده داشته است.

 این برنامه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود و ساعت ۶، ۱۱ صبح  و ۱۷ بعد از ظهر باز پخش می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مسعود ارسالی در

      هنرمندان هرگز نمی میرند ، تسلیت می گم به همه مردم عزیز و خانواده محترمشان ، فوت پیشکسوت و پدرسالار بزرگ سینما و تئاتر ایران محمد علی کشاورز را ، خدا صبر بده به بازماندگان ایشان ، و روحش این بزرگوار شاد و قرین رحمت الهی و جایشان خوش در بهشت برین ، او پدر سالار سینمای ایران بود ، هست و خواهد بود برای همیشه با زندگی پر ثمر و نیکویی که داشتند ، خیلی غمگین شدیم ، خدا رحمت کند تمام هنرمندان و پیشکسوتان و بازیگران بزرگ ایران را که از پیش ما رفتند . من و دوستانم استادان پیشکسوت بازیگری : عزت الله انتظامی و محمد علی کشاورز و جمشید مشایخی و داود رشیدی و علی نصیریان را فقط پدرهای بزرگوار سینما و تئاتر ایران می دانیم نه کسی دیگری و لقب پدر سینما و تئاتر ایران برازنده این پنج بزرگوار است و بس ، خواهش می کنم به نظر مردم هم احترام بگذارید و اجازه دهید هر کس را که دوست دارند پدرسینما و تئاتر بنامند . این پنج نفر خیلی برای هنر سینما و تئاتر و تلویزیون زحمت کشیدند.

    • علی ارسالی در

      سلام آقای مدیری میشه : فاطمه معتمد آریا ، فاطمه گودرزی ، فاطمه محمدی ، فاطمه شکری ، فاطمه سیدی ، هومن سیدی ، سید هومن شاهی و مهدی سلوکی را نیز به برنامه دورهمی دعوت کنید .

    • ننه ژینا ارسالی در

      سلام وقت به خیر
      دیروز با خبر شدیم که زنده یاد سیروس گرجستانی فوت کردند ، تسلیت می گم فوت مرحوم گرجستانی را به جامعه هنری و به خانواده محترمشان ، نوه هایم بازیهای او را در سریالهای کیف انگلیسی و متهم گریخت خیلی دوست داشتند . من و نوه های عزیزم همیشه با هم سریال متهم گریخت را می دیدیم و از آن لذت می بردیم . خدا بیامرزه و روحش شاد .

    • لیلا ارسالی در

      سلام . من می خواستم بگم چرا آقای مدیری مرحوم سیروس گرجستانی را به برنامه دورهمی دعوت نکردند. خیلی حیف شد. خدا رحمت کن ایشان را.

    • سامی ارسالی در

      مجسمه ای که آوردند جالب نبود ، یه جوری بود .

    • هلیا ارسالی در


      شوخی و مزاح: از ترس کرونا هی رفتم زیر آفتاب ، کاکاسیاه بودم ، شدم سیاه سوخته بابا ، یه مدت دیگه میشم همون خفاش سیاهی که کرونا را بوجود آورد، پرواز می کنم می رم چین توی سوپ چینی هاه هاها
      چینی ها از ترس کدر شدند.

    • فامیل ارسالی در

      مهران مدیری متولد 1340

    • حدیث ارسالی در

      از آقای مهران مدیری گرامی خواهش می کنیم که لطف کنند این افراد را به برنامه دورهمی دعوت کنند : پری دخت امیر حمزه ، پوپک بسامی ، لیلا پایانی ، حسین مهری ، سمیه مهری ، شیلان رحمانی ، مرضیه برومند ، سمیه تاجیک ، شهربانو موسوی ، شهربانو منصوریان و ستاره اسکندری . تشکر و سپاس فراوان از عوامل پشت صحنه دورهمی.

    • ننه ژینا ارسالی در

      سلام وقت به خیر
      دیروز با خبر شدیم که کامبوزیا پرتوی بر اثر کرونا در بیمارستان فوت شدند ، ما خیلی ناراحت شدیم ، تسلیت می گوییم به همه هنرمندان و به همه مردم ، هنرمندی دیگر از بین ما رفت و ما عزادارشدیم ، من و نوه هایم فیلمهای آقای کامبوزیا پرتوی را دوست داشتیم و نوه هایم همیشه می گفتند قیافه کامبوزیا پرتوی خیلی شبیه فریدون جیرانی است و هر دو هم کارگردان هستند ، خدابیامرزد آقای کامبوزیا پرتوی که غریبانه در وضعیت کرونا تشییع شدند و طول عمر و سلامتی دهد به آقای فریدون جیرانی . از آقای مدیری می خواهیم آقای فریدون جیرانی را به برنامه خوب دورهمی دعوت کنند .

    • ننه ژینا ارسالی در

      سلام امروز جمعه با خبر شدیم پرویز پورحسینی در بیمارستان فیروزگر بر اثر بیماری کرونا فوت شدند ، لعنت بر ویروس منحوس کرونا که اینطور دارد جان عزیزان هنرمند ما را می گیرد ، باز هم هنرمندی دیگر از پیش ما رفت و صبح جمعه ( هفتم آذر ) ما را تلخ کرد ، هنوز فوت هنرمند فقید کامبوزیا پرتوی را در ( پنج آذر ) باور نکرده بودیم که خبر فوت پرویز پور حسینی را شنیدیم و نگرانیم که دوباره خبر مرگ عزیزی دیگر برسد . به فاصله دور روز دو پیرمرد دوست داشتنی و هنرمند را از دست دادیم ، خدایا دیگر طاقت شنیدن خبر فوت جوانها و پیرهای دوست داشتنی را نداریم خودت کاری کن هر چه زودتر واکسن کرونا بیاید تا همه نجات پیدا کنند .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه