ارسال به دیگران پرینت

امکان استفاده از ابزار جدید در واتس اپ فراهم شد

فیس بوک در حال اضافه کردن پیام‌های حذف شونده به پلتفرم‌های مختلف خود است و اکنون نوبت به واتساپ رسیده است.

امکان استفاده از ابزار جدید در واتس اپ  فراهم شد

اخیراً تقریباً همه برنامه‌ها مشغول کار روی ویژگی‌های جدیدی هستند که به سیستم عامل‌های خود اضافه کنند، پیام رسان واتساپ نیز از جمله این برنامه‌ها است. واتساپ اخیرا با اعلام اینکه نسخه آینده این برنامه ویژگی جدیدی را ارائه خواهد کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با یک حساب کاربری بتوانند در چند دستگاه آنلاین شوند و از این برنامه استفاده کنند.

همچنین اخبار منتشر شده جدید حاکی از این هستند که شرکت فیس بوک در حال اضافه کردن پیام‌های حذف شونده به پلتفرم‌های مختلف خود است. پس از معرفی قابلیت «پیام‌های خود حذف شونده» در مسنجر و اینستاگرام، اکنون نوبت به واتس اپ رسیده است. این پیام رسان با جدیدترین نسخه بتای اپلیکیشن اندروید خود، ویژگی مفیدی به نام «یک بار مشاهده یا View Once» را به کاربران ارائه می‌دهد. این ویژگی اوایل ماه جاری برای اولین بار توسط مارک زاکربرگ بنیان‌گذار فیس بوک معرفی شد.

اضافه شدن ویژگی پیام‌ های یکبار مصرف به واتس اپ

این پیام‌ها در واقع به گونه‌ای طراحی شده اند که اگر آن‌ها را مشاهده کنید و سپس ببندید، کاملاً ناپدید خواهند شد. ضمن اینکه پیام‌های یکبار مصرف واتساپ در نوتیفیکیشن‌ها یا صفحه قفل گوشی نیز پیش‌نمایشی نخواهند داشت و برای مشاهده آن‌ها حتماً باید وارد اپلیکیشن واتساپ شوید.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی حساب WABetaInfo، برای استفاده از ابزار جدید کافی است کاربر، روی گزینه تایمر در قسمت بالا و سمت راست رسانه انتخابی خود کلیک کرده و گزینه جدید را برای آن فعال کنند. زمانی که کاربر دریافت کننده پیام، پیام را باز کند روی صفحه گفت و گوی هردو کاربر ارسال کننده و دریافت کننده، پیام ارسال شده به حالت "Opened" تغییر وضعیت می‌دهد. این بدان معناست که پیام توسط مخاطب شما باز و مشاهده شده است.

البته یکی از معایب بزرگ استفاده از این قابلیت، امکان گرفتن اسکرین‌شات از محتوای ارسالی است.

 

منبع : نبض فناوری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه