ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | تیم ملی فوتبال ایران | جام جهانی

مشکل هوایی تیم ملی ایران حل شد

فدراسیون فوتبال از حل مشکل پروازی تیم ملی ایران از تهران به کشورهای لبنان و اردن خبر داد و این تیم طبق برنامه شانزدهم آبان تهران را ترک خواهد کرد.


مشکل هوایی تیم ملی ایران حل شد

فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل پروازی تیم ملی فوتبال ایران از تهران به بیروت(پایتخت لبنان) و از بیروت به امان(پایتخت اردن) و سپس بازگشت به ایران بعد از ورود وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ایران ایر مرتفع شده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از رایزنی و حمایت وزیران راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، مدیرعامل ایران ایر و رییس فدراسیون فوتبال گفت: با تلاش‌های مستمر عزیزی خادم و حمایت ویژه مهندس رستم قاسمی، دکتر حمید سجادی قرار شد تا تیم ملی فوتبال ایران با پرواز اختصاصی ایران ایر، روز شانزدهم آبان‌ماه تهران را به مقصد بیروت ترک کند. پس از برگزاری دیدار برابر لبنان، ملی پوشان با پرواز "Middle East" عازم اردن شده و پس از بازی برابر سوریه در امان اردن با پرواز "ایران ایر" این کشور را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

این اتفاق در حالی است که تا امروز فدراسیون فوتبال نتوانسته بود مجوزهای لازم برای پرواز اختصاصی به این دو کشور را تامین کند و شرکت هواپیمایی مدنظر فدراسیون فوتبال که در ماه‌های گذشته اسپانسر سفرهای هوایی تیم ملی شده، در این امر ناکام مانده بود.

سخنگوی این فدراسیون گفته بود در چنین وضعیتی، شرکت‌های هواپیمای قیمت‌های سرسام‌آوری برای پرواز اختصاصی به لبنان و اردن و بازگشت به ایران اعلام کرده بودند که خارج از توان مالی این فدراسیون بود و از وزارت راه شهرسازی، متوالی امور هوایی خواستار مساعدت و کمک شده بود.

با این اتفاقات، تیم ملی ایران می‌تواند طبق برنامه با تیم‌های لبنان و سوریه در هفته پنجم و ششم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا رو به رو شود. تیم ملی ایران در هر دو بازی میهمان است.

شاگردان اسکوچیچ تاکنون از چهار بازی ۱۰ امتیاز کسب کرده‌اند و صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی هستند و با ادامه این روند می‌توانند صعود کم دردسری را به جام جهانی قطر تجربه کنند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه