ارسال به دیگران پرینت

جذب و افزایش مشتری برای مغازه ها بخصوص رستوران

افزایش مشتری به روش‌های مختلف امکانپذیر است (بیش از 50 روش) اما اینجا فقط 2 روش که می‌توان نتیجه آنی گرفت معرفی کردم.

جذب و افزایش مشتری برای مغازه ها بخصوص رستوران

افزایش مشتری به روش‌های مختلف امکانپذیر است (بیش از 50 روش) اما اینجا فقط 2 روش که می‌توان نتیجه آنی گرفت معرفی کردم.

تاثیر افزایش مشتری با اسپانسری

اسپانسری شدن می‌تواند در عرض مدتی که اسپانسر هستید بشدت باعث جذب مشتری برای کسب‌وکار شما شود.

زمانی که یک رویداد اتفاق می‌افتد شما را به عنوان صاحب رویداد معرفی کنند،این اتفاق در عرض چندروز شما را معروف می کند.البته تا قبل از اینکه اپلیکیشن مخصوص اینکار وجود داشته باشد اسپانسر شدن کار دشواری بود و زمان بر. می توانید با استفاده از اپلیکیشن لایک ( لایک ایرانی) برای رویدادی مثل قرعه کشی اسپانسرشوید و در طول مدتی که اسپانسرهستید(مثلا 10روز) کل هم استانی‌های شما از این موضوع با خبرشوند.

افزایش مشتری رستوران

رستوران ها در دوران کرونا بشدت متضرر شدند و این یک واقعیت است و تنها آنهایی که در فضای اینترنت دست به ابتکارعمل زدند از این بحران عبورکردند.

 

نحوه‌ی استفاده از برنامه لایک برای جذب مشتری

البته باید این را بدانید که سیستم فوق روی هر کسب و کاری تاثیر گذار هست و رستوران مثال زده شده است. مثل سوپرمارکت،میوه فروشی، سالن زیبایی ،آرایشگری،کاشت ناخن،مطب زیبایی،کاشت مو، آموزشگاه ها و تمام مشاغلی که نیاز به دیده شدن دارند.

در سیستم لایک قسمت اصلیِ آن قرعه کشی دارد و تقریبا 99% کاربران شرکت میکنند یعنی حداکثر بازدهی را دارد. علت اینکه 99درصد کاربران شرکت میکنند رایگان بودن تمام بخشهای این برنامه هست و فرد برنده به همراه خانواده میهمان یک کسب وکار می شود. شما می توانید مغازه یا شرکت خودتان را در این بخش ثبت کنید و به مدت 10روز در جلوی چشم 99% کاربران باشید و جالب است که همه هم شرکت می کنند. نکته مهم این است که از هر استان فقط 1 کسب وکار می تواند ثبت شود و اگر رستوران باشید به مدت 10روز فقط 1 رستوران تبلیغ می شود یا اگر آرایشگری دارید به مدت10روز تبلیغ می شوید.

در این صورت است که باعث جذب مشتری رستوران یا هر شغل دیگری می شود.

علاوه براپلیکیشن موضوع این رویداد در رسانه های شهری ( مثل کانال اخبارفوری یا پیج معروف ) انعکاس داده می شود، بطوری که کسانی که اپلیکیشن را هم نصب نکردند متوجه این اتفاق می شوند.

به خاطر سپردن دائمی نام کسب وکار شما از ویژگی این بخش هست و تمام شرکت کننده ها آدرس و نام فروشگاهتان را برای همیشه به خاطر می سپارند.

چرا مشتری بیشتر می شود ؟

آیا می‌دانستید هرچقدر مخاطب متوجه این موضوع بشود که چیزی که مشاهده می کند تبلیغات پولی هست ، کمتر به تبلیغ توجه می کند. مثلا اگر در تلویزیون یک ادکلن را بازیگرِ معروفی تبلیغ بکند تاثیر 2% می شود اما اگرهمان بازیگر در یک سکانس 3ثانیه ای از فیلم سینمایی از ادکلن استفاده کند و برندش مشخص باشد تاثیر 80% می شود. اسپانسری مشابه این موضوع هست و تفاوت زمین تا آسمان با تبلیغات بنری و اینستاگرامی و استوری دارد.

هزینه های اسپانسری برای رونق کسب و کار

برخلاف تمامی روشهای که شاید از آنها آگاه باشید، در این روش شما هزینه خیلی کم و یا حتی به رایگان به سیستم (دور اول ) ورود می کنید.

اگر بخواهیم اینطور بگیم که چقدر باید هزینه کنید تا چه اندازه نتیجه بگیرید ، به این صورت می شود :

اسپانسری با 500 هزار تومان = بازدهی متوسط  - معادل با 10 بار تبلیغ در یک کانال رسمی 300هزار نفری

اسپانسری با 2 میلیون تومان = بازدهی خوب – معدل با 20 بار تبلیغ در یک کانال رسمی 500هزار نفری

اسپانسری با 5 میلیون تومان = بازدهی بسیار بالا – معدل با 30 بار تبلیغ در یک کانال رسمی 1 میلیون نفری

قرارداد افزایش مشتری

برای شروع لازم هست ابتدا وارد سایت likee.ir  یا اپلیکیشن شوید و درخواست خودتان را به پشتیبانی ارسال کنید. روند کار به این صورت می شود که ابتدا تصویر خوبی از کسب و کار شما اماده می شود ( که می توانید خودتان ارسال کند) یا اگر کالای خاصی هست عکسهای اماده و ارسال می کنید. ادرس و مشخصات و میزان اسپانسری را اعلام می کنید تا بر اساس آن عملیات افزایش مشتری استارت بخورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه